ik moest eigenlijk nog 2 weken wachten tot mn echo... maar aangezien ik op 5 sep een ''pret'' echo heb en dan op 8 sep mn 12 wkn echo (scheelt maar 3 dagen) heb ik even naar het zh gebeld of ik mijn 12 wkn echo nog kon verplaatsen.... nu mag ik ipv 8 sep volgende week dinsdag 30 aug komen, ze had nog een plekje en dan zit er ook een weekje tussen de ''pret'' echo. nu hoef ik maar een week te wachten ipv 2
Fijn dat dat is aangepast Sheena! Hier een aardige dag tot op heden. Ik eet wel de hele dag door, en ik rammel dan ook behoorlijk van de honger. Tot het misselijke toe. Maarehm.. ja. Meer voel ik niet. Nja, m'n boobs doen zeer als ik er in knijp en na een dagje hangen in de bh .
@sab, fijn dat alles goed is! @robin, voor jou ook meid! dit is nieuws wat we graag horen hier weer lekker thuis, zo even eten en dan heerlijk niets meer doen.
wij gaan zo op bezoek bij vrienden ''vertellen'' dat we in verwachting zijn , nouja vertellen.. ze zien het vast meteen als ik voor de deur sta krijg mijn buikje niet meer weg haha maar gelukkig hoeft het nu ook niet meer alleen is het verassings effect dan wel weg
Wat is zwangerschapsischias nu eigenlijk? Zwangerschapsischias is pijn in de bil die tot in het gehele been uitstraalt. Zwangerschapsischias ken heel pijnlijk zijn. Hoe wordt het veroorzaakt. Zwangerschapsischias wordt veroorzaakt door de extra druk op een zenuw. Deze extra druk komt er doordat het gewicht van de vrouw toeneemt en de buik dikker wordt tijdens de zwangerschap. De druk op de spieren en de druk die op de zenuw komt kan deze zenuw laten blokkeren. Deze druk kan ontstaan in de rug. Dit omdat de buik en borsten van de vrouw zwaarder worden naarmate de zwangerschap vordert. Niet iedere zwangere vrouw leid aan zwangerschapsischias. Zwangerschapsischias kan je ook moeilijk verhelpen. Je kan dit alleen maar doen door beweging en rust heel veel af te wisselen. Ook mag je wanneer je zwanger bent je rug zeker niet belasten. Dit zou de kans op zwangerschapsischias alleen maar vergroten. Het is aangewezen geen grote of zware voorwerpen de dragen of te verhuizen. Wanneer je zwangerschapsischias hebt of je wil vermijden dat je het krijgt is het aan te raden veel te rusten. Wanneer je dan rust lig je best op je zij. Je kan afwisselen tussen je twee zijden. Het is af te raden op je rug te liggen en ga zeker niet op je buik liggen. Op je buik gaan liggen is heel gevaarlijk voor je zelf en voor je baby. Wanneer er teveel druk op je buik zou komen te staan is de kans op een miskraam groter Kwam ik toevallig tegen en schrok er wel van, want ben altijd een buikslaper geweest en nu bang dat ik snachts per ongeluk toch op mijn buik ga liggen. dus misschien voor jullie ook een puntje om beetje op te letten ?
mja vrij nuchter, zo van : oh ja leuk hoor, hoe ver ben je nu ? oh ja spannend. en zijn jullie nog wat gaan doen in de vakantie ? dacht ow.. oke.. ook goed
Hii allemaal, Ik heb de angelsound binnen. Binnen 15 seconden had ik het hartje gevonden, echt zoooo gaaf. Hoorde ook elke keer soort van klotsend water, lees nu dat dat de baby is die beweegt. Echt zooo cool. @zebra: nou dat was een enthousiaste reactie he.
hey linnie wat fijn dat je hem gevonden hebt, als het goed is krijg ik hem denk ik morgen. kreeg vandaag namelijk een mailtje dat hij verzonden was. weet niet of ik hem al zal vinden ben morgen pas 10 weken dus we zien wel...
oh linnie wat gaaf! nu ik dat zo lees kriebelt het wel om er toch een aan te schaffen gisteravond in bed lag ik de hele tijd maar overal op mijn buik te voelen, en soms dacht ik zelf een hartslag te voelen ja je gaat dingen voelen als je het graag wilt
Hiii ja is echt gaaf. Hebben het opgenomen en op onze iphone gezet, kan ik het altijd horen En die bewegingen zijn zooo leuk. Maar wil het niet al te vaak doen omdat de meningen erover zijn verdeeld hoe goed het is voor de baby. Dus ga niet elke dag een uur luisteren, haha. Nou heb ik gister ook maar 3 minuten ofzo geluisterd hoor, dat zal toch wel geen kwaad kunnen. MOet zeggen dat ik er nu ook wel zin in heb om te luisteren, voelt net alsof je opstaat en ff de baby goedemorgen zegt, hahaha. Heb zooo lekker geslapen maar veel te kort. Moet zo werken, weet niet hoe ik de dag door moet komen. Heb ik nog niet eerder gehad. Nou werkse allemaal en anders geniet van je dag.
Ik ben de laatste dagen ook echt heel erg moe, maar kijk uit naar het weekend. Dan komen mijn ouders het kamertje behangen. en dan kan vriend de week erna het kamertje langszaam aan in elkaar zetten! Heel leuk
gggggrr stomme laptop had ik een heel bericht getypt is het ineens weg!! hier geen last van kwaaltjes meer, maakt me wel onzeker, zeker omdat ik hier vaak hoor dat ze met 10 a 11 weken een mk hebben gehad. ik wil ook een angelsound aanschaffen maar ik wacht nog ff tot de vk het hartje heeft gehoord anders ga ik zoeken en als ik em dan niet vind dan owrd ik nog onzekerder. ik ga ons hier ff klaar maken want ons zoontje gaat vandaag voor de 2 de keer naar de peuterspeelzaal!! hij vind het wel leuk. heb net ook al de rekening in de bus gevonden!! moet er alleen ff achteraan bellen want ben bang dat ze ons in de hoogste groep hebben gedaan!! en het is al zo duur!!
Hallo meiden. Ik heb me in het begin al eens toegevoegd, maar daarna niet echt meegekletst. Was (en ben) nog een beetje bang dat ik een ma ofzo zal hebben. Heb ook nog geen joepie ik ben zwanger gevoel. Voel me wel goed, behalve moeheid geen kwaaltjes maar dat maakt mij juist onzeker. Bij de 1e had ik volop kwaaltjes. Aankomende dinsdag eindelijk mijn 1e echo. Wel erg spannend! Waren bij jullie de bloeduitslagen goed? Bij mij was de glucose 7.1 meer dan 2 u na t eten. Werd gister gebeld door de vk. Mijn moeder is diabetisch dus ik moet zo papieren halen en vandaag 3x bloedprikken. Hopelijk is alles dan wel goed, duim duim.
mamakaatje, ik krijg de bloed uitslagen pas 19 sept hopelijk is alles goed. Mijn vader is namelijk ook diabetisch we gaan we zien
Leuk Linnie! Ik heb nog geen bloed laten prikken. Dat kan morgen bij de echo. Dan is het hopelijk ook niet voor niets.
Wat fijn al die echo's ( stiekem jaloers ) het is zo lastig als je een goede echo hebt gehad om weer zo lang te wachten. zou zo'n apparaat thuis willen hebben haha
jaa zou ik ook wel willen!! had het hier nog eens nagekeken wat het kost om een 2d pretecho te laten maken ik zei dat het 35 euro was maar het is 45 euro. maar ja misschien dat we het toch doen.