Dank je... maar heb soms al moeite om de ene topic bij te houden.. druk gezin... zal nog even uitleg geven. Waar ik iig met mijn opmerking op doelde... ik heb dinsdag een hele discussie met mn vk gehad, toen ik zei dat ik de kleine al wat begin te voelen... (plopjes) Ze zei dat het niet kon en dat dit absoluut mn darmen moesten zijn... vanwege hcg.. bla, bla, bla..... nou dit is dus ook niet mijn eerste... dus zei ik ook gelijk, ik voel het verschil wel!! vond het dus wel grappig het hier terug te lezen!!!!!
pff vet in de stress hier... de vriendin van een vriend van ons is nu 39 weken zwanger.. en mijn moeders collega woont tegenover hun. nu belde mijn moeder net dat haar collega gebeld had dat vanochtend de ambulance bij hun voor de deur stond... aan de ene kant wil ik graag bellen maar aan de andere kant heb ik nu zoiets van '' wat als het niet goed is'' ik stress m een beetje.
oe sheena dat is schrikken ja, maar hoeft niets ernstigs te zijn, ik ken iemand die ook per ambulance naar het zk is gebracht omdat ze echt zo snel persweeen kreeg en gewoon van de pijn en shock niet meer de trap af kon zelf. en ze was net 5 minuten in het ziekenhuis toen de kleine geboren is, gezond en wel
werkt iemand hier bij Leen Bakker ? zo ja sorry dan maar wat een *** winkel! heb er de 15e een dressoir besteld, word binnen 3 werkdagen geleverd mevrouw. Nou fijn, top! nu nog steeds niks.. Ik net bellen, ja iets fout gegaan de bestelling is niet doorgestuurd. ja GVD! en we zijn nu onze woonkamer aan het omgooien helemaal dus ik wil vandaag die kast hebben hoe dan ook. zegt ie .. ja in het magazijn hebben we er nog 23 in voorraad zie ik. tjeeeezus en dan komt het bij niemand op me ff eerder te bellen ofzo. zucht hormonen ? alhoewel vriend vond het ook slecht. maargoed hopelijk dus vanmiddag de dressoir ophalen. zijn we waarschijnlijk wel de aanbetaling kwijt omdat we dan ''zomaar'' ( ja serieus dat zei ie ) de order annuleren en een gewoon een aankoop doen in de winkel
nouja wat belachelijk.... je cancelt die order toch niet dat is hun fout... zou zeggen als je m op vooraad heb kom je m toch afleveren... we zitten al lang op die bestelling te wachten.. dus kom maar brengen
jaa hij gaat het bespreken en belt binnen een half uur terug ( is inmiddels al 41 minuten geleden ) hij zal me wel een zeur vinden maar ik vind het gewoon niet netjes en dan ben ik altijd erg duidelijk wat ik ergens van vind + ik heb gewoon belachelijk vind om een aanbetaling van 48,- euro kwijt te zijn omdat hun de orders niet goed verwerken. is mijn probleem toch niet sheena, al gebelt over die ambu of wacht je toch af ?
Sheena, weet je al meer ? Ben nu toch wel erg benieuwd.. vanavond kijkt vriend voetbal , dus een avondje laptoppen voor mij
Ik zou niet bellen eigenlijk. Zwangeren die thuis beginnen worden vaker met een ambulance alsnog naar het ziekenhuis gereden om daar te bevallen. Mij lijkt dat ze helemaal niet zit te wachten op bellende mensen, wie dan ook. Als er een baby is dan hoor je dat vanzelf toch?
Zebra, lekker schandalig van leen bakker zeg!! Hoe is het afgelopen? Zou ook echt boos zijn en vooral nu met al die hormonen. Het is gewoon schandalig! Oww en zou het ook niet pikken de aanbetaling kwijt te zijn. Sheena, nog iets gehoord?? Gisterenavond even bij prentatal en babyplanet geweest. Nu toch eigenlijk wel een mooie babykamer en kinderwagen op het oog Dus misschien morgen bestellen Hebben jullie al een kinderwagen?? Je hebt echt zoooooveel keuze
goed nieuws.. mn vriendin dr bevalling was begonnen maar verliep niet helemaal goed dus is ze met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan en daar doormiddel van een keizersnede bevallen van een mooie gezonde dochter... ze heet lauren.. we zijn helemaal blij..
wij hebben alles in 1x besteld. dus alle spulletjes, kinderkamer, kinderwagen etc.. het wordt over iets minder dan 3 weken geleverd.. ben zo benieuwd
Kinderkamer hebben wij wel al besteld. Kinderwagen zijn we nog niet helemaal uit. Vriend wil graag stokke ik vind de bugaboo mooier
De bugaboo vind ik wat laag ( de bak ) de stokke vind ik wel weer erg mooi. Maar beide vind ik veel te duur voor de tijd dat de kinderwagen in gebruik is voldoet voor ons een wagen in de helft van die prijsklasse ook wel
wij hebben gelukkig een kinderwagen gekregen, een mutsy met de grote wielen. nu nog een auto waar ie in past.....