wowww hele mooie buik en wel wat groter als de mijne maar je bent ook 2 weken verder he Ik merk trouwens nog wel dat mijn buik sochtend wel iets kleiner is dan savonds. Is dat bij jullie ook nog?
Miss, mooie buik zeg! maar inderdaad wat zal je er al last van hebben! Hier is het savonds ook wat meer opgezet dan sochtends dat had ik inderdaad ook wel al toen ik niet zwanger was, alleen toen had ik alleen zo'n gevoel en zag je het bijna niet. nu zie je dat verschil wel miss, zie nu ook een stukje van jullie huiskamer (?) mooi hoor!
ja ik begin het al aardig te merken ja!! zo net ff naar de wibra hier op de hoek geweest.......mooi goedkoop geshopt. had een hele hoop truitjes voor mijn zoontje in de hand kom ik bij de kassa hingen daar nog meer dingen voor 4euro dus alles weer terug gehangen hahaha en alles wat ze hadden van 4 euro gekocht. leuk dokterssetje nog en lijm en kinderschaar erbij en 6 lange mouwen shirts en een vest voor maar 36 euro!! kind weer blij en mama ook!! nou nog een winterjas maar dat is een ramp! kan niks vinden en een beetje jas is al gauw 50 euro ben ik achter gekomen. van het weekend maar ff in een grotere plaats gaan shoppen voor een jas. zebra spannend straks!!!! ik wil het ook zo graag weten vanaf volgende week kunnen ze het hier zien, maar moet nog ste
nou was ik een heel bericht aan het typen is het ineens weg!! ff kort weer wat ik getypt had heb net slim geshopt hier bij de wibra, was 36 euro kwijt voor 6 truitjes en een vest voor mijn zoontje en een dokterssetje en lijm en een kinderschaar!! ik moet alleen nog een winterjas zien te vinden dat is een ramp, ga van het weekend maar ff in de grotere steden kijken hier in de buurt. een beetje jas kost al 50 euro!! zebra spannend vandaag!! ik wil het ook zo graag weten. anaf volgende week kunnen ze het bij mij zien hier. maar moet manlief nog overhalen.
woow wat een buikjes zeg mooi!!! Zal de mijne er zo opgooien, hij is niet zo duidelijk want heb foto ff met me iphone gemaakt, vriendje maakt er van de week Zebra weet nu wat het wordt Volgens mij echt gewoon een meisje!!!!!
amaaai toch echt een jongen :O Daar hebben ze wel goed naast gezeten zeg. Wel super leuk maar toch gek dat ze dat niet gezien hebben!! Gefeliciteerd met een zoontjee!!!! Dat worden dus de haartjes stoer omhoog
jaaa dankje sab! ik geloof het alleen nog niet, zaterdag pas denk ik als ze in Lommel zegt een jongen vriend is helemaal door het dolle heen
Kan me eigenlijk wel voorstellen dat je het nu helemaal niet meer weet pfft. Nu moet je nog steeds afwachten.. was het nu echt superduidelijk op de echo of?? Spannend hoor!!
ze zei 100% zeker, alleen ik zag het niet supper goed eigenlijk In Lommel dat apparaat is wel veel duidelijker. dus ik wacht nog even af met los op blauw
woww zebra een jongen!! leuk hoor!! ik wil het ook zo graag weten maar ik denk dat ik mijn man niet zover ga krijgen. we zitten momenteel (deze maand) nogal krab bij kas zeg maar. dus ja dan zitten we al in oktober dus dan kan ik net zo goed wachten tot mijn 20 weken echo. ja of ik moet geld overhouden van de kinderbijslag dan kan ik het misschien daarvan doen. maarja daar mag ik niet op bezuinigen vind ik want de winter komt eraan en mijn manneke moet goed gekleed gaan. dat vind ik belangrijker als die echo. nou ja we zien wel wat we doen, heb het er nog niet echt over gehad met mijn man, maarja ik ken hem goed genoeg, en weet dat hij presies gaat zeggen wat ik hierboven schrijf hahaha. als het nou een meisje is dan heb ik nog heel veel jongensspullen wat weg moet zebra, veel kleertjes zijn zo goed als nieuw of nieteens gedragen!! hihiih.
Ik lees al een tijdje mee en vind het een gezellig forum. Ik heb misschien een idee voor jou Miss: spaar het geld van je sigaretten en dan spaar je heel snel een echo bij elkaar. Misschien een stok achter de door om te stoppen want je kan toch niet roken tijdens een zwangerschap?!
hey zebra.. wat leuk een jongen... was het toch nog echt een verassing haha pff kan nu echt niet meer wachten zeg.. ik mag precies vandaag over 2 weken voor de echo..
Ik kan ook niet meer wachten haha!! Maar stel het nu zelf een beetje uit want deze week geen tijd en we plannen nu waarschijnlijk voor volgende week In het NUB topic zeggen ze tegen mij een jongetje, ben benieuwd Miss, is je 20 weken echo al gepland?? Heb je wel iets om naartoe te leven (zegt een van de nieuwsgierigste die het minst ver is en ook zsm wil weten hihi)
carino, is op zich een goed idee maar het is makkerlijker gezegd dan gedaan helaas. maar ja dat is en blijft een discussie op zich.