Miss, hoe is de nacht gegaan?? Angelsound heeft me hier tot nu toe alleen maar geholpen, wordt echt enorm gerustgesteld elke keer! Anders had ik nooit 3 weken zonder echo uitgehouden hahaha. Ik ben gelukkig weer wat meer opgeknapt, ga straks naar me oma en vanmiddag om 10 voor 2 Nekplooimeting!! Ben wel een beetje zenuwachtig en ook nieuwsgierig hoe de kleine er inmiddels uitziet Jammer dat vriend niet meekan, hij komt waarschijnlijk woensdag thuis! Dus dat is ook weer zo gelukkig. Mijn moeder gaat mee en dat vind ze helemaaaaaaaal niet erg! Zebra, ben je je woning al kindvriendelijk aan het maken en plek voor de box hihi
vannacht is goed gegaan heb geslapen als een blok! en vanmorgen had ik nog maar heel weinig bloedverlies, dus ik denk dat het overgaat. verder ben ik wel heel erg moe en voel me niet echt fit misschien beginnend griepje onder de leden ofzo. ik heb trouwens mijn man bijna zover dat we toch een geslachtsbepaling gaan doen! dat betekend dat ik het over 2 weken al kan weten wat het is!! alleen is voor mij dan de grootste taak dat ik mijn mond moet houden tegen familie en vrienden en da is heeeeel moeilijk zeker tegen mijn vader want ik vertel hem alles! nou ik ga hier alles klaarmaken want zoontje moet zo naar school en ik werken. ppffft heb geen zin........hoop dat mijn leidinggevende nog ff komt denk dat het toch al tijd is om minder te gaan werken aangezien ik een buik heb van achterin de 20 weken. ik zal vanavond of vanmiddag weer een buikfoto maken en plaatsen.
Miss, wat super om te horen meid!!! Enne een buik van 20 weken hihi, bij mij nog niet zoveel te zien, ben tot nog toe alleen maar afgevallen, al begint er wel een buikje hoor Doe het lekker rustig aan vandaag hoor, en eerlijk zeggen tegen je leidinggevende als het wat teveel wordt. Enne leuk die geslachtsbepaling hihi toch wel spannend!
@miss wat fijn dat het stukken beter gaat! Mijn buik is ook erg aanwezig maar vind het ook wel een 15 weken buikje als ik zo vergelijk in alle foto topics @sab, ja box-plekje maken haha Wij hebben een redelijk ruim huis maar het stond in de woonkamer zo slecht ingedeeld allemaal dat we gewoon een heel stuk ''loze'' ruimte hadden, je kon er niks mee! en nu staat het echt allemaal supper, veel meer ruimte ( was zo'n gedoe omdat de tv dan echt naar de andere kant moest en 15 meter kabel moesten leggen ) maar dat is nu ook gedaan. alleen nu nog alles netjes maken, en er staat nog een kast half wel/half niet in elkaar die was namelijk in 1 stuk echt te zwaar om te tillen voor vriend alleen dus heeft hij een stuk uit elkaar gehaalt hahah maar dat komt morgen allemaal wel. vanmiddag eerst shoppen met mn moeder. hopelijk wat baby spul scoren al kan ik nog niet los op roze of blauw volgende week dinsdag hopelijk wel!
het is wel ruim 20 weken hoor!! tegen de 30 aan vind ik zelf en mijn collega vind dat ook. iedereen die hoort dat ik 13 weken ben staat met de mond open van verbazing. zo ook mijn bekkentherapeut die zei ook al is da wel goed? hahaha ja ik ben klein ook 1.59 dus ja wat wil je!! gelukkig is het nog alleen buik wat ik aangekomen ben en verder niet echt heel veel. maar ik ga aan het werk pppffftt.
begin jij er ook last van te krijgen met uit bed stappen miss ? ik heb dat nu soms al, wij hebben volgens mij wel een ''normaal'' bed, niet heel laag ofzo maar soms sochtends moet ik mezelf echt even eruit gooien
yep heb ik ook en met omdraaien ook!! en uit de auto stappen, opstaan vd stoel of bank maar ja zoals ik al zei ik ben vrij klein en kan niet met de voeten aan de grond bij onze stoelen en banken hahaha dus ja wat wil je dan ook. zo de kleine is naar school, net ff gauw de hond uitgelaten nu ff boterhammetje eten en dan op naar het werk.
@ miss... ik was werken maar lees gelukkig nu dat alles goed was. hopen dat het nu dan een beetje stopt ja... vandaag ga ik lekker niets doen, kom net uit de nacht dienst dus ga van het mooie weer genieten vandaag.. heerlijk!
Alles goed met de kleine pixel!!! Gegroeit naar 6,5 cm en nekplooitje van 1,6mm dus perfect. Bloeduitslagen waren nog niet binnen. Dit is echt zo mooi en geruststellend
meid wat een buik zeg !wij zijn even ver maar bij mij is alleen een klein buikje te zien. De 2e gaat toch sneller zeggen maar dat geld niet voor iedereen haha mijn buik staat wel al 2 dagn op spanning een heel gek gevoel als ik teveel heb gegeten?? klinkt dit bekend bij iemand? geniet van je mooi buikje hoor groetjes Chantal
Cv, ik heb vaak sávonds wel een opgeblazen '' volle'' buik gevoel. Zie dan ook dat hij wat dikker is. Miss, wat een buik al zeg!!! Ziet er idd over de 20 weken uit hihi. Zebra heb je nog wat geshopt vanmiddag
ppppfff nee kon echt niets vinden! normale kleding past echt niet meer om mijn buik, en positie is allemaal niet echt leuk wat nu in de winkels hangt
Jammer joh dat je niks hebt kunnen vinden. Ik pas de normale tuniekjes best goed dus die draag ik nu dan ook graag
bij mij helaas niet, normaal heb ik S soms M, maar dan nu een maatje groter pakken schiet ook niet op want dan zit het bij mn borsten en schouders gewoon veel te groot