@ miss haha jeetje wat een bloed.... 6 buisjes is toch aardig wat.. zag dat je toch ook een angelsound hebt gekocht hihi.. ik hoorde met 10+3 het hartje voor het eerst maar dan heel zachtjes aan de linkerkant net achter mn schaambotje....moest heel goed luisteren en met 10+5 (gister) hoorde ik het hartje echt super goed en zat hij/zij al een stuk boven mn schaambotje... je moet wel ff zoeken hoor ik had het gister ochtend vond hem meteen weer links en toen zei ik tegen mn man je kan het geluid ook opnemen. dus 15 min later wilde we het gaan opnemen en toen kon ik links niets meer vinden, dus ik zoeken was het kindje een stukje gaan zwemmen haha want ik vond m recht onder mn navel Vanochtend heb ik mn termijn echo gehad.. alles was goed. kleine was lekker aan het bewegen. zwaaide zelfs nog even haha.. alles ligt gelukkig goed op schema, ben niet veranderd qua datum. kindje is nu 4,1 cm foto heb ik mn album gezet het geeft echt een kick om dat te zien, het is echt een klein mensje helemaaaal geweldig!!
sheena, heel bizar maar ik zie een gezicht in je baby en het is niet het hoofdje het zit ernaast. kijk maar eens, is op de eerste foto.
in je album op de eerste echfoto tussen links en het midden in. het is net een scream gezichtje moet jeheel goed kijken
sheena, wat leuk! dan zal mijn beebje ook rond de 4 cm zijn nu wat bizar ! dat is toch al redelijk ''groot'' in vergelijking met die 2 cm van laatst, daar kun je weinig van maken haha 6 buisjes bloed jezus wat veel, bij mij 2 en ik had het al niet meer
ja ik vond het ook erug veel maar ja heb het goed doorstaan was niet duizelig en voor de verandering ging het een keer met 1 keer prikken normaal kunnen ze mijn aders niet vinden of hij schiet weg. de laatste keer moet er 3 man aan te pas komen. dus gelukkig ging het goed. en mijn zoontje heeft alles nauwlettend gevolgd!! heel knap van hem. heb je het al gezien sheena?
Ik zie een gezichtje, en volgens mij ook neusje sheena of heb een levendige fantasie Kreeg net per mail de afhaal bon van de Blije doos van prenatal! dat is ruim op tijd zeg maar haha
nee zebra als je goed kijk zie je een soort van scream masker links vlakbij het hoofdje op de eerste echofoto in het album
nee er staat bij , Vanaf nu staat de blije doos voor je klaar bij een van de Prenatal vestigingen. De uiterste ophaaldatum 24 september 2011
ohh cool zeg dat je die doos al zo vroeg krijgt, ben benieuwd wat er nu allemaal in zit!! ja zie je het ook!! het viel mij meteen op! wel heel bijzonder hoor.
Da's vlot! Ik kreeg die brief pas bij 7 maanden. Of nouja, toen ik ongeveer 7 maanden had moeten zijn. . Heb 'm m'n man wel laten ophalen laatst. Best geinig hoor, die doos.