Nieuwe werkweek. Bah. De misselijkheid begint echt al minder te worden.. dat is wel fijn eigenlijk. Maar ik wil nog wel uren slapen. Welkom Annabel!
welkom annabel. hier de kwaaltjes zijn minder alleen nog moe. en aangezien ik zo hard groei, heb ik al erg veel last van mijn rug en ik denk bekken ook? wee neit zeker maar het doet erg pijn igg. anders vrijdag maar ff navragen.
Ik heb ook sinds enkele dagen af en toe last van mijn onderrug en soms een vervelend gevoel bij mijn stuitje maar niet zo erg dat het hinderlijk is bij dagelijkse bezigheden dus voorals nu denk ik maar dat het er allemaal bij hoort minnie zie dat jij morgen de nekplooimeting hebt, dacht vandaag. spannend hoor
bij mij is het erg pijnlijk een vooral als ik ook maar een klein stukje heb gelopen en aangezien ik met mijn werk veel loop buk enzo wil ik het zeker weten, heb net gebeld naar bekkentherapeut en kan vnamiddag al terrecht. heb er ook ff bijvermeld dat ik al aardig groei voor mijnbijna 12 weken. leek me wel belangijk hahaha. nou ik ga een poging doen om te werken.
dankjewel voor het welkom! Ik heb net een afspraak gemaakt voor de 12 weken echo op 21 september om kwart voor 11 mogen we ons kindje weer zien. Ik vind het spannend en leuk tegelijk. Helaas zijn de kwaaltjes nog niet minder, vooral eigenlijk de misselijkheid maar goed het hoort erbij denk ik maar. Maar ik kijk nu vooral uit naar de echo!
Tijd gaat sneller dan je in eerste instantie denkt hoor Annabel! @Zebra, morgenochtend zijn we als eerste aan de beurt inderdaad. .
goede morgen lieve dames. zo te zien,lezen iedereen heeeerlijk zwanger??? leuk hoor de buikjes al. hier ook al n best buikje hihi maaar dat is niet zo gek waaaant wij zijn zwanger van een tweeling jaaaaaaaa het was even shrikken maar nu ontzettend blij. dus ik mag van geluk spreken als ik maart 2012 haal met bevallen. spannend hoor!!!
sunshine, een tweeling! dat zal even wennen geweest zijn ja, maar fijn dat je er nu heel blij mee bent Ik ben in ieder geval heel blij dat wij gewoon met 1 kindje mogen ''oefenen'' dat is vast al handen tekort Hebben jullie het trouwens al met jullie vriend/man besproken hoelang hij vrij zal zijn na de bevalling ? Wij hadden het er gister toevallig over. voor ons is het lastig want mijn vriend begint pas in december bij zijn nieuwe baan, dus denk dat hij 1 week vrij zal (kunnen) nemen. Op zich ''jammer'' want bij zijn huidige werkgever heeft hij zoveel vakantieuren nog staan dat hij wel 3 weken vrij had kunnen zijn maar helaas is niet anders
mijn man heeft 2 dagen vrij. na de kraamhulp komt mijn stiefmoeder een week bij ons in huis heerlijk heeftt ze bij ons zoontje ook gedaan. had ik al gezegd dat ik van middag al bij de bekkentherapeut terecht kon? heb vandaag ook een gesprek bij mijn werk gehad over mijn uren na de bevalling wil ik overdag niet meer werken alleen savonds omdat we met oppas in de knoei komen en we willen mijn schoonmoeder ontzien want die heeft he al druk zat met straks 4 kleinkinderen!!
wat fijn dat je vanmiddag al terecht kunt! snap inderdaad wel dat je dan de avonden wil gaan werken na je verlof. dan is papa natuurlijk thuis om bij de kids te zijn. als je het zo kunt regelen is het wel prettig, dit je ook niet met oppas etc. en is het denk ik ook makkelijker je schoonmoeder eens te vragen als jullie samen weg willen om op te passen in plaats van dat ze ''normaal'' altijd al oppast die luxe heb ik dan wel dat ik thuisblijf mama ben en me daarover geen zorgen hoef te maken. anders zou ons kindje toch naar het kvd gaan aangezien mijn ouders al wat op leeftijd zijn en gezondheidsklachten hebben en mijn schoonouders hebben we nooit een goede band mee gehad, het is oppervlakkig allemaal maar zeker niet als vaste oppas bijvoorbeeld Ik heb nu de afhaalbon van de felicitas doos (etos) al in mijn mail staan!
ik heb alleen die tas die je alleen in brabant kan bestellen al binnen maar daar zaten alleen maar kortingsbonnen in verder niks.
weer terug van de bekkentherapeut en heb idd bekkeninstabilieteit. ik had al heel lenige gewrichten daarom heb ik hier nu al zo vroeg last van. heb oefeningen meegekregen. merkte alwel meteen effect dus ik sta er positief in. en ik moet om de anderhalf uur een kwartier gaan liggen.
Oeh miss nu al bi dat is wel minder. Hopen dat het met de oefeningen wel beter zal gaan. Hier een vriend die zelf zijn werk indeeld en precies april zijn de rustige maanden voor hem dus zal hij lekker veel thuis zijn. Zebra tussen 13 weken en 20 weken geen echo vind ik ook lang, denk een beetje verwend te zijn met al 5? echo's. Zo erg dat ik nu zelfs moeite heb met wachten tot de 26ste en alweer moeite moet doen het echobureau niet te mailen hahaha.
oh miss dat is minder dat je nu al BI hebt!!! kan je het om de 1 1/2 uur n kwartier liggen wel met werk kombinieren???
@miss, jeetje das balen dat je BI hebt. hopelijk helpen de oefeningen goed! hier nog 3 nachtjes slapen tot de np...... ik wou dat het donderdag 13.00 uur was en we in het gemeentehuis zaten!