maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    heb via google nog een topic gevonden hier op zw pagina over koude buik.. schijnt te komen doordat je buik verder van je lichaam gaat staan en je bloedsomloop ofzo maar is verder niet erg ofzo...

maak me er ook niet druk om viel alleen op dat mn buik steeds zo koud is haha..

ja ik koop eigenlijk ook niets meer voor de baby tot ik weet wat het wordt. nu dan een lamp gekocht voor de kamer maar daarvoor maakt het ook niet uit wat het wordt haha..

we hebben een grijs/zilvere plafondlamp gekocht met van die kleine ledlampjes zodat het net sterretjes lijken. heel lief!

morgen gaat mn laatste week mvm in :D.. het is een goed doel maar ik ben ook wel erg blij dat ik straks klaar ben pff...

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Sheena, ik ben ook blij als ik klaar ben met MvM hoor, vind het toch meer ''moeite'' dan in gedacht had. na een paar weken had ik het wel gehad eigenlijk :p

Ik wil ook zo graag kleertjes gaan kopen! maar zo lastig want in neutrale dingen is heel weinig en dat vind ik ook niet zo leuk.

Zie steeds leuke roze jurkjes en leuke meisjes printjes,
    dus stiekem heb ik nu wel een voorkeur :D

3. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Gek genoeg heb ik dat gevoel ook Zebra. Wij zijn ook druk aan het nadenken over namen. Voor meisjes kan ik zoveel leuke verzinnen, maar voor jongens blijven we een beetje hangen. Ik vind niet echt iets leuk. :p

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Gelukkig hebben wij beide namen al, waren we het erg snel over eens. Jongensnaam hadden we al voor de zwangerschap, en meisjes naam was ook binnen een avondje besloten
    en beide namen vinden we echt het wauw-gevoel

nu nog weten wat het word :D haha

5. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    namen ohhhh ik word er gek van!!! meisjes naam zijn we al over uit. die hadden we al bij de eerste zwangerschap maar ja dat werd een jongen. maar nu kan ik geen jongensnaam vinden die we allebei leuk vinden. mijn man is niet zo van de engelse namen enzo. dus dat is erug moeilijk. iemand nog suggesties??

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tja suggesties... in welke richting moet ik denken, wat voor ''soort'' naam vind je mooi ? geen engelse naam is, maar meer een piet - klaas - jan -naam zeg maar of wat apparter ?
    letters/klanken/voorbeelden :D

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja roep maar wa ons zoontje heet rick (is ook op zijn engels geschreven hahah)

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Uhm wat zo 1,2,3 in me opkomt bij Rick :

- roy
    - ruben
    - rens
    - bram
    - sam
    - thijs
    - kay
    - kian
    - bjorn

zo maar even wat hoor :)

wat ik zelf opties namen vond als we bijv. 2 jongetjes hadden gekregen of iemand in de omgeving ineens ''onze'' naam ook had,
    dan vond ik Jasper en Rens wel leuk.

maar blijft lastig, gelukkig hadden wij meteen voor een jongen allebei dezelfde naam in ons hoofd :D

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    vind een M-naam er ook mooi bij, bijv Rick & Maik , Rick & Maarten , Rick & Mees

10. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik vind bjorn wel leuk.

roy vind ik ook heel leuk maar zo heet die van mijn vreindin al en sam zo heet onze hond al!

maik vind ik ook superstoer maar vind mijn man weer niks

ik hoop toch stiekum op een meisje hoor dat is veeeeel gemakkelijker!!

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha ja, al zou voor ons een jongen ''beter'' zijn als het om de naam gaat :p

Mijn nichtje bevalt 2 maanden voor mij en krijgt een meisje,
    en heb een vriendin die ook rond midden maart gaat bevallen, dus ook nog een kans dat ze ''onze'' naam kiezen! :p

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wij hebben onze hond ook een naam gegeven die op zich leuk was voor een jongen :D alleen bedachten we dat pas toen ik zwanger was hahah

13. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja hier dus ook hahaha maar in onze omgeving zijn alle leuke namen al bezet!! zo ook onze meisjesnaam zo heet het dochtertje van vrienden van ons al maar ze zeiden als jullie da mooi vinden moet je het gewoon doen. anders kunnen we eindeloos gaan zoeken en die naam is het gewoon voor ons, nou moet het alleen nog een meisje zijn hahaha

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja dat is lastig dan, ik zou het zelf niet doen als een naam al voorkomt in de familie of ( hechte ) vriendengroep, waarvan je personen toch vrij regelmatig ziet, daarom zou handig zijn als wij ook van beide geslachten een 2e keus hebben

maarja als je iets echt helemaal leuk vind dan is een 2e naam kiezen zo lastig. dat is het dan allemaal nét niet

Ik heb me ineens trek in friet stoofvlees :D geen idee of dat mag tijdens de zwangerschap eigenlijk, stoofvlees?

15. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    wij hadden 4 jaar geleden al namen voor zowel een jongen als meisje.. dus voor ons is de naam geen probleem.

we hebben nu 4 vriendinnen die in oktober moeten bevallen maar wij zijn niet bezorgd om de namen die zij zullen kiezen want de namen die wij hebben komen zo weinig voor dat we er niet vanuit gaan dat zij die naam opeens hebben... zou wel heeeel toevallig zijn.

ik heb de namen trouwens nog nooit hier in de omgeving gehoord

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    sheena, nu maak je me toch nieuwschierig maar je gaat het vast niet vertellen :D

17. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    haha neeee... zeker niet

dat horen jullie pas in maart... ik wil natuurlijk niet dat mn namen gepikt worden :p

nee hoor grapje,

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah snap ik hoor, ik zet onze namen hier ook nergens, voor je het weet heb je meelezers en weet de hele familie de naam :D

Ik zie dat jullie over 4 weekjes ong ook geslachtsbepaling krijgen, leuk!

19. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    jaaa met 18 weken.. ben zoo benieuwd heb ook echt totaal geen idee.

soms hoor/lees je wel eens dat vrouwen zo'n voorgevoel hebben maar ik heb echt niets... ik zou het echt niet weten..

jij mag zaterdag weer toch?? spannend hoor

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa zaterdag weer! vriend weet zeker dat het een meisje is.. ik heb nog geen idee hoor. Maar wil het wel erg graag weten!

alleen wil vriend hierna nóg een geslachtsbepaling , aangezien deze vrouw het niet zag vorige keer , vind hij haar mening niet meer helemaal goed volgens mij haha

nou ik vind ik het prima, hoe meer echo's hoe beter!!!

Deel Deze Pagina