maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    er staat op de echo ruwaard van putten ofzo, onder van putten moet je kijken. als je van putten ziet staan dan zie je het daaronder.

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

hahaha vind het gezichtje :D:D
    Grappig hoor :p maar ik lijk het toch echt ook te zien op die eerste foto.
    net of je zo de ogen en neusje ziet ofzo..

3. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja ik denk wel te zien wat je bedoeld... maar zie er niet echt scream in ofzo...

nou maar hopen dat er geen klein monstertje uit komt want die heb ik hiernaast al wonen..pff:p

4. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hhaa nou dat zal wel meevallen toch!!

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Haha een sceambabyy ahhhh, zal vast wel meevallen :D
    Ik wou dat ik ook al zover was als jullie hahaha, wachten duurt langgg :p

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nouu af en toe.... word ik gek hoor

kan heel goed met mn buren opschieten en hun 2 kids.
    we eten vaak bijelkaar en passen op als hun naar schooloverleg moeten ofzo, of de kids komen even hier als pap en mam nog niet thuis zijn. maar de een zit op speciaal onderwijs en de ander heeft zwaar adhd... dus het is heel vaak gegil en geschreeuw en gejank soms wordt ik er wel moe van hoor... pff

laatst ging ik met mn buurvrouw de 2 kids naar de dierentuin.. gezellig met zn 4 had ze hem geen med. gegeven nou wat een drama daar. hij luisterde voor geen meter, spuugde overal op de grond, rende steeds weg etc etc.. maar mijn buruvrouw heeft ook totaal geen overwicht op hun, ze doen wat ze willen en luisteren nooit naar haar.

ze zegt ook wil je aub niet op de grond spugen ipv te zeggen dat hij dat gewoon niet mag doen. dus het loopt vaak uit de hand hier naast met het kleine monstertje haha

soms vind ik het ook wel zielig voor mn buurvrouw...ze is gewoon veeeeeel te lief

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

ojaa, ik snap wat je bedoeld.
    Lijkt me best zwaar voor je buurvrouw en vooral als ze het moeilijk vind echt consequent te zijn denk ik...

Ik moet nu bij monsterstjes in buik echt denken aan die van de gremlins :p

Hahahaha, hier kijkt ie nog lieff (A)

8. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hahah...ja gremlins, leuk zolang ze bij water wegblijven:p

ja mijn buurman daarin tegen is soms echt overdreven streng.. om niets. dus het is neiet echt consequent daar maarja..

nu zie je misschien een monstertje daar binnen maar er komt een engeltje uit :p

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @zebra, jij ook al die nare droom! dat was ook mijn nachtmerrie, bizar hoor. leuk dat je een blije doos mag ophalen, ik krijg die van felicitas als het goed is binnenkort.

hier lekker middag vrij geweest, wordt geloof ik beetje grieperig..... kalm aan doen en genoeg vitamientjes eten! tot hoeveel weken slikken jullie de foliumzuur eigenlijk door?

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah een gremlin!

Ik blijf het door slikken, slik een foliumzuur en vitamine in 1
    Mama & Baby van Dagravit
    tot een week of 30 denk ik, dan heb ik vast geen zin meer elke ochtend met moeite die pil door te slikken

11. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Ik slik ook multivitaminen van Centrum.

Hebben jullie ook dat je alles ruikt? En dat eigenlijk alle stinkt? En wie van jullie heeft al last van maagzuur?? Ik heb dt al wel, al heb ik dat sowieso al snel van mezelf, ook als niet zwangere.

Ik moet bekennen dat ik het allemaal best lastig vindt met de kwaaltjes. Dat had ik niet verwacht. Ben andaag ook vgorg gestopt met werken. Zo misselijk was ik.:(

12. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik slik niks. ik krijg het echt niet weg!
    neem wel vitamine b van mijn zoontje trouwens.

ik heb ook last van maagzuur. en heb de hele dag al koppijn bah.
    ik denk dat ik morgen mvm af ga bellen ik vergeet toch altijd in die pot te plassen en heb iedere week maar een halve fles vol, dat schiet niet op.
    heb ook veel last van diaree dus ja das niet handig he.
    dat laatste komt omdat ik in mei mijn galblaas heb laten verwijderen. en kan niet veel meer eten, koffie bv kan ik niet meer tegen. dan kan ik meteen gaan lopen. heb net dus wel een bakkie op maar nu dus maagzuur.

13. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Wat vervelend Miss!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    maagzuur heb ik geen last van, wel af en toe dat ik dingen heel sterk ruik die verder niemand lijkt te ruiken en eten
    wat ineens anders smaakt dan voorheen

@miss, moeders voor moeders, de eerste week was ik heel goed bezig ermee maar merk ook nu dat ik het steeds vaker ''vergeet''
    of gewoon het gemak is even snel plassen en het niet doen
    wat ik eigenlijk heel erg van mezelf vind want zoveel moeite is het niet echt je helft er een ander zo erg mee, maar ik kan het soms ook niet opbrengen hoor

En ik heb ook steeds halve flessen, ook de week dat ik echt alles erin verzamelde zeg maar. maarja ik blijf het maar volhouden nog 5 weekjes. maar ben heel blij als ik er vanaf ben!

15. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Zoo was weer lekker vroeg wakker.
    Hier ruik ook alles erg sterk en het meeste eten smaakt momenteel ook niet.
    Als vitamine gebruik ik davitamon Mama, mijn verloskundige heeft gezegt dat ik die het beste de hele zwangerschap blijf slikken aangezien ik vegetarisch eet.

Ga straks ff bellen i.v.m dat bloed/bruinverlies wat aanhoud, is toch niet fijn!

16. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja dat eht eten niet smaakt herken ik ook! zelfs de ships smaakt me niet meer :$ en chocola daar krijg ik maagzuur van! en toch kom ik als een gek aan. ik heb me een pens zeg!!! niet normaal voor 10 weken hoor ik lijk wel in de 20 weken. en het slapen gaat ook moeizaam lig al een paar nachten te draaien en mijn hand slaap iedere keer daar word ik dan wakker van. en het ergste is dat ik het met werken begin te merken als het zo doorgaat dan zit ik heel snel gedeeltelijk in de ziektewet denk ik want ik werk nu een paar ochtende sochtends 2 uurtje en dan savonds ook 2 maar dat savonds word wel heel zwaar tegen de tijd dat ik moet beginnen ben ik bekaf ondanks dat ik dan de hele middag gerust heb. maarja mijn leidinggevende blijft maar zeggen een zwangerschap is geen ziekte dus ik wacht wel af tot het echt niet meer kan en dan komt de bedrijfsarts erbij en die zal dan ook wel inzien dat het niet meer gaat. zo ging het bij mijn zoontje ook toen kreeg ik een ander pand toegewezen waar het niet zo veel werk was. en later zei mij bazin zelf dat ik de ziektewet in ging want ze zag toch wel dat het echt neit meer ging. ik zal ff een foto plaatsen van van de week al ben ik alweer gegroeit nu.

17. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Zoo miss, dat is al een flinke buik zeg :)
    Mooi!

Met je werk moet je echt naar jezelf kijken hoor, ook al is zwangerschap geen ziekte wat niet gaat dat gaat niet.
    Vind ik dan hoor.. mogen ze wel een beetje rekening mee houden.. ja toch?
    wel vervelend als ze daar een beetje moeilijk om doen. Al zullen ze het uiteindelijk wel inzien.

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    jaa maar dat komt wel goed hoor! wat dat betreft zijn ze wel schappelijk maar in het begin doen ze wel beetje moeilijk maar ja er zijn idd ook veel mensen die daar wel misbruik van maken dus ik begrijp ze ook wel een beetje, maar aan de andere kant denk ik ook ja ik werk er al 7 jaar ze weten toch wel wie ze voor zich hebben. ik meld me ech niet zomaar ziek hoor!!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo miss! wat een buikje zeg, ben je al veel aangekomen in kg ?
    Ik al wel 3,5 kilo en ook echt al een buikje.
    zal straks mijn foto postten van gister met precies 11 weken

vandaag maar eens aan het poetsen, en laatste dingen van het babykamertje en dan kan ik straks trots de foto showen hopelijk
    tenzij het weer niet helemaal af is.
    doe maar alles in een rustig tempo

morgenavond de echo! vind het zo leuk :D

20. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja iets van 5 kilo inmiddels denk ik wel.

Deel Deze Pagina