maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ zebra fijn dat alles goed was en dat je dus lekker van je kwaaltjes af bent.

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @zebra: super dat alles goed is. Voor niets zo druk gemaakt;). En nu echt gaan genieten he.

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @zebra, fijn dat alles goed was!!

4. BellaBini

BellaBini Lid

14 aug 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws Zebra, geniet ervan!
    Op naar de volgende dames met goed nieuws.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dankje meiden!

even een kort berichtje van mij pfff vannacht zo ziek geweest!
    hele tijd gevoel te moeten overgeven en kokhalzen, maar er kwam niks.
    uren in de badkamer gezeten en nu nog misselijk.
    Al denk ik niet dat het als kwaaltje is maar gewoon wat verkeerd gegeten gister ( zo voelt het in ieder geval wel )

6. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Vervelend. Ik zit een beetje futloos te wezen op m'n werk en twijfel nog over ziekmelden.

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Jullie voelen je dus ook al zo beroerd...
    Hier gisteren heel de dag flink misselijk geweest en overgeven.
    Nu lijkt het tot nog toe wel te gaan, wel misselijk maar niet extreem.
    En moet straks ook weer werken.. hopen dat het dan over is.

Oja en dat gevoel van misselijk en kokhalsen maar dat er niks gebeurd komt me ook erg bekend voor.. dat is mogelijk nog erger dan overgeven..

Sterkte allemaal!!

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @zebra: haha, paar dagen geleden smeekte je bijna om zo misselijk te zijn. Maar miss iets verkeerds gegeten, maar kan ook heeel goed het kwaaltje zijn hoor. Ik kan ook op commando kokhalsen. Maar gelukkig ben ik van die heftige misselijkheid al bijna een week af, is nu nog af en toe.

Maar mijn borsten zijn gegroeid:x. Jaja de pijn in mijn borsten en het groeien is begonnen. Ze zijn steviger, voller, tepels worden iets groter en voller. En sommige bh's zitten veeel te strak, die moet ik dan echt thuis los doen, hahaha.

9. RobinS

RobinS Lid

7 jul 2011
    46
    0
    0
    Ben blij dat ik hier lees dat er nog meer zijn die zich zo futloos voelen.
    Ik heb elke ochtend moeite met uit bed komen, ongeacht hoe lang ik slaap, en dan kom ik op mijn werk en dan voel ik me als een zoutzak. Zo zie ik er volgens mij ook wel een beetje uit! ^_^

10. RobinS

RobinS Lid

7 jul 2011
    46
    0
    0
    Trouwens vandaag de 11 weken bereikt!! :)
    Nog een weekje en dan mag iedereen het weten!
    Kan echt niet meer wachten! Vertel het soms stiekem al aan
    iemand. Hihi!

11. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Herkenbaar! HEtzelfde geldt voor broeksknopen. Die doe ik als eerste los als ik thuiskom.

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @minnie: haha ja, ik ben blij dat het nu beter weer is, heb al bijna 2 weken geen spijkerbroek meer aangehad. Zie er gewoon tegenop om het aan te moeten. NU draag ik leggings met jurkjes. Heb ik minder last van, moet ik wel de legging op mijn heupen dragen.

13. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik voel me ook al weken zo futloos!! net eventjes naar de stad geweest maar ben helemaal kapot nu!! kleine man ligt in bed en ik moet zo nog naar een paar winkels!!
    was wel leuk we hebben net een rugzakje, lunchbox en beker gekocht van cars en een kleine paraplu was alles bij elkaar nog geen 10 euro kwijt! bij de wibra! kind helemaal gelukkig, maandag gaat hij voor het eerst naar de peuterspeelzaal....heb het nou al moeilijk hahaha. ik heb me net ook nog een paar zw broeken moeten kopen want de spijkerbroeken die ik had zijn alweer te klein! mijn bovenbenen worden ook dik!:$

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @miss: volgens mij heb je straks met 20 weken al het gevoel dat je al op het einde loopt.
    Aah leuk hoor voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Dat is mijn werk:). Echt zoo leuk. En idd kan moeilijk zijn voor de ouders, en ook voor het kind op het begin. Ben benieuwd hoe het gaat.

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Jullie voelen je dus ook allemaal beroerd.
    Wij zouden vandaag naar de gemeente gaan voor de erkenning,
    toch maar volgende week hoor pff..

vroeg me trouwens af, voor degene die (nog)niet getrouwd zijn , krijg jullie kindje jou achternaam of die van je partner ?

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @zebra: wij moeten ook nog erkennen. Kindje krijgt mijn vriend zijn achternaam.
    Dus nog steeds misselijk? Was toch wel lekker he dat niet misselijk zijn.
    Ik ben niet zo heel erg misselijk meer. Niet zo extreem als dat het was.

Zo ff naar de kapper. is echt hooognodig. Wel ff zorgen dat ik wat heb gegeten voor die tijd:D

17. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ons kindje krijgt ook vriends achternaam.
    en ook zijn nationaliteit (Belgisch)
    Ik ga binnenkort ook officieel over op Belgie!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Misselijkheid zakt wel iets maar buik rommelt ook steeds,
    heb gisteravond laat nog gesnackt toen we op bezoek waren,
    dus dat is denk ik niet goed gevallen :(

19. RobinS

RobinS Lid

7 jul 2011
    46
    0
    0
    @Zebra, Ons kindje krijgt ook de achternaam van mijn vriend.
    We willen graag trouwen en zijn al verloofd en dan krijg ik ook zijn achternaam.

20. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nou meiden mijn vakantie zit er weer op, nog een uurtje dan moet ik weer naar mn werk... merk wel dat ik wat opstart problemen heb hoor zo na mn vakantie pffff...

hier ook nog steeds elke dag misselijk, ik heb trouwens nog nooit overgegeven maar ik heb wel regelmatig dat ik het gevoel heb dat ik moet overgeven maar dat er niets komt.. heel erg vervelend.

ik slaap de afgelopen week ook zooo slecht, lig 's nachts met mn ogen dicht maar ben dan wel wakker. de tijd gaat dan ook heel langzaam voorbij. ben ook weer erg vroeg wakker 's ochtends en als ik dan blijf liggen om nog even te slapen dan lig ik eigenlijk weer gewoon met mn ogen dicht maar blijf wakker.

herkennen jullie dit ook al? ben echt de hele dag moe hiervan
    en sta de laatste dagen dan ook steeds op met hoofdpijn.
    hoop dat ik nu ik weer moet werken wat beter ga slapen 's nachts want dit houd ik niet lang vol zo.

@ zebra het is dat ik 3 weken geleden getrouwd ben maar anders had onze kleine ook de achternaam van mn vriend (man) gekregen.

Deel Deze Pagina