Werkdag zit er weer op gelukkig, nu naar huis rijden en dan toch maar een hotel geboekt 10 min. van schiphol. Zo kunnen we wanneer ik hem gehaald heb nog lekker wat slapen daar en dan door naar de zaak. Normaal haal ik hem gewoon, maar ben bang erg misselijk te zijn morgenvroeg en om dan te moeten rijden Ga er zeker van genieten dat hij weer thuis is 2 weken is best lang vind ik hihi.
@miss, wat gaaf! hoe voelt het als ik vragen mag? ik heb geen idee hoe het zou moeten voelen namelijk.....
ok, zal er eens op gaan letten! geloof dat ik mijn baarmoeder wel kan vinden...... zal eens aan de vk vragen of ik het goed heb.
Miss hier ook ol weet het zeker was vandaag bij de gyn en voelde de kleine gelijk gekeken en idd wanneer ik het voelde bewoog het ook bij mijn 1e voelde ik hem ook al idd 15 weken wat een heerlijk gevoel he!!!helemaal geukkig tevens ben ik een week verder dan de tickers maar dat laten wij zo staan
Wie van jullie heeft de etos doos opgehaald. Ik heb hem vandaag gehaald. Maar vond hem tegenvallen. Er zat bij mij naast heel veel folders en boekjes alleen een tutpop speentje en 2pampers luiers bij. Vroeger zat er veel meer in en dat is echt geen 65 euro waard. Gratis is gratis vind het zoiezo wel leuk dat het bestaat maar vond het wel tegenvallen.
Loveazra, ik heb de etos doos ook al gekregen, inderdaad helemaal niet leuk. De doos van Prenatal is wel leuker! sab is nu alweer heerlijk samen met vriend en de mijne gaat net de deur uit. weer een werkdagje, bijna weekend gelukkig!
Blijkbaar niet haha , had het ophaalbericht 2 weken geleden ongeveer al daar zit in ieder geval veel meer bruikbaars is, en de babydoos van Babydump vond ik ook leuk
Ik moet de dozen nog aanvragen haha. Ga ik toch ook maar eens doen! Ben ik blij dat ik in een hotel zat, landde al om 4.44! En om half 6 had hij dan eindelijk zijn koffer en hebben we nog ff heerlijk geslapen in het hotel. En een lekker ontbijtbuffet dat er goed in ging hihi. Zometeen op naar de zaak! Het is echt super mooi weer vandaag en denk heel het weekend!! Heerlijk hoor. Wil vanavond nog ff naar de prental gaan, want weet niet tot wanneer die mama mazzeldagen zijn maar scheelt toch wel weer!
heel soms heb ik het idee van voel ik de beeb nou.. maar ik weet het niet hoor. denk dat het mn verbeelding is haha gister lag ik al om 19.30 uur op bed omdat ik echt barstende pijn in mn kop had, vanochtend werd ik wakker hoofdpijn weg.. jeehh.. toen ging ik naar t toilet, en toen ik op stond van de wc kreeg ik enorme pijn onderin mn buik. zeg maar mn liezen en boven mn schaambot (baarmoeder omgeving) het was echt hele erge kramp met steken, kon gewoon niet bewegen van de pijn. nu is het wel wat weggezakt en heb net ff met de angelsound geluisterd. hoorde de kleine gelukkig wel.. toch even de vk gebeld, (kreeg assistente aan de lijn) ze zat in spreekuur. ze was best gepikeerd geloof ik dat ik belde. kwam niet echt vriendelijk over en zij of de vk zou me straks terug bellen want ze was bezig ik wilde eigenlijk al niet bellen omdat ik niet ''lastig'' wil zijn en dan krijg je ook nog is zo'n assistente aan de telefoon pff. ben benieuwd of ze nog terug belt want vind het toch wel vreemd die pijn vanochtend.
sheena, dat heb ik ook heel vaak de laatste tijd van die pijn scheuten maar dat zijn waarschijnlijk gewoon je banden hoor!! wij hebben eergister geen sex gehad maar handwerk zeg maar en gister had ik de hele dag buikpijn (zware buik). bah zeg dat is niet leuk. voorlopig maar ff niks doen zou je denken maar deze zwangerschap ben ik zoooooooo opgewonden. bij mijn zoontje had ik dat juist niet en moest hij echt bij me uit de buurt blijven. hihi. nou ja misschien als we het vaker doen dat ik ook geen buikpijn meer krijg....... net ff lekker naar de kapper geweest dat is ook heerlijk hoor lekke rweer een fris koppie!! en ff over de markt gelopen kwam ik een vriendin tegen zegt ze hoelaat kom je vanmiddag? ik denk huh? shit vergeten, was maar goed dat ik dr tegen kwam anders was ik het echt vergeten!! vanmiddag bij haar dus maar ff een bakkie doen en de kindjes lekker spelen emt elkaar!! gezellie!!
Sheena, herkenbaar hoor! heb ik ook al een paar keer gehad, en kon dan gewoon ineens niet meer bewegen van de pijn. Zijn inderdaad je banden. Is heel eng maar blijkbaar normaal Miss, hier ook zo'n last van buikpijn/harde buik na seks. heel vervelend en heb er dan echt zeker een paar uur last van
echt te grappig, voelde het net weer, zo'n gevoel in je buik van kriebels, plopjes. beeb ? In ieder geval al keer of 4/5 deze ochtend!
ja dacht zelf ook al aan bandenpijn... maarja wacht nog maar ff af of ze uberhaubt nog terug bellen ... heb nu ook geen last meer, alleen met sommige bewegingen nog een beetje gevoelig. strakjes maar even boodschappen doen, en vanmiddag maar ff naar spijkenisse rijden heb net mn bon maar eens uitgeprint voor die etos box.. haha hij is nog 3 weken geldig maar anders vergeet ik het. stond nu ook al een tijdje in de mailbox dus en we zouden terug naar de woonboulevard gaan om nieuw bed te kopen.. genoeg te doen vandaag met dit heeerlijke weer.
kreeg ik net ook die bon via mail!! veel plezier met een bed kopen !! zebra ja klopt plopjes, toen ik je berichtje zat te lezen voelde ik het ook weer hihihi. nu ook. is wle een fijn gevoel hoor!!
jaa ik twijfel zo of het echt de baby is, ik denk van wel maarja kan natuurlijk niet vergelijken met eerdere zwangerschappen dus nogal lastig. denk ik steeds dat ik de baby voel zijn het mijn darmen ofzo al denk ik van niet, het is ook steeds een andere plek en echt een heel grappig gevoel
het kan al goed hoor!! ik voelde mijn zoontje ook al heel vroeg! ik geloof ook niet dat het mijn darmen zijn hoor!! dat voelt bij mij veel anders.