Bij de verloskundige. Tenminste, was dit de standaard-bloedprik-sessie? Want de info die daaruit komt zetten ze op je zwangerschapskaart.
Uhm het was standaart bloed nemen in combinatie met de bloedtest voor de combinatietest. Ik moet pas 6 okt. naar de verloskundige maar heb wel 26 september de nekplooimeting. (misschien krijg ik het dan te horen?)
bij mij waren het maar 3 buisjes.... ik kreeg bij de np meting de uitslag van de hormonen daarvoor en bij de vk de rest. maar dat komt pas bij volgende bezoek, alles was nog niet binnen.
Okee!! Nou ik zal het wel zien, was alleen even nieuwsgierig haha. Toch wel benieuwd of alles in orde is enzo.
pfpft, net keiveel doze moet dragen voor een klant omdat ik maar alleen in de winkel stond. Hopen dat het niet teveel kwaad kan, buiten beetje pijn in me buik nu achteraf. Meeste dozen waren wel boven de 10kg dus niet echt aan te raden zoals ik weet. Maar kan ik moeilijk zeggen he, tegen een klant. Zijn toch onze inkomsten!
ja sab dat is dan inderdaad lastig! kijk als je voor een baas werkte had ik gewoon gezegt jammer maar helaas, ik ben zwanger dus ik riskeer niks! maar nu zijn het je eigen klanten dus dat is lastig! vanavond een beetje rustig aan doen dan maar !
ja merk het hier ook wel eens met een te zware boodschappen tas ofzo, dan denk je dat til ik ff snel naar binnen en achteraf krijg je dan last. helemaal lastig als je dan dozen moet sjouwen voor je klanten... hier morgen 14 weken.. iedereen zegt dat het na 12 weken snel gaat maar ik vind het echt langzaam gaan, leef ook echt van week tot week dus misschien dat het daarom langzaam gaat en je leeft natuurlijk naar je echo's toe en dat duurt nog zoooo lang pfff maarja als het eenmaal zover is ben ik dan ook alweer 18 weken haha
Sheena, je bent al over 1/3de!! Klinkt dat positief hihi. Als je het zo bekijkt toch wel snel toch Heb lekker in een warm bad gelegen dus kan er weer tegen hihi!
*GAAP* Zo slecht geslapen! Kon echt mijn draai niet vinden en als ik wakker werd zag ik allemaal rare vlekken tegen de muur zitten ( ja.. niet wijs ) dus volgens mij half wakker/half in droom ofzo haha resultaat : voel me alsof ik niet geslapen heb vandaag een druk dagje wij hebben gister al bedacht waar we de box in de huiskamer gaan zetten zo leuk om ermee bezig te zijn. was het maar alvast maart!
Hallo dames, Ik ben 4 maart uitgeteld van onze eerste kleine. Helaas loopt mijn zwangerschap moeizaam omdat ik last heb van hyperemesis gravidarum (overmatig braken, zelfs water komt er vaak alweer uit). Nog meer dames die dit ook hebben hier aanwezig?
Zo, dat is een tijd geleden dat ik hier ben geweest. Eergister hebben we een pretecho gehad. Super mooi! We hebben de hersentjes, teentjes, oortjes, oogjes, vingertjes, blaasje en het maagje van ons kindje gezien! Echt heel bijzonder! Helaas konder we niet zien wat het wordt omdat het kindje verkeerd lag. Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? Vanavond weer een een afspraak en dan gaan we weer naar het hartje luisteren. Ik ga het dit keer opnemen met mijn telefoon zodat ik het terug kan luisteren! Hoe gaat het hier met jullie? @Suetje, Ik ben ook op 4 maart uitgerekend. Gelukkig heb ik geen last van braken. Echt heel vervelend voor je! Hopenlijk gaat het snel over!
Welkom Suetje, balen dat je aldoor misselijk moet zijn.. Je weet waar je het voor doet, maar toch zit je er absoluut niet op te wachten. Hopen dat het nog wat beter wordt gedurende zwangerschap. Zebra, Niet lekker geslapen en dan ook nog een druk dagje, succes vandaag! Robin, wat leuk dat je een pretecho hebt gehad. Je kindje houdt dus nog even geheim wat hij/zij is hahaha. 16 weken ben je al zie ik woww! Ik was vanochtend onderweg naar mijn werk en moest echt ff onderweg stoppen om te spugen hihi, lekker genant maar niks aan te doen.
owwww, en dan morgen voor mij ook eindelijk de 12 weken hahaha. Met 13 weken zit het eerste trimester erop toch? Nog een weekje dan. ( me banner loopt dagje achter )
in mijn zwangerschapsdagboek is week 13 de eerste week van trimester 2... nog een weekje en dan heb je de 1e gehad jeeeeehhh... hier zijn we net even naar de babyzaak geweest, had kadobonnen gehad van mijn opa en oma dus heb er 1 nu ingeleverd voor een mooie lamp voor de kinderkamer.... ben erg benieuwd wanneer ze precies in oktober de spullen komen leveren, kan niet wachten om alles in te gaan richten de kamer ligt nu helemaal vol met baby spullen en tassen pfff.... wat een rommeltje
vraagje.... hebben jullie ook een koude buik?? ik heb al vanaf het begin dat mijn buik aan de buitenkant koud is. de rest van mijn lichaam is gewoon warm maar mn buik is koud. als ik mn hand erop leg dan heb ik vaak echt iets van ahh lekker even een warme hand erop haha... heb er verder geen last van ofzo maar viel me op dat alleen mijn buik koud is want de zijkanten van mijn lichaam naast mn buik zijn wel gewoon warm.. heel vreemd..
Leuk Sheena, lekker weer geshopt haha. Ik heb ook al best wat dingentjes maar mezelf nu opgelegt niks te kopen tot ik weet wat het wordt. Als mijn vriend volgende week thuis is gaan we kamertje uitzoeken en denk binnen 2 weken een poging doen voor de geslachtsbepaling! Die koude buik heb ik niet, wel over het algemeen sneller koud hahaha ( heb er ook nog niet opgelet maar het is me niet opgevallen)
Hier ook geen last van koude buiken. Net bij de vk geweest, voor het eerst het hartje gehoord, wat blijft dat toch een prachtig geluid. Ook de papieren voor de 20wk echo gehad en gelijk een afspraak gemaakt. O ze zei ook nog; 'jij gaat snel dik worden' omdat ik een klein lijf heb,en bedankt nou vind ik niet erg hoor het is voor een goed doel, maar bij mijn dochter viel het wel mee hoeveel ik aan kwam. Hoop snel een afspraak te maken voor geslachtsbepaling, maar moet het er nog met vriendlief over hebben, hij wil het niet weten en vooral omdat hij denkt dat ik dan helemaal koopverslaafd wordt.