oh leuk! toch wel een beetje speciaal he, wij hebben de afspraak 19e om 15.00, eerst om 12.00 naar de vk en dan 3 uur naar gemeentehuis. Een echt baby-dagje
vandaag 13 weken jeej maar heb nog steeds niet de rust van alles is goed en blijft goed gaat, volgens mij heb ik dat pas rond de 16/17 weken of als ik de kleine dagelijks ga voelen blijft onwerkelijk zo zeg, al hebben we al een kamertje staan en word mijn buik steeds groter
Zebra, het begint op te schieten zo!!! Ik wil graag even van me af schrijven. Net vriendje weer moeten uitzwaaien omdat hij 2 weken voor zijn werk naar China moet... Pfft normaal is het al niet leuk maar nu is het helemaal erg! Bah
ah sab dat is heel erg klote! wat doet je vriend voor werk als ik vragen mag ? Weet dat het uitzwaaien altijd rot voelt, mijn vriend heb ik ook zovaak moeten uitzwaaien dat ik er gek van werd. Is nooit leuk alleen te zijn, gelukkig heeft hij gekozen voor een ander beroep dus dat geeft echt veel meer rust te weten dat hij elke avond 6 uur thuis is Ik zie dat je vriend dan ook niet bij de nekplooimeting is, neem je wel iemand mee, je moeder of een vriendin ? en neem aan dat jullie wel gewoon telefonisch contact kunnen hebben of skype/msn ofzo ? dat je hem toch kan laten weten hoe het ging
Hij werkt bij een vuurwerkgroothandel waar hij eigenlijk alles doen. Hij is de bedenker, laat het produceren, vertegenwoordiger, controleur etc. etc. Hij gaat dus gemiddeld 4 keer per jaar naar China. Nu voor 2 weken maar soms tot wel 4 weken. Wij hebben dan samen zelf een winkel in vuurwerk (belgie he). Die dus nu weer begint te draaien tot 31 december. Dus ook dat moet hij nog mee bijhouden Hij is inderdaad niet bij de nekplooimeting maar mijn moeder gaat gelukkig mee We kunnen idd wel bellen, mailen, skypen dus dat scheelt wel weer! Wat voor werk deed jou vriend dat hij vaak weg moest?
Oh wel een leuke branche zeg, maar inderdaad dan moet je wel regelmatig van huis, en dat begint nu natuurlijk allemaal weer. fijn dat je wel gewoon contact kunt hebben, dan gaan de twee weken natuurlijk wel wat sneller en je kunt toch nog naar de nekplooimeting toeleven ( weer een echo! ) Mijn vriend werkte als militair , en was ook vaak een weer of 2/3 weg, en in 2009 moest ik hem 5 maanden missen dus weet echt hoe het voelt om weer savonds alleen in bed te liggen, niet fijn maarja heerlijk als ze weer thuis zijn. maar moet zeggen ik ben echt heel blij dat hij nu ander werk doet en elke avond aanschuift voor zijn bordje eten Ik moet vandaag echt hoognodig het huis gaan poetsen en dan vanmiddag ga ik de etos babydoos ophalen vond gek dat ik de ophaalkaart nu al kreeg, gister avond trouwens ging de telefoon , was iemand van Prenatal, ja je hebt je aangemeld voor de zwangerschapsdoos, en nu mag ik je een proef abbo op de Ouders van Nu aanbieden, 3 maanden voor maar 15 euro, bla bla dat is dan wel weer minder al die telefoontjes! bij een volgend iets doe ik gewoon een verkeerd nr( per ongeluk een cijfertje omdraaien ofzo haha )
Jaa leef zeker toe naar de echo ook al is hij er niet bij, stuur wel een foto Militair lijkt me nog erger.. vooral als ze zo lang van huis zijn en het is ook eigenlijk nog wel een risicioberoep. En moeilijk contact hebben enzo toch? Gelukkig dat hij een andere baan heeft nu Leuk die dozen ophalen ik moet me nog aanmelden! Is het niet zo als je bij het bel me niet register aangesloten bent dat je niet lastig gevallen wordt? Ik heb trouwens sinds gister de angelsounds, helaas hartje nog niet gevonden en had wel een uur gezocht.. weet niet of het goed is om weer te proberen vandaag of beter even wachten
sab ik vond hem wel met 10 weken maar dan moest ik heeel goed luisteren en het geluid voluit zetten. nu hoor ik het ietsjes beter. ik moest gisteravond ook zoeken de beeb was bewegelijk en zwom iedere keer weg. hahaha dus ben ik maar gestopt heb het wel heel even gehoord. ik heb zo een zin in vrijdag!! gister is de afspraak verzet een uur eerder dus half 12 nu vrijdag. manlief vond het niet zo belangrijk om vrij te nemen dus ik ben boos geweorden voor deze echo en de 20 weken echo ga je mee de rest maakt me niks uit. dus nu gaat hij wel mee.
Nou weinig contact valt reuze mee hoor Geen idee of het ook zo is met het bel me niet register, ik heb eens gelezen dat dan juist nóg meer bedrijven/instellingen je gegevens kunnen krijgen/inzien, alleen dan zouden ze niet moeten bellen, maar geen idee Ik kap altijd gewoon iedereen af met geen interesse, waarom niet ? ja DAAROM NIET ben er altijd zo mee klaar, lijkt me trouwens ook een rot baan zeg, afsnauwende mensen aan de lijn de hele dag haha
Whoah, de beeb zit er nog. Dagje vooruit gezet, nekplooi was mooi van afmeting, dwarsdoorsnede van de baby gezien. Ben blij!
minnie wat goed! fijn hoor! hoe groot is jullie beebje nu ? kan ik even nagaan hoe groot mijn wormpje moet zijn haha heb er geen idee van
Ehm, hij/zij is nu 7 centimeter geloof ik. Ik heb het idee dat de afmetingen die in de gemiddelde ticker staan niet helemaal overeenkomen met de werkelijkheid.
Nee, maf hè? Nou, ik heb een echobureau in de buurt opgezocht voor het maken van een geslachtsbepalende echo bij 18 weken ongeveer. Ben benieuwd wanneer ze reageert!