maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nee, stom he ;)

2. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Wij hebben vooral de banden laten meewegen in onze keuze. We wonen aan de rand van het bos dus luchtbanden zijn dan heel goed aan te velen in het bos :) en het was een leuke aanbieding

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wij wandelen ook heel veel dus we zijn blij met de mutsy met grote banden die we gekregen hebben. hopelijk gaan ze niet al te vaak lek.....

4. suetje

suetje Lid

2 jul 2011
    28
    0
    0
    in het zuiden
    wij hebben ook voor de maxi cosi mura 4 gekozen. Maar deze wel via marktplaats aangeschaft en hij ziet er echt uit alsof hij nog nooit gebruikt is. Nu hadden we namelijk voor heel veel minder geld de complete set (dus onderstel, bak, maxi cosi & kinderstoeltje)

5. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ook hier een maxi cosi mura 4... vond deze het fijnst rijden en ook de brede voorbanden zijn erg prettig. tegenwoordig hebben alle kinderwagens van die kleine voorwieltjes en deze heeft gewoon normaal formaat voorbanden... vind de stokke ook wel leuk maar die tas vind ik echt onhandig. bij de maxi cosi heb je gewoon een soort mandje onderin waar je je spullen in kwijt kan en de stokke heeft een tas voorop.. lijkt me echt niet werken

even klagen hoor: vanochtend om 08.00 uur ging mn mobiel af, schrok me rot want we lagen nog op bed. toch gauw even opgenomen was het de baby-dump om een afspraak te maken wanneer ze onze spullen konden komen leveren... "wtf het is zaterdag ochtend 08.00'' zijn jullie gek geworden dacht ik.

nu zou het eerst in week 43 geleverd worden maar ik had van de week gebeld of het een week eerder kon (week 42)dat was geen probleem. nu wilde ze dus in week 42 op vrijdag komen maar dan zijn mn man en ik allebij werken (ze komen om 07.00 uur 's ochtend leveren) en wij hebben toevallig allebij dagdienst. dus dat kwam niet uit, ''ja zegt die man maar we komen maar 1x in de 2 weken bij jullie in de buurt dus dan wordt het 2 weken later (week 44)'' maar wij hebben in week 43 vakantie dus we willen dan alles neerzetten dus 2 weken later was ook geen optie. dus nu maar toch in week 42 laten leveren en dan maandag op mn werk maar even mn collega's lief aankijken of er iemand even een dienst wil ruilen.

achteraf vind ik het wel gek want het zou eerst in week 43 geleverd worden... en hij zei we komen maar 1x in de 2 weken bij jullie dus een week later kan niet terwijl hij daar eerst wel voor gepland stond.. heel vreemd...

6. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Dus vele van jullie al wel een kinderwagen gevonden dus!
    Ik vond de stokke wel mooi maar schijnt heel groot te blijven bij inklappen en ook de bergruimte vind ik minimaal.
    Bugaboo vond ik te laag en vond dat hij zwabberwieltjes had hahaha.
    Onze voorkeur gaat nu uit naar een Teutonia! En die gaan we waarschijnlijk kopen.
    Met luchtwielen enzo, ook wij gaan binnenkort wonen aan de rand van het bos en deze rijdt gewoon lekker soepel.

Sheena, best schandalig dat ze zo vroeg bellen.
    Zou ik ook wakker van schrikken.
    Ze zullen alles wel niet goed gepland hebben dat er niet in de juiste week geleverd wordt!
    Ennuh, goed dat het goed gekomen is met de geboorte van het kindje!

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb er nog geen. word waarschijnlijk een keus uit 3. maxi cosi, quinny en x adventure.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    he Sheena, vervelend dat ze zo vroeg belde! maar qua bezorgen snap ik het wel weer , als vrijdags de bezorgdag in die omgeving is komen ze die dag, dat jullie er dan beide niet zijn is dan vervelend maarja snap wel dat ze dan zeggen dan lukt het niet in week 42. Anders moet er maar iemand thuis zijn die dag denken ze dan he.

vanavond de buren hier tuinfeest. kind van hun word 16
    pff zie er nu al tegenop. ze kwamen al zeggen dat het laat en veel lawaai kon worden. en ik wil gewoon kunnen slapen :D

9. sab1988

sab1988 Niet meer actief

En zebra, beetje geslapen ondanks het lawaai?

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja hoor sab om kwart over 3 viel ik in slaap :(
    om daarna wakker te worden door een MUG :x dacht dat die beesten niet meer zouden steken, nou wel dus.

dus vandaag ben ik helemaal gaar en blijf ik fijn de hele dag op de bankhangen! Wat is het rustig hier dit weekend
    geniet iedereen van het mooie weer :D

11. sab1988

sab1988 Niet meer actief

OWW, klinkt als een goede nachtrust, bahh.

Het is zeker mooi weer en rustig ook hihi, ik ben gewoon weer aan het werk.
    Ik begin trouwens wel te merken dat de misselijkheid wegtrekt, heb het nog weleens maar niet meer zoals een week geleden!

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    misselijkheid heb ik gelukkig al paar weken niet meer, ben er zo blij om. Net bij de ijssalon gezeten, grote ijscoupe naar binnen gewerkt :p
    maar van mij mag die warmte wel weg nu hoor, een graad of 15 vind ik prima voor deze tijd.
    ik hoef geen na-zomer meer, al ben ik hier in de omgeving de enige, als ik t iemand zeg kijken ze me vreemd aan :D

13. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Voor mij hoeft dat weer nu ook niet echt,, maar vind het wel lekker opzich. Maar het is oktober hahaha.
    Ik zie dat jij over precies een maand je 20 weken al hebt :O en zaterdag weer en echo!! Gaaf zeg!
    Ik moet er nog 1 plannen. Misschien van het weekend in Lommel, maar moeten even kijken wanneer we tijd hebben.

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    meiden nog meer leuk nieuws! haha
    kan lekker vaak op kraamvisite.. afgelopen donderdag was mijn vriendin natuurlijk bevallen en nu is een dag later afgelopen vrijdagmiddag mijn andere vriendin bevallen van een zoontje

ik wou dat het al maart was haha

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @sab , ja a.s dinsdag een echo + geslachtsbepaling en dan zaterdag weer in Lommel!

@sheena, wat leuk zeg al die beebjes zo om je heen die geboren worden! altijd leuk om op kraamvisite te gaan :)

16. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    gefeliciteerd sheena!!
    ik wou ook dat het al maart was!!

gister een road trip gehad met mijn zoontje. ben met hem naar brabant gereden en de halve familie afgeweest! was wel gezellie!!
    hij is de hele dag wakker geweest dus ik ben benieuwd hoe hij het vandaag doet op de peuterspeelzaal........zal het wel ff tegen de juf zeggen zo, dat hij gister een drukke dag heeft gehad.

heb gister ook mijn hyves account verwijderd want ik kwam er via een vriend achter dat een oude vriendin met een omweg via anderen op mijn hyves probeerde te komen, hoe ziek is dat!! nou ja blijkbaar denkt ze nog wel aan me hahaha. voor de rest alle andere dingen maar goed beveiligd......vind het zeer kinderachtig maar ja zo zijn sommige mensen nou eenmaal.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    he miss, wat leuk zo'n dagje familie bezoeken!

wel raar van die oude vriendin van je, maar misschien wilde ze gewoon weer contact zoeken en probeerde ze je daarom te bereiken via hyves ?
    misschien is het zolang geleden dat ze je niet meteen wil bellen ofzo ?
    Ik zou in ieder geval niet meteen mijn account verwijderen ofzo hoor haha , maar nu heb je er in ieder geval helemaal geen ''last'' meer van :p

Morgen de geslachtsbepaling! spannend, hoop echt dat ze het duidelijk zien.
    Dan kan ik aan het shoppen :D

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    nee dit was puur spioneren of ik neit over haar roddel ofzo. maar ja maakt ook niet uit.....kreeg net een vervelend telefoontje. Manlief is betrokken bij een kettingbotsing op de snelweg....ben behoorlijk geschrokken. hij heeft niks alleen last van zijn schouder. verder waren er ook niet echt erge gewonde ofzo dus dat is alleenmaar mooi maar ja wel ff schrikken hoor!!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    pfff dat ik zeker schrikken zeg!! gelukkig heeft hij dan ''niets'' , in ieder geval niet ernstig. En de auto ook nog bruikbaar of moet je nu wat regelen voor hem om hem op te halen ?
    Geen goed begin zo op de maandag ochtend!

20. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Ow, vervelend begin van de week zo Miss. :(.

Deel Deze Pagina