Nu je het zegt heb ik dat ook gelezen over die verklaring die je mee moet nemen idd. Volgens mij stond dat ook op de site van mijn verloskundige praktijk. Maar kan me voorstellen dat je de combinatietest wel wilt hoor als je al wat ouder bent. Wat is je leeftijd?
dat zou goed kunnen just me , mag ik vragen naar je leeftijd aangezien je wel voor de test gaat ? spannend morgen! ben benieuwd hoor, laat je het weten hier ? de fotos van onze echo staat in mijn album
ik ben al 36.....gaan er vanuit dat alles goed is, maar dit willen we wel weten. geen idee wat ik ga doen bij een slecht uitslag, maar dat zien we dan wel. dan is er tijd genoeg om me daar druk over te maken heb ik bedacht. ik probeer wel borstvoeding, maar als het niet gaat is fles ook prima. ben zelf met de fles groot geworden en dat ging prima.
wat leuk je echo foto. Wat zijn die rode plekken op de echo? justme: tuurlijk ga je ervan uit dat alles goed is. Maar kan me voorstellen dat je het graag wilt weten omdat je iets meer risico hebt. En idd, dan zie je wel wat je gaat doen kan je nu denk ik ook niet zeggen. Je moet je gevoel op dat moment gaan volgen.
just me, begrijp goed dat je niet weet wat te doen/denken als het slecht zou zijn. maar zoals je zelf al zei, niet vanuit gaan linnie, het middelste is het hartje van de kleine. de andere vlekken heb ik geen idee van *tjaa..* was echt zo onder de indruk van alles dat ik het vergeten ben te vragen!
Nou zal vast niets bijzonders zijn dan toch die vlekken? Anders hadden ze dat wel gezegd, maar was gewoon nieuwsgierig. Ik heb ook zo veel zin in woensdag. Denk dat ik er gewoon helemaal hyper van ben als ik zie dat er echt een baby in mijn buik zit, haha
@ zebra, ik heb me meteen aangemeld bij moeders voor moeders na mijn positieve test. dacht kan maar vast gebeurd zijn. een paar dagen later werd ik al gebeld, normaal kun je meedoen vanaf 6 weken maar ik had zo'n mooie positieve test dat ik met 5wkn al begonnen ben waardoor ik met 15 wkn stop ipv 16 wkn. dus ik ben er nu 2 weken mee bezig. ik heb trouwens nog niet echt nagedacht over borstvoeding, aan de ene kant wil ik het wel maar niet zo lang, en aan de andere kant denk ik fles voeding is wel een stuk makkelijker. ik ben ook niet iemand die zomaar in het openbaar hop die tiet eruit gooit en het kind eraan legt zeg maar haha... ik heb 16 aug mn eerste afspraak bij de vk en aan de telefoon vroeg ze of ik al van de gyneacoloog informatie had gehad over de combinatie test ed. maar omdat ik dit nog niet had gehad gaat zij het uitleggen de 16e zei ze. nou voor ons maakt het eigenlijk niet uit, als bij een echo blijkt dat mijn kindje down heeft laat ik het niet weghalen dusja die combi test hoeft voor mij niet.
ook al een klein buikje sheena! grappig he dat het zo snel al zichtbaar is, ik pas nog maar in 1 van mijn normale jeans ( moet wel zeggen dat ik altijd strakke heupjeans draag ) maar nu duwt de knoop me echt te strak in me vel hoor, kan echt niet meer. dus dit weekend de eerste positiejeans kopen
Sheena wat leuk. Ook al echt een kleine bobbel. Ik moet van de week dan ook maar ff een foto maken. Heb wel ook een kleine bobbel onder mijn navel, maar nog niet zo groot volgens mij. De ene keer lijkt het heel wat en het volgende moment zie ik weer bijna niets. Vanaf welke week gaat je baarmoeder echt groeien eigenlijk en zijn het niet meer je darmen?
ja ik heb er ook al 2 gekocht haha. als ik sta dan zitten mn broeken nog goed maar zodra ik ga zitten moet ik echt mn knoop en rits open doen. draag nu eigenlijk voornamelijk leggings en broeken die wel strakke pijpen hebben maar van boven geplooid zijn. lekker ruim haha liep toevallig laatst langs de ms of mis etam weet eigenlijk niet. normaal kom ik daar nooit maar zag in de etalage dat ze positiekleding in de uitverkoop hadden. heb ik toch mooi een zwarte en witte broek in mijn maat daar weg kunnen halen voor 5 euro per stuk heb ze alleen nog aangehad met het passen maar het zit wel erg vreemd, je hebt geen rits of knoop en dan zo'n buikband eraan vast. heel apart. de broek zit goed maar mn buik is nog te klein om de band op te vullen hihi
@ linnie ik zou het echt niet weten eigenlijk.... volgens mij gaat je baarmoeder iets omhoog met 12 wkn ofzo las ik ergens op het forum. dan komt hij boven je schaambot uit??? maar voor mijn doen is dit al een flinke buik haha... het gaat nu ook echt opvallen bij mensen maar het liefst wil ik het allemaal nog zeker 4 weken verborgen houden..
ja ik heb ook dat de ene dag mijn broek strak zit en de andere keer gaat het wel. Maar idd bij zitten zit het vaak te strak. En zodra ik thuis ben gaat die jeans echt uit. Heb nog geen zwangerschapskleding. Hebben ze wel een beetje leuke kleding? Heb altijd het idee dat het van die heeele wijde kleding is. Draag meestal alles strak. Maar zal er toch een keer aan moeten geloven.
Okee vanaf 12 weken. Maar je hebt zeker al een leuk buikje hoor. Maar denk dat het dan vanaf 12 weken weleens heel snel kan gaan toch.
ik heb nog niet heel veel leuke positie kleding gezien als ik eerlijk ben. sommig dingen van noppies vind ik wel leuk maar moet het dan toch even in het echt zien.... de broeken die ik heb gekocht zijn wel gewoon strak, en dan heb ik een zwarte en een witte gekocht verder hadden ze niet veel daar. vond de rest eigenlijk niet zo leuk. ben benieuwd haha maandag moet ik naar de gyneacoloog. misschien ga ik daar naartoe met de gedachte van een kindje en kom ik er met 2 terug hihi... zou wat zijn, zit hier wel in de familie
vind de positiemode ook niet echt geweldig hoor H&M en mamalicious heeft wel leuke dingetjes erbij zitten, toch een beetje mixen, met een zw jeans en dan een basis shirt/truittje en dan iets vast een ''gewoon'' vest of giletje erover. moet het nog even uitvogelen
hmm misschien moet ik me ook maar wat gaan verdiepen rustig aan in kleding. Wist niet dat noppies ook voor zwangere vrouwen kleding hebben. Wist wel voor kinderen. Ohoh, een tweeling? haha, als het in de familie zit. Spannend.
Haha echt. Gaat een hoop geld kosten he al die kleding. Volgens mij is het makkelijker in de zomer. Moet nu ook een nieuwe winterjas gaan kopen voor mijn zwangerschap. Of ik kijk mijn zusje lief aan. Die heeft een/twee maten groter. Ik vind verder vaak jurkjes wel leuk.
ja maar ik vind zwangerschapskleding wel behoorlijk aan de prijs. aangezien ik het daarna waarschijnlijk niet meer pas.... pfff enn ja daar had ik nog niet aangedacht een grote winterjas maarja dan krijg je wel weer het probleem dan hij bij je armen enzo veel te groot is, lijkt me ook onhandig eigenlijk