maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Oh Miss, ik hoop het ook niet. Succes
    Meis X. Ik ga voor je duimen dat alles goed zit.

2. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    ik wens je kracht en sterkte hopen dat het meevalt sucees vanmiddag!

3. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik hoop zo dat het goed is, mijn gevoel zegt van niet maar ik hoop dat mijn gevoel het fout heeft. moet alleen nog de hele dag wachten op de vk.....en dan nog heb ik geen zekerheid.

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Sab , hoe gaat het met je ? nog steeds zo ziek ?

@Miss , wat erg! schrok zo van je berichtje. Lastig zo de hele dag in onzekerheid zitten.
    Blijft het bloedverlies nu ook aanhouden ?

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @miss, jeetje meid wat een naar bericht! ik hoop zo dat alles goed gaat, ik duim heel hard voor je en wens je heel veel sterkte!

@sab, hopelijk voel jij je snel weer beter, ook sterkte

dat van de mac en kaassoufle herken ik...... vooral het laatste heb ik ook enorm zin in.... gelukkig niet misselijk maar ook niet super. heerst denk ik wat momenteel.

6. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja het blijft maar het is meer bij afvegen, vannacht is er wel een inlegkruisje vol in mijn onderbroek gekomen maar nu is het bjj het afvegen de ene keer is het oud bloed en daar zit dan wat rood bij.

7. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ah miss dat is schrikken zeg, ik hoop dat het meevalt en gewoon een ader is die is gesprongen, ben je over de 12 wk grens, en dan dit.
    Hoop echt dat het niks ergs is. Wel vervelend dat je zolang op de vk moet wachten

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja een gesprongen adertje zou inderdaad kunnen, verkeerde beweging gemaakt in je slaap.
    Ik had met 11+ 5 / 11+6 ook wat bloedverlies wat niet te plaatsen was, niet heel veel maar toch redelijk dat ik de vk op zondagavond gebelt heb.
    dag erna bij de echo alles prima.

zou inderdaad kunnen doordat ik een verkeerde beweging gemaakt had een keer en de placenta net op een ''verkeerde'' plek ligt dat het allemaal iets gescheurt is ofzo
    of het zou komen door gemeenschap, maar dat kon in ons geval niet want hadden de avond ervoor niks gedaan

miss hopelijk goed nieuws! hoelang moet je wachten op de vk ?

9. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Miss schrik van je berichtjes meid!! pfft.
    Dat het nu minder is (toch?) lijkt me een goed teken?
    Jeetje, echt rot dit.. hoop dat je snel zekerheid hebt en ik duim keihard voor je meid.
    Moet je nu tot einde van de dag op de vk wachten??

Hier gaat het gelukkig weer wat beter, dus toch een virus denk ik...

10. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Miss, kunnen ze ook geen spoedecho maken? of geeft dat ook niet meer zekerheid? Daarop kunnen ze naar mijn weten toch vaak zien waar het bloed vandaan komt?

11. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja ze wacht bewust tot vanmiddag want als het echt een miskraam zou zijn dan zou ik in de loop van de dag meer moeten gaan vloeien en buikpijn krijgen. en dan nog heeft een echo geen uitsluitsel het kan dan ook een beginnende miskraam zijn. maar het kan idd ook wat anders zijn......laten dat van harte hopen!! tot nu toe nog alleen met afvegen, maar dan is het best veel maar het druppelt niet, en is meestal donker bruin/rood en soms is het ff licht rood. soms is het veel en soms weinig. heel raar allemaal. het ruikt ook helemaal niet ja zoet dus ik hoop niet dat er vruchtwater bij zit. verder ben ik helemaal kapot ik ben zoooo moe.
    we zijn net voor de afleiding ff naar het bos geweest met zoontje en hond dat was wel ff lekker maar ik ben nu echt kapot. man en ik zeiden al tegen elkaar donker bloed geeft moed! tja en verder is het afwachten.......... vind het wel heel fijn dat ik hier ff van me af kan schrijven en dat jullie zo met me meeleven. dank jullie wel daarvoor!

12. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik ga heel hard vor je duimen miss...

@ zebra, vervelend dat ze het nu weer niet met zekerheid kan zeggen .. je kan zo wel vaak naar de kleine kijken haha..

misschien is 13/14 weken toch net te vroeg aangezien ze het bij veel echo bureau's pas vanaf een later stadia doen.

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @sheena , ja zou inderdaad kunnen.
    op 4 okt ga ik naar een ander echoburo, dan ben ik 16 weken
    dus hopelijk zien ze het dan 100%

en 8 okt mag ik weer bij dezelfde mevrouw in lommel ( waar ze het dus al 2x niet goed kon zien ) maarja mag gratis terugkomen, dus dat sla ik niet af! al is het maar om gewoon even naar de beeb te kijken :D

@miss, ik hoop echt dat alles goed zit, dat afwachten is echt zenuwslopend he :(

14. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    vk belde net of ik langs wilde komen voor een echo. ik woon er tegenover gelukkig dus daarheen gegaan. echo gehad en alles was goed!! ik heb een potje lopen janken daar!! ze kon geen oorzaak vinden voor het bloeden maar ze dacht dat het niks met de baby te maken had. moet het wel in de gaten houden en als ik weer twijfel weer bellen dan gaan ze verder bekijken hoe of wat. maar voor nu ben ik zeker gerustgesteld!! en weer een mooie foto rijker!! was ook zo lief ze zette de echo erop en de kleine stak meteen zijn arm omhoog was net of ie zijn of haar duim opstak zoo lief!!

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @miss, wat super dat de kleine ok is!!! hopen dat het bloeden nu snel voorbij is

16. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Af goed zo Miss!! Wat een opluchting :)

17. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Super miss!!!!
    Hopen dat het bloedverlies ook snel stopt nu want is toch niet echt prettig he!
    Gelukkig kan het geen kwaad maar toch.

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ahh miss wat fijn!!! gelukkig maar, enuhh show de foto eens ;) :D

19. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja ik hoop ook dat het stopt anders hebben we nog geen zekerheid!! maar als het niet stopt gaan ze wel verder ondezoeken waar het vandaan komt dus dat is ook wel weer een geruststelling.

Ik heb geen scanner :(
    mijn man heeft er wel 1 in de bus van de zaak liggen dus ik zal vragen of hij die morgen mee wil nemen zodat ik em in kan scannen.

voor nu ben ik aardig gerustgesteld ik had mijn favorite verloskundige en die had ik ook bij de bevalling van ons zoontje dus dat vond ik zowiezo al heel fijn zij kan mij heel goed geruststellen. maar zekerheid kon ze me niet geven. moet gewoon afwachten of het bloeden stopt....ze verwacht van wel maar weet ook niet waar het vandaan komt, in de baarmoeder en rondom zag het er allemaal goed uit dus. ze vond het niet zo een goed idee dat ik zelf een angelsound had aangeschaft. daar zijn ze een beetje op tegen....maar ze kon het wel begrijpen. maar in dit geval schrok ik zelf omdat ik de hartslag vanmorgen niet kon vinden en er dus extra paniek uitbrak.

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja die angelsound mijn vk vond het ook ''schande'' dat het verkocht werd haha
    Ik krijg er ook geen van vriend, omdat ik ga stressen als ik niks hoor. Kan echt niet wachten tot ik de kleine ga voelen.

vandaag zijn we in huis bezig geweest ( meubels verzetten )
    nog niet klaar, maar voel nu wel dat ik teveel gedaan heb.

Deel Deze Pagina