maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab1988

sab1988 Niet meer actief

wat fijn dat alles goed was!!!
    Heb je een foto meegekregen (niks nieuwsgierig hihi)

2. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    zebra fijn dat de echo zo goed was.

ik heb wel meegelezen afgelpen tijd maar niks gestuurd, wat lullig van die vriendin zeg!! weet zo niet meer wie het daarover had hahaha. maar jeetje zeg.

ik heb zaterdagavond lady'snight gehad en ben dr nog moe van hahaha. was heel leuk en er is voor ruim 650 verkocht!! heb zelf ook het een en ander aangeschafd hihi. ja is echt een aanrader om een keer te doen.

verder gaat alles goed hier.

3. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    fijn dat alles goed was zebra...

4. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik ben net gebeld door de vk de uitslag van de combinatietest was goed!! kans 1 op 3900 ofzo zei ze. dus dat is ook mooi!!! maar ja wel weer 150 euries armer, word niet vergoed helaas.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    miss, goed nieuws! wat gek dat je het niet vergoed krijgt, bij mijn verzekering wel, en ik ben toch ook niet heel uitgebreid verzekerd.

sab, helaas geen foto meegekregen! (jammer! was leuk voor in mijn plakboek haha maar hopelijk zaterdag bij echobaby veel mooie fotos! )
    Ga jij ook nog met 13 wk naar lommel voor de geslachtsbepaling ?

6. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Miss wat fijn dat de uitslag van de combinatietest goed was!! weer een zorg minder.
    Ik moet van de week eigenlijk even bloed gaan prikken want las dat dat met 10 of 11 weken moest? of is dat niet zo, anders kan ik het volgende week maandag doen voor de echo.

Zebra, die foto's gaan wel goed komen met echobaby denk ik ja. Toch vreemd dat het zo verkeerd gemeten is geweest he?
    Ik ga er ook nog naartoe maar denk toch wel een weekje later dan 13 weken (denk ik hoor hahaha)

Ik moet trouwens eten gaan koken maar voel me misselijk bahh!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    weet niet wanneer bloedprikken voor de combinatietest ( hebben wij niet gedaan ) en heb bij de intake vk bloed moeten prikken voor de ''normale'' onderzoekjes

wij hebben het eten alweer op, had het makkelijk, groentensoep van gister en pasteitje snel snel dushaha

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Beter dat je al gegeten heb, nu ga ik echt maar wat klaarmaken bahhh :( lig namelijk nog steeds in me bed vanaf 3 uur.
    Maar had dan ook weinig geslapen en veel gewerkt dit weekend!

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sab, kan tussen de 9 en 11 weken, opschieten dus!

@zebra, super dat alles goed was meid!

hier enorm geschrokken, aanrijding gehad..... mijn schuld maar daarom niet minder geschrokken. alles is gelukkig goed, in de ambulance onderzocht (was voor mij niet helemaal nodig maar omdat ik zwanger ben is die wel gebeld...) en daarna nog even bij de verloskundige geweest om hartje te horen. die was prima en de baby bewoog goed! wel beurs nu, maar wel gerust gesteld. morgen moet ik thuis blijven (dat was het advies van de ambulance broeder, wat ik maar ga opvolgen) en dan alles regelen voor de auto. en daarna kalm aan weer werken!

10. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ohh jee dat was zeker wel ff schrikken maar gelukkig hebben jij en de beeb niks. doe maar lekker rustig aan meid!!

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb me net vergist met iets oppakken ( iets = onze hond )
    hij piepte nogal hard en liep ineens mank en we waren bijna bij de voordeur , dus ik dacht til m dat stukje..
    tjee ineens zwaarder dan ik dacht. dus snel weer op de grond maar heb nu toch wel last van mijn buik
    niet meer doen dus :)

( hond had een takje in zijn voetzooltje trouwens, nu weer prima )

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jee justme dat is schrikken! blijf maar gerust 2 daagjes thuis als je je morgen nog niet helemaal goed voelt.
    Jij en de beeb zijn nu belangrijker!

13. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Mm, ga ik morgenochtend maar ff snel bloedprikken dan voor ik ga werken.

Wat schrikken zeg just me die aanrijding pfft.. Gelukkig alles goed met de baby.
    Doe maar even rustig aan hoor en luister naar je eigen lichaam!

Zebra, met zware dingen idd voel je precies wanneer het teveel was.
    Maar nu weet je het voor de volgende keer :)
    Gelukkig niks met je hondje!!

Heb net lekker even op me paard gezeten, heerlijk!!

14. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Das schrikken justme. Luister naar de broeder en doe maar ff lekker rustig aan!

15. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Oehh Minnie en Zebra 14 weken al!!! WOWWWW:D

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jeej 14 weken :D op naar de 15 haha
    hebben jullie ook dat je toch wel een beetje van week tot week leeft ? Ik wel hoor,
    ben blij als het weer dinsdag is, weer een weekje verder :)

Kijk vooral uit naar de 20 weken , dan gaan we richting het einde ( over de helft! ) dus dat lijkt me heerlijk

17. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Ja, gaat hard hè? Ik begin sinds gisteren ook wat vaker van die steekjes te krijgen (bandenpijn ga ik maar vanuit). En veel minder misselijk! Das zo fijn.

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik leef ook echt van week tot week hahahaha
    Donderdag is mijn dag tot overgang Next week hahaha
    En dan deze week in het speciaal eindelijk de 12!!
    Merkte jullie veel verschil hahahaha, vast niet he :p

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb nu sinds een week / 1,5 week helemaal geen last meer van misselijkheid
    dat is het enige verschil. verder maak je je nog steeds druk om alles ook na die 12 weken :D
    dus veel meer verschil voor mij niet haha

20. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Haha precies wat ik al dacht dus :D
    Natuurlijk wel fijn dat je van de misselijkheid af bent.
    Bij mij is die ook al wel een beetje afgenomen maar met momenten toch ook weer niet.
    Net ff de helft al me bloed afgestaan (7 buisjes hahaha)
    Hoe kregen jullie de uitslag, via de post of niet?

Deel Deze Pagina