@miss, fijn dat het beter gaat. leuk buikje zeg, maar inderdaad al wat groter dan je zou verwachten. @sab, super uitslag, wij hadden zelfde nekplooi. hopelijk zijn de bloedwaarden net zo goed. hier lekker druk op het werk, maar probeer alle stress van me af te laten glijden. gaat best goed moet ik zeggen, erg productief anderen aan het werk gezet
sab, denk ook dat jij een jongen krijgt ( zag je in het NUB topic ) als ik jou fotos vergelijk met die van mij, en aangezien ze mij op 80/90% meisje schatte
Zo dat is al een hele buik voor 13 weken miss. Ik ben 14 weken en heb nu een klein bolletje. S'avonds idd wel iets groter dan s'ochtends. Ik kan ook weinig leuke kleding vinden op moment, als je niet zwanger bent lopen alle zwangeren er hip en modern bij en als je zelf zwanger bent kan je niks vinden. Heb wel een zwarte zwangerschaps tregging en een spijkerbroek gekocht en verder draag ik vooral van die basic tops van de sting van stretch stof
Hahaha, ben zeer beniewd! Snap niet hoe ze het zien hoor, soms denk ik wel van goh, ja dat zou wel de NUB kunnen zijn, maar snap er niks van en zie ook geen verschil hahaha. Wat gaaf dat bij jou ook (vrijzeker) is op een meisje, bij het echo bureau ook toch? Misschien dat ze bij dat echobureau wel snel kunnen zien als het een jongetje is?? Heb weleens gehoord dat dat sneller zichtbaar is?
ik dacht altijd stellig een meisje maar toen we zondag de spoed echo hadden en ik het kindje zag, dacht ik ineens nee het word toch weer een jongen. ik hoop dat ik mijn man zover kan krijgen voor een geslachtsbepaling dat kan dan over een week al!! vanaf 16 weken.
Volgens mij wisselt dat per echobureau. Waar wij heen gaan is het echt pas vanaf 18 weken. . Toch wel typisch, maarja. Die 2 weken kunnen er dan ook nog wel bij qua wachttijd denk ik dan. JE moet toch al heel lang wachten
jaa gelukkig weten wij het (als t goed is) 4 oktober zeker! net ons hondje weggebracht voor castratie, zielig joh haha ben blij als ie straks weer thuis is
jeetje dames, wat is er veel gebeurd de afgelopen dagen. Ik kon helaas niet eerder reageren want ik ben in het ziekenhuis opgenomen geweest ivm uitdroging (door de hyperemesis gravidarum). Enige voordeel is dat ik wel dagelijks met de doptone daar de baby te horen kreeg en ik zit inmiddels net over de 17 weken dus hopelijk is het gauw voorbij. Met een beetje geluk neemt hyperemesis namelijk af met 20-25 weken zwangerschap... Ik moet zeggen dat McChicken er bij mij ook altijd ingaat, alhoewel ik nu even licht verteerbaar voer (puree, kip etc) moet eten net na mijn ziekenhuisopname. Was wel even schrikken om te lezen dat jullie bloedverlies hadden etc.
tjee Suetje, dat is naar zeg! hopelijk gaat het nu weer allemaal de goede kant op, al over de 17 weken wauw wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Voel jij de beeb al ?
Hier ook een heel sterk voorgevoel dat het een jongen is. Kijk ook alleen naar jongens dingen in de winkel. Pretecho staat voor 14 oktober. Ik heb de laatste paar dagen onwijs last van me linkerbovenbeen. Het is net of het been slaapt. Het tintelt en steekt, vooral als ik wat langer moet staan/lopen. Ik heb het bij me dochter ook gehad maar volgens mij pas tegen het einde van de zwangerschap. Ga volgende keer wel met de vk overleggen, ik denk dat er een zenuw of bloedbaan wordt afgekneld
hoi damens ik weet het niet helemaal zeker maar ik geloof dat ik de kleine voel! bij mijn zoontje voelde ik het ook met 15 weken al.
Oehh miss wat gaaf zeg!! Zebra, alles goed met je hondje??? Suetje, wat naar zeg, bah. Hopen dat je er snel vanaf bent! Hier ook dagelijks nog best misselijk, en vaak bijna heel de dag door. Hopen dat ik daar ook snel vanaf ben. En die vermoeidheid mag ook onderhand wel is weggaan. Morgenochtend komt vriendje terug thuis eindelijk Helaas voor mij vliegt hij met een andere luchtvaartmaatschappij en land hij al om 5.15 pffft. En moet ongeveer 1.15 min naar schiphol rijden. Zolief als hij is zegt hij, waarom neem je geen hotel in de buurt, maar dat weet ik ook zo net nog niet..
Sab wat fijn dat je vriend morgen weer thuis is, wel een lastig tijdstip inderdaad! maarja wel een voordeel die tijd is het rustig op de weg net op de weegschaal gestaan , maar 0,4 bijgekomen in 4 weken tijd ofzo, volgens mij wel erg weinig maar vk heeft nog niks gewogen dus zal normaal zijn dan
Ben je nog vaak misselijk zebra? Dat kan ook schelen he. Ik ben tot nog toe ook alleen nog maar afgevallen! Ik denk ook niet dat het uitmaakt
nee ben helemaal niet meer misselijk. vanaf week 12 werd het al veel minder. en ergens eind wk 12 was het helemaal verdwenen(heerlijk!) en ik eet volop dus snap er niks van
bedankt dames, en maak je maar niet druk, want ze zeiden tegen mij dat ik ondanks dat ik 8 kilo lichter ben dan voor de zwangerschap dat het geen enkel probleem voor de baby is want die pakt toch wat hij/zij wil en nodig heeft! het is mijn eerste kindje, dus ik kan het nog niet echt plaatsen maar soms denk ik iets te voelen. @sab fijn dat hij eindelijk weer thuis komt, geniet er maar lekker van!