sheena, heb jij er al een op het oog? er zijn ook nog eens zoveel soorten. Ik denk dat ik het toch alleen deze komende weken zal gebruiken. Zodra je de baby gaat voelen is dat voldoende voor mij
Ja voor mij ook hoor... het is dat ik nu gewoon heel onzeker ben over wat daar binnen gebeurd en ik dan zo misschien wat gerustgesteld kan worden. zeker na de MK.. ik heb hem toevallig net besteld, gewoon de angelsound van 29.95 las daar veel goede dingen over en hij is niet zo duur aangezien ik hem niet heel lang zal gebruiken. schijnt volgens internet ook nog de gevoeligste doppler in NL voor thuis te zijn.
Hiii allemaal, jullie hebben het over de angelsound las ik. Ik heb het gisteren besteld en als het goed is krijg ik het morgen binnen. Ben benieuwd of ik het ga horen.
Ik twijfel nog steeds, wil het zo graag. maar stel ik hoor helemaal niks word ik onzeker en ik heb niet zoveel geduld ik wacht jullie eerste ervaringen even af!
Ja als je het hartje niet kan vinden kan je idd wel onzeker worden. Maar kan ook zijn dat het nog gewoon te vroeg is. Als je nu al weet dat je er heel onzeker van gaat worden kan je misschien beter idd goed nadenken. Ik hoop het morgen te proberen. Ik ben nu over de 11 weken dus zou het volgens zeggen al kunnen horen. Maar laat het morgen wel weten. Wel veel positieve verhalen over gelezen.
ik heb hem besteld via thuistesters.nl daar waren de verzend kosten het laagst. als het goed is 2 a 3 werkdagen....
Nou meiden goed nieuws hier!! Ik had de vk gebeld maar kon maar bereiken tot half 3, ik dacht hier laat ik het niet bij. Ik heb toen echobaby.be benaderd met de vraag wanneer ik het snelst terecht kon omdat ik zo bang en verdrietig was. Ik mocht er dus vanavond al komen (om 7 uur maar was door verkeer half uur later, geen probleem!!) Uiteindelijk hartje enalles gezien en zag er allemaal goed uit. Baby was ook gegroeit en nu gezet naar 7w3 en 12 mm! Het wordt dus denk ik definitief een Aprilbaby! De bloeding zat buiten de baarmoeder en dus niks met de zwangerschap te maken. Heb nu nog een beetje bruinverlies, ze heeft ook laten zien dat er een beetje bloed zat ook dus dat moet er nog uit. Ik ben zo blij, ze is echt een aanrader. Harstikke aardig en neemt echt de tijd. Heb lang na de beelden kunnen kijken, tot 10x toe het hartje laten zien en ook nog alles ingezoemd etc. Ook vanalles kunnen vragen!! Ik kruip weer terug op mijn wolkje
he sab wat fijn!!!!! Wij gaan de pretecho daar ook laten maken! mede omdat ik gelezen heb dat ze alles echt heel erg uitgebreid laat zien. fijn dat alles goed is!
Ja echt heel uitgebreid. heb echt ook ongeveer een half uur lang een echo gehad. En alles legt ze heel goed uit. Ik ga er met 13 weken nog eens naartoe voor geslachtsbepaling, en dan zowiezo rond 24 weken nog eens denk ik. Misschien tussendoor ook nog wel een x als ik niet kan wachten hihi. Maar ze is echt een aanrader! Zo een angelsound schaf ik niet aan denk ik... Denk dat ik daar helemaal in doordraai. Vanacht heb ik in iedergeval goed geslapen en het is een goede beslissing geweest gisteravond nog op pad te gaan! Hoe is het met jullie kwaaltjes vandaag? Bij mij valt het tot nog toe mee En hebben jullie al de neiging veel spulletjes te kopen..?? Hier komen de kriebels hoor. Heb al wel een aantal pakjes gekocht
Wij gaan er heen met 13wk + 4 dag, dus hoop het geslacht ook te zien, en dan neem ik de uitgebreide, met de cd rom met alle fotos, kan ik ze zelf nog afdrukken en in het fotoboek plakken. kwaaltjes > net misselijkheid alweer, even broodje gegeten en nu gaat het wel weer ben vooral moe, moe , moe en heb rommelende darmen vriend wil het niet hebben dat ik een Angelsound aanschaf, hij heeft gelezen dat kindje er last van zou hebben dus vind hij het onzin. en hij kent me te goed, ik zou heeel vaak luisteren
Mijn echo van gister was echt super! We hebben het kindje heel druk zien bewegen en alles zat er op en er aan Helemaal gezond dus! Mijn moeder vond het ook helemaal geweldig om te zien en moest ook een traantje laten. Ik ben een paar dagen vooruit gezet, ben nu 12 weken en 2 dagen zwanger. Dus dat scheelt weer. Ook blij dat de kwaaltjes langzaam verdwijnen! Na het bezoek aan de verloskundige is er iemand van moeders voor moeders langs geweest. De komende 3 weken ga ik mijn urine inleveren. Vind het echt een goede organisatie!
leuk robin! @sab, moest jij met een volle blaas naar echobaby komen ? Ik kan het op de site niet vinden, anders tegen de tijd toch maar eens even bellen
@ Robin, wat fijn dat je echo goed was! en lekker de 12 weken voorbij!! Zebra, ik moest inderdaad een volle blaas hebben. Had er al wel rekening mee gehouden maar nog niet genoeg gedronken. Dus ondertussen had ze even een andere klant en heb ik een litertje gedronken en daarna kon ze het allemaal wel goed zien! Nu ben ik natuurlijk nog maar 7 weken dus dat scheelt wel. ( hoor eigenlijk helemaal niet meer in het maart clubje )
@Sab, dat is inderdaad fijn ja! Heb het net aan mijn werkgever vertelt. Die wist het al maar heb nu gezegd dat iedereen het mag weten dus elke keer als er een collega langs loopt zegt hij: "heb je Robin al gefeliciteerd?" Hihi! Super leuk is dat! Ik moest gister ook een volle blaas hebben, en dat wist ik dus niet! Wel een leuke echo gehad maar als hij voller was geweest dan was het allemaal duidelijker. Dus vlak voor de echo niet naar de wc en lekker drinken! Trouwens volgende week weer een echo en dan wordt hij op dvd gezet!
ohhh al die verhalen over de echo's kan niet wachten haha fijn dat jullie een goede echo hebben gehad..
Je mag gewoon bij ons blijven kletsen hoor meid!! je moet wle je banner nog aanpassen dan! hier vandaag geen kwaaltjes wel heeeel actief!! heb al boodschappen gedaan bed afgehaald, was opgevouwen en weggelegd, wassen gedraaid dus nu ff rust, dadelijk nog ff stofzuigen en afstoffen en een klaarmaken! en dan nog ff werken.