maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @sheena: ik heb precies hetzelfde met dat slapen. Verschrikkelijk, ben idd alleen al daar moe van. Want verder voel ik me niet overdreven moe. Maar uitslapen kan ik al niet meer. Lig niet lekker, ben licht in mijn hoofd, en lig idd wakker. Ook overdag kan ik niet lekker meer slapen wat ik voorheen wel altijd kon. En als ik overdag slaap word ik op het moment heel beroerd wakker en dat duurt dan weer ff voordat het over is.
    Als ik dan sommige zwangere hoor die zooo veel kunnen slapen ben ik echt jaloers. Wil ik ookkk. haha.

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ons kindje krijgt ook de achternaam van mijn vriend.

hier ook erg moe, boobs zijn ook al gegroeid en buikje begint te komen! kan mijn eigen broeken nog prima aan, maar de bh is al te klein..... morgen echo, heel benieuwd hoe groot het morgen is.

3. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Spannend Just-me!!! Veel plezier bij de echo morgen!!

4. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ons zoontje kreeg bij zijn geboorte de naam van mijn man en afgelopen 8 feb hebben wij geregistreerd partnerschap gedaan. dus nu hebben we allemaal de achternaam van mijn man. maar de volgende telg moeten we wel nog appart aangeven enzo.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Zo drukke dag gehad gister en eergister, maar zo goed als iedereen van mijn familie weet het nu. Mijn schoonouders en wat familie daarvan vertellen we het zaterdag.
    was gister echt zo moe, viel na 5 minuten in bed meteen in slaap :p

Kreeg trouwens gister de brief van de vk in huis, voor de volgende afspraak over 4 weken.
    maar stond alleen op controle, geen echo
    dus ik bellen, en klopt dus inderdaad dat ik nu mijn termijnecho heb gehad, en de volgende is pas met 20 weken :(
    tjee vind ik toch wel erg lang duren zeg!!!

6. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ohh zebra dat duurt echt nog heeeel erg lang!! ik krijg over 4 weken nog een echo en ben ik 12 weken en dan ook pas met 20 weken maar als het aan mij ligt gaan we rond 16 17 weken een pretecho laten maken want ik wil zo snel mogelijk weten wat het word hi hi!! en dat kan al vanaf 35 euro!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Miss, krijgen jullie een ''gewone'' echo of die met de nekplooimeting etc? daar hebben wij namelijk niet voor gekozen,
    anders zou ik met 13 weken ook nog een echo krijgen.

maar aangezien daar weer volop een bloedonderzoek aan vast zit, waar ik absoluut niet tegen kan heb ik besloten het niet te doen. Die stress is vast ook niet goed voor me.

Hier kun je pas een geslachtsbepaling vanaf 18/19 weken laten doen en kost volgens mij € 57,-
    dusja een weekje later en de 20 weken echo al dus weet nog niet of ik dat doe.
    In ieder geval wel rond de 25 weken een pretecho :)

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    voor de liefhebbers... www.echobaby.be geslachtsbepaling vanaf 13 weken! 30 euro.
    straks eens met vriend over hebben :D
    ook al is het geslacht nog niet te zien. vind zo'n (goedkope:p)echo tussendoor erg fijn

9. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik ga tussendoor ook echt wel een extra echo laten maken.. Nu tot tussen 9 en 20 weken niks is wel erg weinig!
    zit er ook aan te denken naar die Belgische te gaan, goede verhalen van gelezen en voor mij niet zo superver weg!

Trouwens wel een tegenvaller Zebra dat je er niet 1 krijgt met 12 weken..

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja die van afgelopen woensdag was dus de termijnecho al,
    ze zei 9 of 12 weken is voor mij hetzelfde om de termijn te kunnen bepalen dus hoef je er met 12 geen extra

dacht tjaa.. maar die wíl ik wel zomaar :D
    ze zei mocht je je nou voor de 12 weken echt ongerust maken kun je altijd bellen om even naar het hartje te luisteren

dacht nou dat doe ik zeker wel :p

11. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik heb mn echo's ook al gepland hoor.

met 12 wkn termijn echo en dan met 18 wkn geslachtsbepaling 3d pretecho, dan de 20 wkn echo en dan met 26/27 wkn nog een 3d pretecho.

12. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Wat raar dat je met 12 wkn geen echo meer krijgt Zebra.
    Ik heb nog niet nagedacht over pretecho's en dat soort dingen eigenlijk. Misschien na volgende week 's over nadenken. :)

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @zebra, dat klopt wel hoor .als je geen nekplooi meting laat doen dan is je volgende echo bij 20 weken

hier een super echo gehad!!!! we moeten m nog scannen, maar dat komt dus nog. ben nu op 8 wk en 4 dagen gezet (2 dagen verder dan ik zelf dacht) is al een echt kindje met bijna alles erop en eraan!! heel super en bijzonder.

14. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Mooi zo justme! Fijn dat alles goed was.

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    fijn justme! ben benieuwd naar je foto! :D kom maar op haha

Ik heb net voor 17 september een afspraak gemaakt bij een echoburo, en dan voor een 2D foto sessie op cd-rom,
    als het goed is kan ze dan al het geslacht zien! (erg vroeg! , wel leuk! )

16. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja dat is zeker vroeg zeg, ik heb mijn geslachtsbepalings echo pas half oktober (met 18 wkn)

heb wel op het forum al meerdere keren gelezen dat als je het vroeg laat doen het geslacht verkeerd bepaald kan worden. sommige hadden op de eerste echo een meisje en later was het toch een jongen en anders om.

dus ik zou dan niet meteen gaan inslaan op dat geslacht tot je het zeker weet bij een volgende echo ofzo haha

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
  18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hii allemaal,

Eindelijk thuis na een lange dag.

@justme: leuke echo. En lekker dat je vooruit gezet bent, scheelt toch weer 2 dagen;). Maarre, hangt je beeb lekker ondersteboven? Of kijk ik weer helemaal verkeerd.

Zoo jullie hebben gewoon al alle echo's gepland. Ik nog niet. Hoewel ik wel moet zeggen dat ik gister aan mijn oom een mail heb gestuurd met hoeveel weken hij het geslacht kan zien. Dan zou ik graag tussendoor nog een extra echo bij hem willen. Hij belt me morgen, ben benieuwd.

Verder voel ik me goed, heel af en toe misselijk geweest. Maar mag echt niet klagen.

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    de beeb hangt inderdaad ondersteboven!! lekker eigen willetje ;)

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    haha, echt grappig, is lekker koprolletjes aan het maken:)

Deel Deze Pagina