RObin wat balen! Ik hoop dat er snel verbetering in zit. Wat betreft het hartje luisteren trouwens: gebeurt dat gewoon bij de vk? Ik heb voolgende week een afspraak maar m'n man gaat niet mee. MAarja, als er hartjes worden geluisterd, dan wil ik wel dat hij meegaat eigenlijk. Hm. Ik zal morgen es de assistente bellen en even vragen.
Zeker vervelend ja. Ik weet niet of het door de zwangerschap komt. Ik moet morgen weer naar de verloskundige en die kan me er meer over vertellen. Heb het gelukkig nooit eerder gehad maar het is geen pretje! Had het van de een op de andere minuut.
robin mooie echo! bij ons bij de VK word wel steeds bij de controle naar het hartje geluisterd zei ze, dus wel erg leuk Ik heb vanmiddag gewoon pepernoten gekocht! zag ze liggen bij kruidvat echt vroeg maar ZO LEKKER!
pepernoten nu al... het wordt steeds gekker haha.. was hier toevallig ook bij kruidvat vanmiddag maar nog niet zien liggen.. maar goed ook anders had vriendlief ze meteen meegenomen die is er gek op mooie echo robin.... leuk echt al een mensje he zo
he meiden, helaas lees ik hier allemaal kwaaltjes meiden. das niet de bedoeling he!! maar ik kwaal lekker mee hoor..... afgelopen nacht iets te levendig gedroomd, en het was niet leuk...... hopelijk komende nacht leuker of minder levendig!
even van me afschrijven hoor! heb zo eng gedroomd vannacht, dat ik een miskraam had, en het leek zo echt allemaal dat toen ik wakker werd gewoon weer even moest relativeren van hoe en wat heb wel wat traantjes gelaten toen in bed pff resultaat vanaf 4 uur nauwlijks meer geslapen en nu heel gaar wakker worden. hoe is het met jullie
OEI zebra dat is wel een nare droom Moet zeggen dat ik jou droom dagelijks in me gedachten heb ook. Beheerst momenteel zo een beetje alles. hoop dat je die droom een beetje van je af kan zetten, alles gaat goed toch??
hey zebra, het is heel normaal dat je tijdens je zwangerschap droomt, zo ook wat jij heb gedroomd, dat komt door de hormonen en ook door je angsten. Het is heel erg vervelend idd, ik heb het bij mijn zoontje ook gehad. bij beide zwangerschappen heb ik dromen dat mijn man mij verlaat en verliefd word op een ander, vreemdgaat enzo dat soort dingen. ik heb via mp een angelsound gekocht als het goed is heb ik hem morgen binnen!! ben benieuwd of ik eht nu al kan horen.
Jaa sab alles gaat goed, geen idee waar het vandaan kwam. was ook helemaal ontdaan ineens, had spijt dat iedereen het al wist, dat we met het kamertje bezig zijn etc. maar nu denk ik alweer, kom op, vandaag 11 weken! alles komt vast helemaal goed
Ik snap je gevoel, toch die onzekerheid die blijft he. Maar inderdaad je bent 11 weken!! kwaaltjes etc. Het hoort er gewoon maar weer bij... die nare dromen. Hier het bloedverlies weer gestopt, maakt me toch elke keer onzeker. gister was het wel niet zoveel maar toch.. pfft Durf al bijna me bed niet meer uit en ergens naartoe te gaan. Misschien toch eens een belletje doen naar de verloskundige. Moet er volgende week dinsdag pas weer naartoe voor echo..
Aargh. Ik zojuist gefietst (half uurtje). Stap ik er af, krijg ik menstruatieachtige krampen. Te snel gefietst? Te veel? Bandenpijn? Help.
goedemorgen dames. Ik herken het zo dat dromen ik heb precies hetzelfde al die hormonen he! morgen op het werk vertellen wel weer even spannend moment. 1e vanavond weer een echo ik heb er zo zin in maar ook wel weer spannend. vandaag lekker vrij was al om 04 uur wakker zal wel door de spanning van vanavond komen dus kan misschien vanmiddag een dutje doen samen met mijn zoontje Groetjes
minnie duidelijk bandenpijn!! dat krijg je als je teveel doet!! geen zorgen over maken is heel normaal deze tijd.
bandenpijn! ik dacht net even wat rommel te verzetten omdat we vanmiddag de kast in elkaar zetten auw auw, dus hup op de bank en straks vriend laten doen!
ik heb dat al gehad die bandenpijn is nu ff rustig maar komt wel weer hahaha. (helaas) ik heb wel heel veel last van mijn striemen van de vorige zwangerschap, die beginnne te trekken en te jeuken. (en dat is geen goed teken) heb net bloed laten prikken. 6 hele buizen!!! oh zoo schattig heb de kleine man net op bed gelegd, nou is hij tot vertien aan het tellen hahaha. is knap hoor hij is pas 2 en een half!! en hij is iedereen aan het opnoemen die hij kent hahaha. hoor ik allemaal door de babyfoon hahaha zoo cute!! nou ik ben moe van het boodschappen doen en van die liters bloed die ik mis dus ik ga maar ff lekker op de bank liggen!!