maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Ik herken het gisterenavond stond ik te koken en moest ook steeds kokhalzen heb ook alleen aardappels en komkommer gegeten het idee alleen al moet ik nu weer hahaha

Ik heb 3 weken vakantie gehad en moet maandag weer werken ik trek maar een jasje aan voor mijn buik want ik ben normaal helemaal plat en dat is nu echt niet meer en besloten om het deze week maar aan mijn baas te vertellen dinsdag na de echo!

dan weet ik gelijk hoe en wat en mocht ik ziek worden of heel moe dat ben ik al 2 weken kan ik mij ziekmelden naar waardheid!

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik voel me nog steeds wel ziek hoor pff , weinig gedaan vandaag
    komt morgen allemaal wel weer, boven is nog een grote bende van het behangen :D dus het is echt over de rommel heenstappen haha

3. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Ik voel me met vlagen nog ziek zwak misselijk. Kokhalzen nog wel dagelijks... :( maar goed. Morgen weer werken, geen zin :p

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nu voel ik me wel goed.
    donderdag weer naar een echo! zo veel zin in,
    wil de kleine echt weer zien :D

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Nou, jullie ook dus nog lekker regelmatig misselijk, hier ook hoor poehh.
    Opzich gaat het redelijk maar dan half de middag wordt het echt erg.
    Dachten vanavond uit eten te gaan, zijn ook gegaan maar smaakte niet dus naar een paar happen toch echt genoeg en wilde snel naar buiten... oepss!

Jullie ook zo opzien tegen alles (werken, huishouden, administratie alles zegmaar :p)

6. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    goedemorgen!! minnie sterkte met werken vandaag!!

hier nog steeds niet lekker. nog misselijk, ziek gevoel, diaree, flauw gevoel en ik eet me kapot hahaha! gisteravond had ik verhoging dus ik denk dat ik msischien een griepje ga krijgen ofzo.

vandaag of morgen bloed laten prikken en dan hoop ik dat ik snel duidelijkheid heb over mijn suikergehalte en bloeddruk/bloedspiegel.

ik moet ook zo werken maar eerst mijn zoontje weer naar de peuterspeelzaal brengen!! heb vandaag ook de intake daar. ik hoop dat dat niet te lang duurt want dan kan ik nog ff langs het priklab in het zh. voordat ik naar mijn werk ga.

7. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    vandaag weer voor het 1 werken na 3 weken vrij ik ben benieuwd hoe het gaat gezien ik steeds zo misselijk en moe ben anders ga ik het maar vertellen dan weten zij in iedergeval hoe en wat!

Verder zo onze zoon naar kdv brengen hopen dat het geen drama wordt met huilen hij zit er nog niet zo lang!
    Dan ga ik altijd met een rot gevoel werken ook al weet ik dat het na 5 minuten over is!

werkse voor iederdeen !!

groetjes Chantal

8. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik weet presies wat je bedoelt!!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier ook alweer wat ochtend misselijkheid, maar na een half uurtje trok het gelukkig weer weg

hebben jullie trouwens nog veel last van bandenpijn of een gevoel van dat daar binnenin vanalles gebeurt ?
    Ik eigenlijk niet meer sinds 8 wk,
    zou soms bijna vergeten dat ik zwanger ben :)

10. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Afgezien van die ene keer dat het rond m'n navel zo zeer deed niet meer eigenlijk. Soms wat steekjes, maar dat is niet noemenswaardig.
    Ik ben wel bekaf aan het eind van de dag. En ik hijg als een hond als ik een trap heb opgelopen. Schandalig eigenlijk.

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja! dat heb ik ook trouwens nu je het zegt, gister was ik boven, iets vergeten beneden, dus weer een keer heen en terug op de trap. nou stond gewoon uit de hijgen zeg!
    alsof ik 20x op en neer gelopen was in plaats van 2 :p

12. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    haha.. ik merkte wel dat ik soms gewoon in de winkel al heel moeilijk adem kreeg, alsof mn luchtpijp werd afgeklemt....

heel vervelend want dat is zo benauwend, het lag denk ik aan mn bh want als ik die naar voren trok kreeg ik meteen al meer lucht. nu heb ik er zo'n verleng stukje tussen gezet.. ideaaal....

ik heb hier heel af en toe nog last van mn buik als ik snel op sta dan echt een helse steek in mn buik.. gister had ik dat een paar keer..

13. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hahaha ja dat ken ik ik ben ook heel snel buiten adem als ik mijn zoontje uit bed haal moe ik eerst op zijn bed bijkomen voorda ik hem er weer uithaal.
    Bandenpijn heb ik ook neit meer had ik in het begin wel heel erg.

14. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik heb toevallig vandaag enorme buikpijn, hoop dat het niks bijzonders is.
    Beetje krampend en stekend.. maar miss ook wel bandenpijn.
    En dat buitenadem herken ik ook :p

we moeten er heel wat voor over hebben... :)

15. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja dat zeker haha.. al die kwaaltjes he!

morgen mn termijn echo, zat natuurlijk weer in de stress.. zou alles goed zijn? zou het hartje nog kloppen... nou ben wel al iets gerustgesteld, heb namelijk vanochtend nog een keer geprobeerd te luisteren met de angelsound en we hebben het hartje echt super duidelijk gehoord. heb het meteen opgenomen met mn telefoon dus kan nu heel de dag even terug luisteren haha..

maar toch blijft het allemaal nog wel spannend, heb erg veel zin in de echo.. even spieken in mn buik en de kleine bekijken. ga meteen vragen of we met onze telefoon mee mogen filmen zou wel leuk zijn.

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Spannend Sheena morgen!! Zal vast goed zijn.

Hier sinds net weer bloedverlies.. en dan met die buikpijn van vandaag pffffffft. wanneer kan ik een keer gaan genieten.

17. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Saucijzenbroodjes zijn de bom. :D.
    Dat wou ik even zeggen :p.

En spannend Sheena! Geniet er van.

18. RobinS

RobinS Lid

7 jul 2011
    46
    0
    0
    @Minnie, nu heb ik dus zin in een saucijzenbroodje! Haha!

Jullie hebben allemaal goed last van kwaaltjes zie ik!
    Mijn kwaaltjes zijn gelukkig een beetje over. Vorige week alleen
    steeds geen zin in avondeten, kon geen hap door mijn keel
    krijgen. Bij de gedachten aan warm eten word ik helemaal misselijk.
    Zaterdag moest ik naar het ziekenhuis omdat ik mijn been niet meer kon bewegen en huilend van de pijn op de grond zat.
    Had er al de hele week last van, harde steken in mijn rechter
    bil bij het opstaan en het gaan zitten. En ook tijdens het lopen.
    Nou blijkt dat ik een zweepslag heb in mijn bil. Niet fijn!

Morgen weer naar de verloskundige! We gaan voor het eerst het
    hartje te horen krijgen! :-D Zo'n zin in!!

19. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hahaha... ik heb ook steeds trek in een saucijzebroodje als ik bij de bakker ben.. maar neem hem eigenlijk nooit omdat ik bang ben weer misselijk te worden..

maar zo te horen viel hij goed!!:D

20. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    oh Robin.. wat vervelend.. lijkt me ook erg pijnlijk ja. komt het door de zwangerschap of heb je zoiets al eerder gehad ofzo???

Deel Deze Pagina