sheena ik zal zo nog eens even een kv doen, heb er nog 1 liggen. Kun jij ff vergelijken (zie nu dat ik er geen meer heb liggen, zal een foto maken van die van gister)
haha zebra is goed.. @ sab, ik had ook al heel vroeg kwaaltjes dus dat zegt niets. de eens heeft ze later dan de ander en ik ben ook al vanaf 4 weken elke dag misselijk. op het forum heb ik meer mensen gezien die al erg vroeg positief testen en dan nog geen 4 weken zijn, het is allemaal mogelijk en zeker gezien het je eerste ronde is en je nog geen duidelijk beeld van je cyclus hebt. je kunt altijd naar een pretecho bureau gaan om een echo te laten maken. als de vk het niet volgende week wil doen en jij geen 3 weken wilt wachten.
@ zebra, nou ik vind het gewoon een mooie test hoor, niets om je druk over te maken. streepjes zijn even breed en hebben dezelfde kleur
maar vinden jullie het geen groot verschil met de test van 16 PDO? + in mijn album buikfoto van vandaag ( 8 weken6dagen, maar heb er 9wk van gemaakt voor de handigheid haha )
Sab, ik weet als geen ander hoe dat voelt, die 2 weken teruggezet worden. Je moet weer opnieuw gaan tellen. Bah. Misschien heb je gewoon erg vroeg getest , zou zomaar kunnen. Miss, fijn dat je een goeie echo hebt gehad! En je bent vast opgelucht met het feit dat het er maar 1 is . Zo. Ik zit hier even aan de zoute drop, want ik begin zwarte vlekken te zien. Heel irritant.
Ja maar denk niet dat je verschillende testen met elkaar kan vergelijken. Bij mij zag je bij de ene test het veeel duidelijker dan bij de andere test, maar ze waren allemaal duidelijk hoor. Daar moet je je echt niet druk om maken.
nee hoor, vind m heel mooi. moet je mijn test van vanochtend nog maar eens kijken op pag 63 geloof ik. ziet er wel hetzelfde uit als de jouwe.
Ja inderdaad ziet er ongeveer zo uit, mijne is nu natuurlijk ook al opgedroogd van gister af. Nou morgen gaan we het zien dadelijk krijgen we bezoek, en dan nog ff de stad in een cadeautje halen voor verjaardag die we zaterdag hebben en dan zit de dag er snel weer op wedden dat ik morgenochtend 6 uur naast me bed sta
Toch allemaal mooie testen meiden!! En een heel hoog gehalte kan ook minder effect geven op de test.. gelezen?? Ik ga me in iedergeval proberen niet zo druk te maken en toch genieten van het feit dat ik een hartje heb zien kloppen. Ik ga eens kijken of ik ergens nog sneller terecht kan voor extra echo!! Bedankt allemaal voor de geruststellende reacties!!
Ja sab zeker hoop houden ( weet hoe lastig het is hoor! Ik stress nu al dagelijks en heb nog niet eens wat gezien op een echo ) maar een kloppend hartje is al een goed teken! en als je het echt niet meer uithoud gewoon volgende week bellen en vragen om een echo. zullen ze in deze situatie wel begrip voor hebben dat je zekerheid wilt
@sab: ja tuurlijk moet je gewoon lekker genieten, je hebt het hartje gezien. @zebra: leuk hoor je foto's. Zo'n buik heb ik nou weer niet hoor. Hoewel het nu wel iets dikker is geworden
heb net ook maar weer een foto gemaakt van mn buik... volgens mij is er niet veel veranderd met 2 weken geleden...
sheena volgens mij is je buikje toch al iets boller hoor! Ik ben zoooooooooo zenuwachtig voor morgen vanavond vroeg naar bed lol
Komt vast goed morgen Zebra!! Snap wel dat je zenuwachtig bent!! Je hebt het hartje al wel zien kloppen zie ik, dat is alweer een geruststelling denk ik.. al blijft het spannend of het allemaal nog goed gaat! Hier is het weer tijd om te eten. Misselijk en kokhalsen bahh. Maar toch maar even verder gaan anders wordt het alleen maar erger.
Ja we hebben het gezien en gehoort maar ben toch net zo zenuwachtig hoor! het is zo spannend en je leest ook zoveel dat het in week 7/8 stopt met kloppen en omdat mijn symptomen weg zijn ben ik toch wel erg zenuwachtig ervoor. maargoed gewoon positief blijven en morgen beebje bekijken!