Is dat zo, met die Angelsound? Weet ik niet .. ik begin er in ieder geval niet aan. Ik lust ook niet alle pasta. Alleen tortellini gaat er in als warme broodjes! En worstenbrood.. en 7up! Dat heb ik ook! Eerst had ik heel graag Fanta, maar dat is omgezet naar 7Up. Grappig .
oja worstenbrood gaat hier ook prima! en van die afbakbroodjes voor in de oven, met boter en suiker allemaal erg ongezond dus probeer echt op te letten alle gezonden dingen waar ik eerst geen genoeg van kon krijgen lust ik nu niet meer, komkommer of worteltjes, een bakje tussendoor? eerst:lekker! en nu moet ik er niet aan denken en word al zo misselijk
ik heb net een broodje knakworst gehad met heel veel saus We zijn ook net terug van de echo, en alles was goed, harte klopte mooi. Alleen toch weer iets minder ver dan bij de vorige echo was gezien. De gyneacoloog had per ongeluk een beentje meegemeten, waardoor ik dus verder leek. Ik ben nu 10 week en 4 dagen, mijn uitegerekende datum is gezet op 16 maart.
Fijn een goede echo Bella. Ik zit behoorlijk in de stress en weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb ineens ontzettende buikpijn, maar die zit rond m'n navel. Rond deze tijd zitten daar vooral andere organen denk ik zo. Als ik m'n buikspieren aanspan dan doet het ook best pijn. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik denk bandenpijn minnie, heb ik soms ook wel eens, bij mijn navel of juist in mijn lies, erg pijnlijk. maar trekt met 10 minuten weg bij mij
Ja, wij zijn ongeveer even ver hè? Dat is leuk trouwens. . Maar ik zit even te googlen.. dat kan het inderdaad wel es zijn. Ik ken dit ook niet van de vorige keer.. geloof ik. Maar de vorige keer had ik op een gegeven moment wel héél erg buikpijn, over m'n hele buik. En daarna een miskraam, dus ik link dat nu heel erg aan elkaar. Misschien totaal niet nodig hoor.. maarja. Dat zal ik nooit weten. Heb je het ook als je dan opstaat Zebra? Dat had ik net.. ik stond even op en toen schoot de pijn erin.
ja dat ken ik, een pijn-steek bij snelle bewegingen, echt heel lastig! snap wel dat je je zorgen maakt, vooral omdat je nu rond dezelfde periode zit
Hmm.. ok. Nou, bedankt voor je reactie. Geeft een klein beetje rust. . Ik hoop dat donderdag alles nog gewoon werkt daarbinnen!
jaa hoop houden! Ik ben ook zo onzeker hoor, Ik twijfel nog steeds om een angelsound of doppler te kopen, maar dan denk ik weer, wat zielig! lees overal dat beeb er last van heeft, en dan is het voor mijn eigen gemoedsrust. Ik moet beginnen aan het eten maar ben zo verschrikkelijk moe
lijkt mij ook bandenpijn hoor als het erger word of aanhoud zou ik gewoon ff de vk bellen voor de zekerheid daar zijn ze tenslotte voor toch!! ik ben de hele dag al emotioneel. mijn zoontje is vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest. hij ging meteen spelen maar toen ik wegging moest hij huilen en toen ik terug kwam vloog hij me om mijn nek! en net gegeten hij heeft zijn hele bord leeg (macaroni) en zijn toetje ook!! hij heeft nog nooit zijn bord leeggegeten. laat staan dat hij uberhaubt eet savonds. dat doet hij ook zelden hij is echt een broodeter. de juf zei ook dat hij al een hele fijne motoriek heeft en dat hij al heel ver is met heel veel dingen!! dat voelt wel goed om dat te horen! ik ben zelf nooit opgevoed en zeker niet door mijn ouders dus vind ik het wel fijn om te horen dat ik het nu wel goed doe! ik ben helemaal heppie vandaag!!
Ik heb vanmiddag bloedverlies gehad, denk ongeveer 6 druppels.. Nu met afvegen nog beetje.. Ben zo bang he!!
Om 18.40 naar de verloskundige! De 12 weken echo, ookal ben ik nog net geen 12 weken. Vind het zo spannend! Heb de afgelopen twee weken in spanning gezeten omdat ik ineens geen kwaaltjes meer heb! Mijn moeder gaat mee en die vindt het ook helemaal spannend. Het wordt dan ook hun eerste kleinkind. Zodra ik geweest ben zal ik een foto van de echo plaatsen!
he sab das naar! ben je nu dan wel 9 wk of 7 wk, aangezien je 2 weken terug gezet was maar weet niet of je je banner nog aangepast had. Robin spannend! ben benieuwd
@ zebra: ik wil ook graag een angelsound. heb het na gevraagd bij de vk en die zegt dat het geen kwaad kan en dat de baby er geen last van heeft .. maarja het is denk ook niet zo dat je elke dag uren moet gaan luisteren haha
@bella, fijn dat de echo goed was. wel beetje stom van dat beentje......ze doen dit toch met grote regelmaat. @sabb, hoop houden hoor!! een klein beetje verlies is niet erg hoor @robin, bij 12 weken wordt de misselijkheid toch altijd minder? angelsound ofzo ga ik niet een beginnen. hoor er geen goede dingen over.
@ zebra, ditt berichtje vond ik op het forum De Doppler meet als het ware de bloeddoorstroming van het hartje van je baby. De Angelsounds Doppler gebruikt dezelfde geluidsgolven als bij een echo om het hartje van je baby te horen. De Doppler techniek maakt gebruik van onschadelijke geluidsgolven. Het geluid wordt geregistreerd door een ultragevoelige contactmicrofoon van de AngelSounds. Je Angelsounds apparaatje zendt zelf geen golven uit, het gebruikt ook geen gevaarlijke spanningen (9 volt batterij die meegeleverd wordt) en produceert geen stralingen. Het gebruik van de AngelSounds Doppler tijdens de zwangerschap is zeer veilig, je kan het toestel dus zoveel gebruiken als je maar wil.