Ik ga morgen naar een preteco + geslachtsbepaling babyecho in Lommel kan het vanaf 13 weken zien Meiden, buikfoto van vandaag in mijn album
zo de echo was goed gelukt!! de nekplooimeting duurde wat langer omdat de baby telkens in slaap viel!! de tijd dat het wakker was zwaaide het vrolijk en had de hik en was aan het duimen!! zoo schattig!! de nekplooimeting was goed nu nog op de bloeduitslag wachten die krijgen we maandag of dinsdag al. 15 oktober pas 20 weken echo!! hoop wel dat we met 16 weken de geslachtsbepaling gaan doen hier, maar moet ik mijn man nog voor overhalen.
miss je mag overhalen moet lukken toch, Ik zeg altijd gewoon, is beter voor mijn gemoedsrust en stress is erg slecht fijn dat alles goed was
ja hij wil het alleen niet vind het te duur maar nou moet ik wacht tot ik 22 weken ben!! denk dat ik vanavond maar ff heeeel lief tegen hem ga doen hihihi
ik heb ook mijn geslachtsbepaling pas 19 okt met 18 weken... het echo bureau waar ik ga raad dat aan omdat ze dan het beste beeld hebben... ook is het bij mij een 3d en 4d echo dus is het met 18 weken ook mooier dan met 16 weken...
sheena, klopt 3d en 4d is dan veel mooier, Ik laat zelf een 3d/4d maken met 26 of 28 weken. duurd nog lang maar krijg dit als kerstcadeau van mijn ouders dus vind ik wel erg lief
ja dat is echt super lief, zou ook nog wel een echo willen krijgen haha misschien aan mn oma vragen die wilde nog een verjaardags kado met mij gaan halen haha... ik heb zo'n pakket genomen.. dus ik heb met 18 weken de 3d en 4d echo met geslachtsbepaling en dan dan met 26 weken nog een 3d en 4d echo.... vertel jij het als je weet wat het wordt aan je ouders etc???? wij gaan met 27 weken nog een zwangerschapsfotoshoot doen en dan laten we een foto maken, zo iets als onderstaande foto's... en die laten we dan in het groot drukken bij de fotograaf, doen we in een mooie lijst en die geven we dan als verrassing met de kerst...aan onze ouders. dan krijgen ze op die manier te horen wat het wordt
liggen jullie allemaal nog in bed Ik stuiter al even rond haha, we gaan zo richting Lommel dus ben benieuwd of de kleine zebra de beentjes goed uit elkaar doet zodat we gaan zien wat er bij ons in huis komt wonen! en hopelijk veel mooie beelden en foto's we gaan meteen door naar mijn ouders en boodschappen doen dus jullie horen/zien het vanavond allemaal!
Dames voelen jullie de baby al??? Ik voel nog helemaal niks en me buik groeit ook nog helemaal niet. Gelukkig woensdag naar de vk gaan ze ook het hartje luisteren dan ben ik weer gerust gesteld.
het ligt er ook aan of de placenta voor ligt bij mijn 1e kindje voelde ik hem met 14 weken, en heb gisteren dit wondertje voor het 1e gevoel echt boven mijn schaam bot dus kan geen darmen of iets zijn ik herkende meteen het gevoel helemaal geweldig. dus het kan ook zeker eerder dan 18 weken haha
nou vrolijkheid is weg, ze keek meteen vreemd, eerst lag een stuk darm in de weg,dus moest even een half uurtje rondlopen. nou toen was het wel duidelijk.. maar ze meette eerst 12wk 1 dag, toen 12wk , en 12 wk 5 dagen als max. terwijl ik al 13 weken 4 dagen heb, heb het net 20x nageteld! en klopt echt. dusja ze kon ook geen geslacht zien, kan echt pas na 13 wk.. maarja ze kon niet zeggen of het kindje nou achter lag in groei o.i.d alleen wat ze meette was zichtbaar tja lekker dan! nu ben ik wel aan het stressen, al zei ze dat alles er wel goed uit zag en volgende week zaterdag mag ik terugkomen voor een nieuwe echo + de foto sessie + geslachtsbepaling omdat dat vandaag dus allemaal niet lukte.. nou maandag meteen bij de VK zeggen dat ik wil dat ze t kindje meten
ja op zich maakt het geslacht me niet uit dat ze het niet zag. maar dat ze 12 weken 5 dagen meet wel. bij de vk de vorige keren bij de 2 echo's klopte de berekening met de termijn namelijk wel
wij hebben gevraagd wat de termijn bij de laatste echo was, maar die wilde ze niet zeggen/meten omdat de eerdere meting volgens haar nauwkeuriger is dan bij 12+ weken. misschien dat dat bij jouw ook het geval is. ik zou er eens met de vk over praten, nu ben je waarschijnlijk ongerust om niets. heel slecht van ze hoor!
Ja ze zei wel, ja ik DENK dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor, kan ook dat het kindje net wat minder recht ligt. maarja hallo , je maakt je toch meteen druk! Ik tenminste wel, vriend is er wat rustiger onder. die heeft zoiets van 1 mm op dat scherm kan al een week verschil maken. maargoed we wachten het maandag even af wat de vk zegt in ieder geval heb ik het beebje zien spartelen dus dat is wel fijn
oei zebra, dat is zeker schrikken en niet wat je ervan gedacht had pfft. Ik snap dat je ongerust bent en idd echt even melden de maandag. Het zal wel niks zijn maar zelf ben je daar pas gerust op wanneer je het zeker weet he. Echt jammer dit en anders dan verwacht.... HOe vond je het verder daar??