ze vroeg of we gemeenschap gehad hebben gister of vandaag, maar dat is niet het geval anders zou het daarvan een gesprongen adertje kunnen zijn ga zo mijn bedje in, even rusten laat het jullie morgen weten
Hoi Zebra, Ik hoop ook dat het allemaal goed gaat met je kleintje. Ik wens je veel succes morgen en we gaan voor je duimen. Gr Mariska
slapen niet echt, werd een keer wakker,plassen en waren wat druppels nog. dus toen sliep ik niet meer vanochtend niets meer te zien maar ga toch dadelijk bellen voor de echo maak me nu veel te druk , maar op zich voelt het wel allemaal gewoon goed. dus voor mijn idee is er niets mis. maarja alles kan natuurlijk he
als het goed voelt is het meestal ook goed! dus dat is wel positief maar ik zou ook idd toch bellen voor die echo dat je zekerheid hebt.
Jaa ik was vanochtend zelfs al wakker voordat vriend opstond die was ook erg vreemd aan het kijken, normaal wil ik mijn bed niet uit om 6 uur haha dus voor alle zekerheid toch maar bellen, neem aan dat de vk dat ook geen probleem zal vinden ook al had ik vanochtend geen bloedverlies en vannacht heel weinig
Gewoon je ongerustheid uiten Zebra! Dan nemen ze vast even een kijkje. Ik wil slapen. Hmpf. Is het al woensdag?
nou binnen het uur bellen ze me terug om te laten weten hoelaat ik kan komen dus nog even afwachten 12.15 echo
Ik moet om 10uur komen, belde net weer op of t eerder kon, dus fijn! Ik laat het jullie straks weten!
haha jaa ik zat ook af te tellen...nog 24 weken en dan mag ik met verlof hihi zebra ik duim voor je hoor... hier vanavond ook weer een echo... vanochtend stiekem nog even met de angelsound geluisterd voor de zekerheid en hoorde het hartje dus ben al weer wat minder zenuwachtig....
Heb jij je 20 wkn echo al gepland Sheena? . Wat vroeg. Ik zal het daar woensdag es met de vk over hebben.
baby is helemaal in orde! bloedverlies waarschijnlijk van de placenta die door het uitrekken een stukje is gescheurt aan een vaatje en daardoor wat licht verlies alles was helemaal prima foto in album
@ minnie.. ja ik had een verwijsbrief mee van de vk voor het ziekenhuis (want daar moet ik mn echo's doen) die verwijsbrief was voor mn termijn echo maar ook meteen mn 20 wkn echo. dus bij de termijn echo meteen de afspraak gepland voor 20 wkn. omdat ik die verwijs brief daar moest inleveren in het zh. fijn dat alles goed was zebra..,.
zebra wat fijn dat alles goed is!! mooie echo foto hoor!!! nou gelukkig maar he! ik ga ff rusten ben kapot!!