maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @minnie, als het maar minder wordt......

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    o zie dat jullie bijna de nekplooimeting hebben, spannend
    deze laten wij niet doen. zou heel graag een echo willen maar vanwege het bloedonderzoek wat erbij zit zie ik er vanaf.
    Kan namelijk totaal niet tegen bloedprikken, bij de intake was het al een hel en zenuwen een week van te voren.

Maar a.s zaterdag naar een echoburo voor uitgebreide 2D echo + vroege geslachtsbepaling! Ik ben zo benieuwd :D

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @zebra, ik zag ook als een berg tegen het bloedprikken op hoor, maar alles is tegelijkertijd afgenomen en het waren maar 3 buizen. viel me mee dus. gezien mijn leeftijd doen we het wel. maar met een uitgebreide echo is vast ook veel te zien hoor!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @justme , de uitgebreide echo is dan wel geen medische, dus dingen als nekplooi en eventuele afmetingen zullen niet ter sprake komen ( tenzij het echt extreem mis zal zijn o.i.d )

maar 3 buisjes is voor mij al een hel hoor ,
    met de intake moest ik al liggen en ging bijna van mijn stokje :p
    maargoed de 20 weken echo afwachten dan maar,
    voor mij idee zit ik niet in de ''gevaren zone'' maarja het kan natuurlijk altijd maar we gaan we niet vanuit.

vandaag lekker een hang dagje op de bank

5. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    volgens mij had je dat nog niet gezegd hoor!! anders ben ik eht vergeten hahahaha.

bij mij hebben ze laatst 6 buizen afgenomen maar viel mij ook mee. ik wilde de nekplooi eigenlijk alleen omdat ik dan een extra echo kreeg een vroege echo met 8 weken.(erg he) maar ja wij zijn als he goed is toch geen risico dus dan stopt het na vrijdag voor ons. teminste daar ga ik vanuit. en anders kunnen we nog steeds kiezen of we doorgaan of niet.

ik ga ook niet veel doen vandaag he is hier heerlijk weer!!! beetje in de tuin hangen denk ik.

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hier vandaag ook moe en hoofdpijn blehh..

ik had al een week of 2 niet meer zo'n last van de misselijkheid maar de laatste paar dagen komt het weer terug ohjeeeee.....

het wisselt de ene dag wel en de ander niet, ik heb van de week zelf overgegeven in de wasbak op mn werk (haalde het niet van kantoor naar t toilet, gelukkig waren er even geen bewoners in de buurt alleen mn collega haha) terwijl ik de hele zw nog niet 1x had overgegeven.

hoop niet dat t vaker terug komt hoor. moet er niet aan denken

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    volgens mij moeten de ergste klachten na 12 weken toch wel afnemen/voorbij zijn, daar houden we ons maar aan vast!

vandaag op een verjaardag iemand getroffen die net zo ver is als ik! wat een toeval, echt op de dag! heel benieuwd wie van ons het 1e gaat bevallen. nu lekker thuis, soepje staat te koken. al veel te veel gegeten op de verjaardag dus het eten lekker makkelijk.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hebben jullie al een gevoel van wat het word, een jongen of meisje?

Wij hebben zaterdag de pretecho + vroege geslachtsbepaling dus ik ben echt heel benieuwd!
    Ik neig zelf toch het meest naar een jongen
    maar dat is puur op gevoel hoor :)

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik neig naar een jongen, komt denk ik door de pendels...

10. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik denk (hoop) een meisje!!

11. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hier een buikfoto niet schrikken damens!!!

12. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    jeetje meid wat een buik ik ben nog helemaal plat en zwanger van de 2e!
    Is dit je 1e of 2e kindje? geniet ervan bij jou kunnen zij er niet meer omheen fijne avond nog!

13. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    is van de 2 de!!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo miss wat een buikje heb jij zeg! wel heel mooi, zit het niet al in de weg op dit termijn ?

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    jaa behoorlijk hahaha en mijn striemen van de vorige zw die beginnen weer op te komen en jeuken als een gek.

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

wowww miss dat is al een flinke buik zeg.. MOOI!!
    Oehh zebra jou geslachtsbepaling begint al dichtbij te komen, spannend zeg!!

Hier druk met alles, veel werken en toch ook wel veel moe en misselijk.
    Kan niet wachten ook de 12 weken gepasseerd te zijn.
    Ojaa, en ga denk ik toch de angelsound aanschaffen!! Kan het niet laten!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    o sab nu ik jou zie denk ik er ineens weer aan, in Lommel bij de echo heb jij een handdoek meegenomen om op te liggen ?

hoe is het ? kwaaltjes etc?

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik lees hier al een tijdje mee, ook ik ben uitgerekend in maart 2012 en op dit moment 11 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik vind het allemaal heel erg spannend, met 12 weken mag ik weer een echo, ik heb met 7 weken ook een echo gehad omdat ik door een onregelmatige cyclus niet precies wist hoelang ik zwanger was. We hebben het hartje al zien kloppen en inmiddels ben ik ook voor het eerst naar de VK geweest. Maar om eerlijk te zijn ben ik nog steeds zenuwachtig voor de volgende echo en hoop ik natuurlijk dat alles goed is.

19. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Nee hoor je hoeft geen handdoek mee te nemen :) Alles is aanwezig. (ik had daar niet eens over nagedacht hihi)

Kwaaltjes hier nog volop aanwezig. Al lijkt het heeeeel af en toe al wat minder te worden. Wel met regelmaat misselijk en moe. Ook af en toe nog wat bruinverlies maar wel minder als een week geleden dus toch weer geruststellend.
    O en ik wil nog voor een echo gaan van de week ofzo, maar is wel erg verslavend moet ik zeggen.. dus twijfel nog een beetje

Hoe gaat het met de kinderkamer zebra, al af? :D

Welkom Annabel. Echo's blijven spannend hoor, vind ik ook!
    Probeer er vertrouwen in te hebben!

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    welkom annabel. leuk dat je mee komt kletsen :)

Sab, kamertje is nog niet af hoor hihi, de meubels staan wel allemaal al zo goed als, maar het is nog een troep van klus spullen, en niet alles staat erin, maar ach we hebben nog even de tijd :D haha

Heb zo'n zin in de echo, verheug me er echt op. Vooral het geslacht te weten maar ook ben zo benieuwd of hij/zij nu al meer ''vorm'' heeft dan de vorige keer
    en vind het ook gewoon leuk om de paar weken eens te kijken :p

daarom ik zei al tegen mijn vriend. dadelijk zaterdag ben ik 13+4 , en dan is het tot de 20 weken wel weer erg lang *hint hint* haha

Deel Deze Pagina