maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Goed nieuws meiden!!!
    Alles gaat goed!!
    Kleine was alweer goed gegroeit volgens schema.
    16 mm en ook het hartje klopte sneller 130/140 p.m.
    Navelstreng zien zitten en de kleine bewoog zelfs het armpje al :D
    Moederkoek zag er ook goed uit want ze heeft even nagekeken waar de bloedingen van kunnen komen. Ze heeft geen oorzaak gevonden in en rond de baarmoeder. De enige verklaring die ze me kon geven is een gevoelige baarmoedermond.

Terugkomend op mijn mailtje dat ik altijd mag mailen en me niet druk moet maken dat ik vragen stel.
    En heb i.p.v 2 foto's zelfs 5 foto's gekregen :D:D Echt heel gaaf!

Ben dus weer helemaal gerustgesteld en blij!! Hopelijk houdt snel het bloedverlies op en kan ik echt gaan genieten.

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wauw sab wat fijn! ook prettig dat het zo'n aardige vrouw is, 5 fotos gekregen, leuk hoor!

ben blij dat alles goed gaat met jullie kleine, kan me de ongerustheid goed voorstellen
    wel ''gek'' dat er verder niets echt te zien was van bloed.
    misschien toch gewoon nog resten die er toch nog uit moesten

3. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ja er zijn schijnbaar vaak geen redenen te vinden voor bloedingen ofzo, des te beter natuurlijk, maar ze snapt me onzekerheid.
    Ik zal morgen de foto's even inscannen en toevoegen in me mapje :)
    Ik tegen die mevrouw, als alles goed gaat en geen bloedverlies meer heb zie je me in week 13 haha anders eerder als ik me weer ongerust begin te maken :cool:

owja en weer iets van een half uur naar de kleine kunnen kijken en ze zoomt dan ook alles nog eens goed in en zoekt hem steeds terug. heel fijn :D:D
    Ben weer helemaal opgelucht.

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh wat fijn zeg!
    Ik heb nu al zin om er heen te gaan, volgens mij echt een hele leuke vrouw die ook écht alles goed wil laten zien en het niet doet om alleen maar geld te verdienen

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Jaaa klopt, je gaat echt waar voor je geld krijgen.
    Ze zegt ook dat ze een echobureau is begonnen om mensen gerust te stellen waarmee ze eigenlijk bijna nergens terecht kunnen enzo.
    Ze maakt haar woorden iniedergeval waar en hoop ook dat jij zo een positieve ervaring krijgt met haar, kan me het in iedergeval niet anders voorstellen.

6. BellaBini

BellaBini Lid

14 aug 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel fijn sab dat alles goed was!!

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi hoi

sab fijn dat alles goed is gegaan!!

het kan zijn dat ik binnenkort niet meer online ben want mijn laptop is bijna dood!! en we hebben nu niet het geld om een nieuwe te kopen. dus ik hoop dat deze het nog even uithoud!!

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sab, fijn dat alles goed was!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @miss, dat probleem ken ik! mijn laptop houd het ook niet lang meer, gelukkig heeft vriend er ook nog een,
    maar zodra deze het begeeft wil ik denk ik toch meteen een nieuwe, kan gewoon niet zonder laptop :D

10. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    nee ik ook niet, wij hebben niks achter de hand ja de computer die op zolder staat maar daar heb ik niks aan want ik heb de kleine hier ook rondlopen en ik wil hem gewoon 24/7 in de buurt hebben die laptop hahaha. hoezo verslaafd!

ik ben er trouwens achter wat ik heb, ik heb zeker zwangerschapssuiker ik heb alle symtomen en ben erachter gekomen dat ik dit bij mijn zoontje ook had alleen hebben ze dat niet gezien, ze dachten dat het met mijn bloeddruk te maken had. ik ahd toen een bandgevoel, dat duit op te hoge bloeddruk maar die was niet echt te hoog daarom vonden ze het ook raar. acheraf gezien was dat mijn galblaas waar ik galstenen in had en is het dus zwangerschapssuiker geweest. ik heb er nu nog behoorlijk last van ondanks ik de suggesties opvolg maar ik wil ook niet meteen gaan zeuren bij de vk, maar wil ze toch wel graag bellen of ze ff mijn suikergehalte willen meten, maarja dan zal ik toch wel tot maandag moeten wachten denk ik.

11. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb gebeld en moet maandag bloedprikken.
    voor nu rusten en regelmatig eten.

12. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ sab, fijn dat alles goed was... ik zit nu ook al weer in de spanning voor mn echo dinsdag haha

@miss... nou ff het weekend rustig aan doen dan en hopen dat je na maandag meer duidelijkheid krijgt...

13. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hey meiden...

jullie weten toch dat ik ook een angelsound had besteld en 3 dagen geleden met precies 10 wkn hoorde ik niets...

nu zat ik een filmpje van een echo te kijken en zag ik hoeveel gel ze erop deden dus ik dacht nou laat ik het vandaag nog eens proberen en dan met massage olie, aangezien ik de vorige keer maar heel weinig van die gel had gebruikt...

na ongeveer 10 min en wel 100 keer mn bloedstroom te hebben gehoord, hoorde ik opeens achter elkaar boem boem boem.. maar dan heel snel... ik nog controleren met mn eigen hartslag ''nee dat is het niet'' dus ik nog eens luisteren en nog eens... en volgens mij kan het niet anders dan het hartje zijn geweest want op alle andere plekken nog eens geluisterd en ik kan het echt alleen op dat plekje horen..

het was trouwens nog wel heel zacht geluid , had hem op zn hardst staan en moest mij goed concentreren op het geluid...

maar het is zooo gaaf geluid en idee, ook al weet ik het niet eens heel zeker haha

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    fijn sheena ! toch leuk om te horen

Ik ben helemaal op van kamertje behangen, fotos en alle verhalen volgen. ga mn bed in!

15. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja zebra ben benieuwd naar je kamertje:D

heb net op youtube even geluisterd naar babyhartjes rond mijn termijn en wat verder en het is hetzelfde als wat ik hoorde...:D

16. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Miss, wat vervelend. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Leuk dat het zo vordert Zebra! En leuk dat HD het hartje hebt gevonden Sheena.

Hier geen nieuws. Vooral lekker relaxen vandaag na een drukke dag gisteren. :)

17. sab1988

sab1988 Niet meer actief

@ Miss, hopen dat het allemaal meevalt, doe maar lekker rustig aan nu hoor!

@ Zebra, Ben benieuwd naar het behangen kamertje, fijn dat je dat al lekker af hebt :D gaaf hoor. (hier is het nog een rommelkamer haha)

@ Sheena, wat fijn en geruststellend dat je het hartje hebt gehoord. leuk ook dat je het even kan beluisteren wanneer je onzeker bent ofzo.

Hier gaat alles wel goed, gister heel de dag weggeweest. Bloedverlies is gestopt, nu heeel af en toe nog een bruin plekje dus ben er wel weer blij mee.

gisteren een paar minuutjes op me paard gezeten :D:D Iedereen vind dat ik dat maar niet meer moet doen nu. HIj is opzich best braaf maar kan af en toe best schrikken en wegspringen ofzo. Maargoed ik heb er wel even van kunnen genieten :):D:D

18. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    wat gaan jullie allemaal snel met kamertjes en echo's voor geslachtsbepalingen
    Ik heb nog niets gedaan misschien ook wel omdat ik zo moe en misselijk ben zodra dat over is ga ik misschien ook wel beginnen met het kamertje?

Dinsdag weer een echo in het ziekenhuis spannend allemaal!
    Hoe gaat het verder met de mama;s die ook zo beroerte waren?

Groetjes Chantal

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier gaat het kamertje ook nog wel even wachten hoor! pas na de nekplooi meting ga ik daar over nadenken. maar eerst moet het beoogde kamertje nog opgeknapt worden, dus nog wel even werk.

20. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hier hoeven we het kamertje gelukkig alleen nog maar in te richten... vorig jaar met de verhuizing het kamertje meteen behangen met het oog op eventuele kinderkamer...

nu was het een logeerkamer maar dat hebben we ondertussen vast opgeruimd en hebben we de andere kamer tot logeer kamer gemaakt... eind oktober komen als het goed is de meubeltjes en kunnen we op ons gemak de spulletjes in elkaar zetten en de kamer inrichten..

@cvermeulen... ik ben nu al een paar dagen niet meer echt heel misselijk.. wat ik wel sinds 2 dagen heb is dat ik steeds moet kokhalzen. dat vind ik zoooo vervelend. gister moest ik medicatie uitdelen op mn werk en bij het zien van de pillen moest ik al kokhalzen.... net had ik ontbijtgranen klaar gemaakt en ik hoefde niet meer dus de rest had ik laten staan...wil ik het net weggooien... ga ik bij het zien van de ontbijtgranen meteen weer kokhalzen... zoo irritant...

ik heb trouwens ook dinsdag weer een echo in het zh... blijft altijd spannend he! ben zo benieuwd of alles goed gaat daarbinnen. nog 1,5 week en dan gaan we het vertellen ben erg benieuwd naar de reacties.. denk dat veel het wel al door hebben aangezien ik een behoorlijk buik heb voor mijn doen en ik ze altijd gelijk naar mn buik zie kijken (ze proberen het altijd onopvallend te doen, maar het valt zoo erg op haha)...

Deel Deze Pagina