maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    we zullen zien hoe het er over 4 weekjes bij hangt....

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wat een leuke echofoto just me!! Echt al een minimensje :)

3. BellaBini

BellaBini Lid

14 aug 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(Ik ben weer es vroeg wakker en heb weer slecht geslapen. 2 dagen echt niet fit geweest, vandaar niet op het forum. Maar wel nu ik niet meer kan slapen lekker even weer wat te doen....lekker bijlezen!

@sheena ik herken het dus helemaal dat slecht slapen. Hoop voor je dat het snel beter gaat, want het lijkt me helemaal lastig nu je weer aan het werk moet.

@justme66 wow super dat alles goed is wat een leuke echofoto... als je het mij vraagt wordt het een jongetje haha...maar het zal wel het navelstrengetje zijn.

Ik heb maandag de termijnecho, spannend hoor. Mijn vriend en kinderen gaan mee, alhoewel ik daar wel wat onzeker over ben, straks is het niet goed en zijn ze mee. Ik wilde dat eerst ook niet, maar omdat ik bloed verloor heb ik nog een echo gehad en toen was ik negen weken en zagen we een mooi hartje en dat het goed gegroeid was. Maar toch het blijft spannend.

Ik moet me er toch es meer in gaan verdiepen, ik wist helemaal niet dat je nu al kon erkennen. Bij de vorige twee hebben we dat binnen 3 dagen na de bevalling gedaan. Wel erg makkelijk, dus gaan wij zeker ook doen. Ook de derde krijgt de achternaam van mijn vriend..nu ik nog:)

Nou ik ga maar es naar beneden even een glaasje drinken halen.

Fijne dag vandaag .

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zit ook alweer met een misselijk gevoel aan mijn ontbijt,
    achja nog 3 weekjes en dan zou de misselijkheid af moeten nemen toch. dat hou ik wel vol :D

Wij gaan volgend weekend aan het kamertje beginnen,
    ofja.. mijn ouders komen behangen :p
    en dan de weken erop rustig aan af en toe een meubeltje in elkaar zetten :D

vanmiddag nog het nieuws aan mijn schoonouders vertellen, daarna een verjaardag en dan vanavond weer uitgeput op de bank

5. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik vier vandaag mijn verjaardag dus druk druk druk.
    de meoeheid begint hier langzaam aan af te nemen gelukkig!!

gister kwam iemand van mijn werk naar mij toe een voorvrouw want ik had aangegeven dat ik al wat hinder ondervind, moeheid en mijn buik zit al een beetje inde weg. zegt ze ja maar een zwangershcap is geen ziekte!! ze dacht dat ik meteen de ziekte wet in wou ofzo. ik was echt pissig.
    bij mijn vorige zwangerschap heb ik het laat verteld en ze hadden het al gehoord andere collega's dus waren ze pissig, en terecht. dus nu wil ik gewoon alels netjes doen en meteen zeggen als ik wat voel daarom gaf ik dat al aan. maarja dat word blijkbaar niet gewaardeerd. en ik kwam met ideeen voor straks als het echt niet meer zo goed gaat maar dat kon allemaal niet want dat was te duur. ik moest me niet aanstellen en gewoon doorwerken tot hun zeggen dat ik niet meer kan werken. daar kwam het op neer.
    fijn he, daar werk je dan al 7 jaar! ze zijn zooo wantrouwend daar.
    maar ja we zien allemaal wel hoe het loopt.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou Miss dat is belachelijk van je werk!
    Ik zou dan gewoon een week helemaal niet komen wegens dezelfde hinder , en bijkomende stress van mensen op het werk :D
    maargoed je moet er natuurlijk nog langer werken dus doe waar jij je prettig bij voelt.

jullie vandaag ook weer misselijk ?
    gister en vandaag heb ik echt moeite met die MvM flessen bah,
    sta gewoon de kokhalzen als ik ze open draai

7. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Ik kokhals wel minimaal 1 x per dag ja.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @bellabini, das inderdaad de navelstreng.... en met jouw echo komt het helemaal goed meid!

@miss, ze reageerde wel een beetje erg kort door de bocht..... beetje meer begrip zou wel fijn zijn.

@zebra, balen dat die geur zo erg is....

hier de noppies leeg gekocht...... wat in de aanbieding was tenminste..... weer een jeans erbij, huispak, shirt, bh. allemaal heerlijk voor straks.

9. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    @ Miss, wat een hoop begrip van je werkgever maar niet heus. Volgens mij sta jij als zwangere in je recht hoor, dus je kunt naar je bedrijfsarts eventueel. Of een ARBO-arts.

@Justme, leuk die aanbiedingen :). Ik heb (heel wild hoor) ook iets voor mezelf gekocht: de bodylotion van Zwitsal Mama. Jaja. Een beginnetje is gemaakt. :p

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ah, ik heb mamma creme van de etos gekocht, alvast voor de buik en boobs.

11. BellaBini

BellaBini Lid

14 aug 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miss, jeetje zeg dat het nu weer zo moet, sta er van te kijken. Erg vervelend hoor. En dat met al die hoormoontjes die door je lichaam gieren, daar zit je ook niet op te wachten dat je werkgever zo reageert.

@zebra, ik heb ook erg last van de geur, als ik een erg minne dag heb qua misselijkheid of kokhalzen dan sla ik ook wel es over om de flessen te vullen, binnen een week krijg ik ze namelijk wel vol. Want ik moet me toch ongelooflijk vaak pffff echt niet normaal.

Als maandag de echo goed is dan gaan we na afloop iets leuks voor de baby kopen. Heb me tot nu toe ingehouden.

Ik moet me morgen eerst nog door een verjaardag heen zien te worstelen, heb vandaag niet eens iets echt bijzonders gedaan, maar lig nu al op apegapen, alsof er een truck over me heengewalst is. Moe, afgepeigerd, laveloos en zo nog meer. En nu nog weer die nacht, pfff daar zie ik ook weer tegenop, dat slechte slapen, en juist dan begint mijn buik te trekken.

Ik lig wel graag altijd op mijn buik, maar helaas is dat niet meer lekker en weet ik niet meer hoe ik moet liggen, mijn buik en borsten zijn dan erg pijnlijk, hebben jullie daar ook last van?

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ja, dat van niet meer op de buik liggen herken ik helaas ook. ik draag ook al weken een sport top 's nachts, anders is het echt niet te doen. ik kan gelukkig op mijn buik en zij slapen, dat doe ik dus ook.

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik sliep altijd op mijn buik, sinds ik weet dat ik zwanger ben niet meer. Soms word ik wakker en lig ik hald op mijn buik en doet het echt pijn. dus voortaan op zij en rug slapen.

Ik las ergens dat met een voedingskussen slapen wel kon helpen, als je daar half op ligt.
    misschien over een tijdje eens proberen

14. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Ik slaap nog op alle manieren hoor. :). Al slaap ik wel slecht in z'n algemeenheid. Maar goed. Da's weer wat anders.

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik ben ook een buikslaper en slaap over het algemeen wel goed alleen afgelopen nacht om het uur wakker geweest bah.

16. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    Ik ben gelukkig altijd wel een zij slaper geweest dus ik heb geen moeite met liggen, alleen tegenwoordig wel met slapen haha

zoo heb weer even wat geregeld voor mijn eigen geruststelling:D

ik heb 8 sep mijn 12 weken echo maar omdat ik op 7 sep jarig en we het dan wilden vertellen voelde het niet goed voor mij om dan na mijn verjaardag de 12 weken echo te hebben. helaas konden wij niet eerder omdat mn vriend moet werken en geen vrij kan krijgen...

ik zat gewoon heel erg met het idee van dan vertellen we het iedereen op 7 sep en dan blijkt op 8 sep dat het niet goed is bijvoorbeeld dat zou ik zo erg vinden. nu dus contact gehad met een echo bureau hier in de buurt en ik mag op 5 sep langs komen voor een 2d echo (vond de kosten ook wel meevallen €50). zodat ik het met een gerust hart kan vertellen aan de fam.

en dan gewoon 8 sep mn 12 weken echo in het zh... ben stiekem wel blij haha dan heb ik nog lekker een extra echo:p

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    fijn he sheena, extra echo's :D
    Ik moet nog 4 weken wachten maar moet lukken,
    en als ik echt heel ongerust word bel ik gewoon de vk op:D

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Het is rustig hier meiden, alles goed met jullie?
    Hier een aantal dagen veel moeten werken en daarnaast doodmoe en misselijk geweest!

19. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Hier gaat alles rustig door. Veel misselijk, heel moe. Nergens zin in. Ook eet-technisch weinig eetlust. Op chips na, heel irritant. Ik eet het niet hoor :p anders groei ik de pan uit. Maar toch.

Broeken passen ook al niet meer. Dus nog even m'n positiebroek inkorten en dan kan ik 'm eind van de week wel aan gaan doen denk ik zo.

Tenminste. Ik hoop het. Donderdag weer een echo. Ik ben erg benieuwd en leef er ook enorm naartoe. Je moet immers wat om je werkweek door te komen.

Hoe'st met de rest van jullie :).

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hier ook moe, nergens zin in. Avondeten staat me zo tegen, nouja brood overdag trouwens ook
    leef op groentensoep en paprika chips met 7 up :p
    heel erg maar daar heb ik wel zin in.
    gisteravond gegeten, 1x in de week mag ikvan mezelf savonds een bakje chips
    anders word het inderdaad ook echt te gek hoor,
    iedereen zegt nu al, oh ja je ziet het echt wel he!
    maar ben nu wel weer 1 kg kwijt.
    komt denk ik doordat ik zo weinig binnen kon houden laatst die week. nu gaat t redelijk
    zolang ik geen pasta en aardappelen eet :)

hier nog lang wachten op de echo :(
    ben in staat volgende week de vk een keer te bellen of ik even zomaar langs mag komen

heb zitten denken aan zo'n angelsound maar kindje schijnt het niet leuk te vinden he

Deel Deze Pagina