NOu in het weekend idd wel een onchristelijk tijdstip hahaha Maar ik werk ook nog in de zorg en als ik dan om 7 uur moet beginnen sta ik ook om half 6 naast me bed dus kan het wel hebben hoor hahaha. Net ff met me vriend (ff snel de zaak uitgepiept) de hempjes gehaald voor de 2 kleine van broer van me vriend Ga ik zelf versieren met dat ze er een neefje of nichtje bijkrijgen en we gaan het dus morgen aan de schoonfamilie vertellen (mijn vriend heeft 5 broers ) Het is trouwens heerlijk weer om in de tuin te zitten, hier is het er helaas niet bij. Ga vanavond wel heerlijk met me paard tutten. Is een beetje mijn kindje hahahaha Minnie, geslaagd in de stad?? Zebra, ik vind ook tegenvallen babywinkels eerlijk gezegt. Heb wel nog een super winkel in Belgie ontdekt (voor mij een half uurtje rijden) de baby2000 heel mooie dingen.
hier vanavond niet gourmette maar BBQ... nog even gebruik maken van het mooie weer he zolang dat het kan.. ik baal hier echt als een stekker.. pff. ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar ik doe een poging. voor ik zwanger was had ik al wel vaak last van blaasontsteking, nu heb ik sinds 3 dagen het zelfde gevoel als wanneer ik een blaasontsteking heb. alleen normaal voel je die pijnlijke scheuten na het plassen en ik heb ze dus gewoon overdag en niet bij het plassen. het wordt dan ook niet erger ofzo. dus ik heb eergister mijn urine ingeleverd, deze was schoon, moest ik gister weer inleveren was ook schoon maar ze hebben het opgestuurd voor een kweek. als het dit weekend erger wordt moet ik meteen naar de huisartsen post zeiden ze en anders moet ik maandag weer urine inlveren.. maar ik heb zoiets van het doet geen pijn bij plassen en ik heb ook al meerdere keren aangegeven dat het volgens mij geen blaasontsteking is maar dat het gewoon precies het zelfde voelt als wanneer ik dat wel heb.. toch willen ze nog steeds alleen urine nakijken ipv dat ze mij nakijken grrr gyneacoloog nog gebeld en uitgelegd zegt ze oh dan moet je maar zo snel mogelijk komen, ik kijk wanneer je het snelst langs kunt komen.. 13 sep pas nou dat is snel zeg pfff wordt er gek van, niet zozeer van de pijnlijke steekjes want het is gelukkkig ook niet de hele dag door het is af en toe..maar gewoon meer ongerust van wat is het en is het niet gevaarlijk voor de kleine? dokters...
Wat een hitte vandaag zeg. Pfoe. Heb de hele dag binnen vertoeft. Máár, wel geslaagd in de stad vanmorgen.
Minnie, goed dat je geslaagd bent in de stad Sheena, schiet niet echt op dan zo.. Snap dat je ongerust bent maar als ze niks kunnen vinden? En over 10 dagen een afspraak is lekker snel ja.. NOT
zo we zijn net een babykamer wezen kijken die we op marktplaats hebben gezien. heel mooi nog en dat voor maar 50 euro!!! echt een koopje!!
miss, wat een koopje! heb je een foto? ben wel benieuwd en heb je het al in huis nu dan ons kamertje staat al bijna, nog wat kleine dingen
oehh miss dat is fijn Heb je wel geluk mee!! Heb je hem ook al gelijk meegenomen?? Ik ben aan het werk tot half 3, daarna gaan we de schoonfamilie het leuke nieuws vertellen!! Iedereen nog een fijne zondag!
Ja, fijne dag allen ik ga me nog even zielig en ellendig voelen, pff. Niet echt misselijk, maar gewoon niet lekker voelen. Nouja, dag kennen jullie vast wel
geloof dat we dat allemaal wel kennen meid! lekker doen waar je zin aan hebt! ik zie dat je net een paar dagen voor mij aan de nekplooi meting hebt, ben je er ook al een beetje zenuwachtig voor? ik wel een beetje moet ik bekennen...... afgelopen vrijdag bloed laten prikken.
geschrokken!!! ( sorry vies berichtje! ) Ging net plassen en lag er een stukje slijmachtig iets tussen, met wat bloed erbij ongeveer 1 cm, heb er eruit gevist en is gewoon een slijmpropje als ik het moet inschrijven toen ging ik afvegen en ook wat licht rood bloed dus geen idee wat het is, kan niets zijn, kan wel iets zijn ben in ieder geval erg geschrokken
ja ik dacht wacht het nog even af, het is heel weinig en ik kan dan nu toch niet komen neem ik aan, dus morgenochtend meteen bellen
vk gebelt, moet morgen tussen 8 en 8.15 bellen, krijg morgen nog een echo. word het meer moet ik vanavond nog bellen
ohh zebra ik hoop dat alles goed is met je beeb. ik heb geen foto van het kamertje die maak ik woensdag wel als we hem hebben. hebben em nog niet mee genomen.
hebben ze nog gezegd wat het zou kunnen zijn dan? als je je echt heeeel veel zorgen maakt zou ik gewoon vanavond nog een keer bellen.