goedemorgen allemaal mooie echo hoor!! hier al vroeg wakker half 4 was ik wakker en ben daarna niet echt meer ingeslapen en mijn lieve kleine zoontje was om half 6 al wakker pppfff heb hem wel tot kwart voor 7 in zijn kamer kunnen houden maar toch.........vanmiddag maar weer ff bijslapen.
Wat een baggerweer zeg vannacht.. amper geslapen. Ben benieuwd of ik het ga volhouden op het werk vandaag.
Breekt in: Sab1988 nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap Ik ben erg blij voor jullie en wat snel zeg!! Ennuh ook een maart mama ? Dat je maar net zo'n prachtig kindje op de wereld mag zetten als wij in maart 2010 Maar dat gaat volgens mij heel goed komen Moeten gauw weer eens wat afspreken is te lang geleden... Alle andere mama's wens ik ook veel geluk in hun verdere zwangerschap en met de bevalling over een paar maandjes! *breekt weer uit*
Allrighty. Ik heb vanmiddag lekker vrijgenomen. Ik ga es een middagje bijtanken, lekker het huis aan kant maken en me voorbereiden op de afspraak bij de vk. Ben toch wel nerveus.
wat een heerlijk thuis komen zo vandaag.. vanochtend thuis gekomen uit mn slaapdienst... manlief moest werken maar had als verassing vrij genomen, was dus onverwacht thuis.. toen ik binnen kwam lagen er overal rozenblaadjes helemaal tot boven, in de badkamer stond een heerlijk bad klaar met allemaal rozenblaadjes erin, daarna een heerlijk ontbijtje gehad en als kado een vakantie naar egypte nou mijn dag kan vandaag niet meer stuk hoor strakjes wordt de taart gebracht, ben zoo benieuwd en dan vanavond aan iedereen het leuke nieuws vertellen... nog nooit zo'n leuke verjaardag vol verassingen gehad, incl onze eigen verassing hihi
wowww Sheena wat gaaf zeg!!! Dat is echt lieff!! Gefeliciteerd! Kleintje88: Bedankt We zijn superblij inderdaad! Het is nog even afwachten wat het wordt want misschien toch begin april baby zoals het er nu uitziet, maar kletste hier al mee dus mocht blijven Minny, heb je vandaag afspraak bij de vk?? Middagje thuis is in iedergeval wel fijn, lekker binnen met dat slechte weer! Ik zit op het werk, maar het is nog lekker rustig!
sheena wow wat lief!!! gefeliciteerd met je verjaardag! ik ben weer helemaal gesloopt vandaag ben net weer wakker. kreeg ik de rekening van de peuterspeelzaal..........vet duur. ff zien hoe we dat gaan fixen. moet zo nog eten koken pppfff doe ik wel als manlief bijna thuis is dan maakt hij het maar af. vanavond gaan we de babykamer ophalen!!! das dan wel weer heel leuk.
sheena gefeliciteerd!! wat een leuke dag zeg! die kan vast niet meer stuk, en een reis naar egypte wauw! miss de babykamer ophalen, ook erg leuk!!!
ik kan ook niet wachten tot de babykamer komt pfff. ergens eind oktober pas geloof ik.. veel plezier met het ophalen vanavond mn taart is binnen, hij is helemaal super!! staat in mn album, ben benieuwd hoe iedereen hierop reageerd vanavond... ze hebben het vast meteen door haha
Ik zal zo ook es kijken naar je taart Sheena! wij hebben net het hartje gehoord bij de vk! Alles was keurig zei ze. Ook m'n bloed van de algemene testen enzo was prima in orde. *Blij!*. Dan wachten we niet lang meer met vertellen.
fijn minnie dat alles in orde was, altijd goed om dat soort dingen te horen.. @ zebra.. jaa hij is leuk he, ben er ook echt heel blij mee. heb haar wel 100 x bedankt haha
mijne is 2 a 3 keer zo dik hahaha!! sheena wat een leuke taart!!! echt super ben benieuwd naar de reacties!! veel plezier vanavond!!