maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dat klopt lau, alleen is het ''trouwen'' dan inderdaad alleen nog omzetten. maar niet meer met een hele officiele plechtigheid in gemeente huis en kerk, dus dat is voor ons helaas weer geen optie omdat wij onze trouwdatum nu sept 2012 gezet hebben
    en wel alles erop en eraan willen

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hii allemaal,

Lekker weekend.

@sab: spannend vanavond.

@lau85: geregistreerd partnerschap is veranderd, hetzelfde als trouwen, alleen kind zit er niet meer bij, moet je apart regelen. Heb er vorig jaar ook naar gekeken. Best jammer.

Ik ben 27, word in november 28.

Ga zo ff liggen op de bank, voel me vandaag niet zo top, lijkt wel of er griepje aan zit te komen. Ook verkouden word ik nu.

3. BellaBini

BellaBini Lid

14 aug 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sab. Bij mij begon het met lichtbruin bloed en daarna werd het roze en toen weer bruin. Eerst heel weinig daarna weer meer en tijdens afvegen en soms wat drupjes in de pot. Op gegeven moment werd het echt veel minder en was het bijna weg maar een dag later, weer bloed toen was het donkerbruin en best veel en bleef aanhouden ben nog nooit zoveel naar de wc geweest om te controleren en weer weg te vegen. Daarnaast had ik ook best pijn in mijn buik af en toe wat steekjes( achteraf misschien toch bandenpijn) en ook erg last van mijn rug. Ze dachten dat ik eerst blaasontsteking had dit schijnt ook vaak voor te komen tijdens zwangerschap en kan ook wat bloeding veroorzaken. Maar dat was het ook niet, en dan begin je je wel heel erg ongerust te maken en onzeker en verdrietig. Bij mij begonnen de ongesteldheden ook zo. Eerst beetje lichtbruinige afscheiding daarna steeds donkerder om over te gaan in wat bloed met stolsels. Ik had trouwens geen stolsels nu en daar hield ik me maar een beetje aan vast, volgens mij heb jij dat ook niet toch. Heel fijn vanavond heen voor echo en hoop dat je goed nieuws te zien krijgt. En wij horen gewoon bij die uitzondering! Ik bloed nu 2 weekjes niet meer, maar nog ga ik regelmTig even checken, de schrik zat er goed in.

4. BellaBini

BellaBini Lid

14 aug 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja ik ben 33

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Bellabini jou verhaal lijkt dan toch wel een beetje op het mijne. We gaan van het beste uit!
    Bedankt voor je uitleg, stelt me gerust.

Ik heb nog geen 1 eigen ongesteldheid meegemaakt aangezien ik na de pil direct zwanger was.

Oja en heb ook geen stolsels :) Dus dat is inderdaad een goed teken. En natuurlijk 5 dagen terug een goede echo gehad waarvoor ik ook wat bloedverlies had.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb net een echoburo gevonden hier maar 15/20 minuten vandaan :)
    kost wel 55,- euro voor een 2D echo dus nog even denken of ik die wil laten doen.
    Anders misschien woensdag of donderdag daarheen! :)

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi meiden, hier gaat het niet zo goed vandaag. ik ben vandaag al een paar keer bijna flauwgevallen :$ ik voel me de hele tijd door zoo slap. vanmorgen op mijn werk had ik het ik werd ineens zoo naar, duizelig enzo. snel wat gegeten en wat drinken met suiker genomen toen trok et wel een beetje bij beetje weg. toen ik na 2 uur werken weer bij mijn oppas kwam moest ik daar ff een half uurtje oppassen en toen ze terugkwamen, kreeg ik eht weer, weer meteen broodje gegeten iets met suiker gedronken maar daarna is het niet meer weggegaan. mijn oppas heeft mij en mijnz oontje naar huis gebracht en heb toen nog 2 uur geslapen ben net wakker en voel me nog steeds niet goed. heb vanmiddag de vk gebeld maar ze zei dat het niet bedreigend was maar als ik me zorgen maakte en als het niet over ging moest ik maar weer bellen. ik denk dat het mijn suikergehalte is of de bloeddruk te laag. ik moet dadelijk weer werken ppfftt gelukkig niet alleen.

8. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik ben trouwens 30 jaar

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    miss ik herken dat, ik heb het zovaak als ik net ergens sta boodschappen doe , of gewoon bij iemand op bezoek ben.

wat ik dan doe is een handje vol drop eten ( bloeddruk omhoog )
    en ik drink dan een glas fanta ofzo voor de suikers,
    daarom heb ik nu altijd drop mee als ik van huis ga.

het is echt heel vervelend. want het zweet breekt me dan altijd uit, word duizelig en weet dat ik elk moment kan neervallen als ik niet snel ga zitten. maarja soms kan dat niet a la minuut

10. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja is echt heel naar!! heb dat nog nooit eerder gehad

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    joehoee ik heb 1 sept nog een korte echo bij echo buro, kon het niet laten hoor :D
    straks eens horen wat vriend er van vind. zal me wel uitlachen, hij zei al jou moeten ze zelf zo'n apparaat geven :p

12. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hihi leuk toch!!

ik wil ook weer maar ik mag pas 16 sept. ik wil eigenlijk wel een 2 d echo bij een echoburo doen maar het er nog niet met mijn man over gehad.

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb deze ook niet besproken :p maarja hij word ook helemaal gek van mijn gezeur : zou alles wel goed zijn, ik voel niks , ik ben ziek , ik voel me slecht
    elke dag wat anders :D dus als ik weer even stil ben met een echo heeft hij het er vast voor over *hoop ik* :p

14. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hahaha ja ja!!

zo ik heb net ff een paar droppies gegeten. helpt wel een beetje.

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @miss: wat vervelend. Ik heb ook lage bloeddruk en ben licht in mijn hoofd en duizelingen vanaf het begin van de zwangerschap. Ene dag erger dan de andere keer, maar sta eigenlijk altijd licht in mijn hoofd op.
    Nu heb ik dropjes en bouillon voor het zout, maar soms is het ook suiker tekort. Dan heb ik weer dextro energy, en wat bij mij net als zebra ook heeel goed werkt is seven ofzo. Iig iets met prik, heel raar maar vind het heerlijk als ik me niet goed voel. haha.

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Miss, inderdaad proberen altijd wat bij de hand te hebben, wel erg vervelend..

hahaha, zebra hier nog 1 die me een volgens mij een zeur vind en idd elke dag wat anders.
    Voel ik me misselijk krijgt hij dat te horen, vervolgens gaat het is goed zit ik daar weer over bezig. Steekje hier, pijntje daar hahaha :D
    Leuk dat je nog een echo laat maken, hij zal het vast waarderen zolang het jou geruststeld :)

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou vriend vond het prima,nadat hij me toch echt even uitgelachen had en zei dat ik echt ernstig ben :)
    maar inderdaad, als ik me er beter door voel gaat hij graag mee

kijk zo hebben we het graag he :)

he sab laat je vanavond nog weten hoe de echo was ?
    wij gaan straks op verjaardag maar kom daarna wel even spieken hoor :)

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

hahaha, wat de mannen soms wel niet van ons moeten denken denk ik weleens :p

Ik laat zeker wat horen, nog een uur en kwartier rijden we aan. Ben benieuwdd!!! Ook wel spannend..

19. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik denk idd dat het een mix is van lage bloeddruk en suikergehalte. heb net tijdens mijn werk het weer gehad. gelukkig heb ik een hele lieve collega die mij op een stoel heeft gezet en me een kop boullion heeft gegeven (die hebben ze daar liggen haha) en voordat we naar het werk gingen heb ik dextro gehaald. dus heb tijdens het werk boullion gedronken, dextro gegeten en dropjes. en als toetje nam mijn collega me mee naar de mc donalds!!! en dat gaat er altijd wel in!! mmmm heerlijk! merk wel dat ik nu helemaal gesloopt ben dus ga er zo maar vroeg in. morgen ook weer ff werken dussss. en als het aanhoud bel ik zo weer de verloskundige want dan wil ik wel dat ze alles ff opmeten enzo.

maar eerst ff onze tv maken de kast van upc heeft zich gereset ofzo dus ik moet nu alles opnieuw in gaan stellen wil ik ooit nog tv kunnen kijken :x

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    sab ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina