ik heb trouwens wel al buikbanden gekocht, kon het niet laten hihi... 2 uni kleuren en 1 zwarte met de tekst '' ten minste houdbaar tot 22 maart 2012'' en dan een streepjes code
Ja dat vind ik dus ook.Is allemaal heel duur voor die paar maandjes dat je het draagt. Haha jaja, ook een winterjas. Denk daarom ook echt dat als je hoogzwanger zou zijn in de lente/zomer het iets makkelijker is. En miss ook wel iets goedkoper. Maar ja, we zijn nou eenmaal nu zwanger en zou het niet willen ruilen hoor Of ga gewoon af en toe heel zielig doen bij mijn ouders. haha
het valt nog mee hoor... 2 broeken, 3 buikbanden voor mijzelf voor de kleine wel wat rompertjes, speentje, sokjes, een pakje, 2 mutsjes haha afgelopen week zijn we naar de baby dump geweest om te kijken voor een kinderwagen en kamer.... je moet je alvast orienteren he haha..
Haha, ik heb zelf eigenlijk nog niets gekocht. Op een 9 maanden dagboek na dan. Maar heb wel al spulletjes hoor. Mijn zusje vindt babyshoppen wel leuk, en mijn moeder, buurvrouw, collega. Maar denk als ik volgende week de echo heb gehad dat ik ook wel wat ga kopen hoor. Dan weet ik het allemaal zeker. En als ik weet wat het gaat worden ga ik denk ik helemaal los
ja ik heb in die 9 maanden dat we bezig waren zo af en toe eens wat gekocht.... dus dat heb ik nu dan liggen haha.. een dagboek heb ik ook al ja. maar die heb ik van mijn ouders gekregen.
ohja ik heb ook 3 wikkeldoeken en een boxkleed hahaha soms kun je iets gewoon niet laten liggen, net als dat boxkleed dat zag ik bij de kruidvat. hij is wit met grijs van winnie the pooh... en hij was afgeprijsd naar 2,50 euro.... ik was niet zwanger maar vond het zonde om niet mee te nemen hihi
Voelt nog steeds allemaal heel onwerkelijk. Weet dat ik zwanger ben maar als ik erover praat lijkt het soms alsof ik over iemand anders praat. Maar het volgende moment dringt het tot me door dat ik zwanger ben. Kan me het eigenlijk nog niet goed voorstellen, en dat ik straks ook met zo'n dikke buik loop en moet bevallen. Maar denk dat als ik de echo heb gehad het allemaal goed gaat doordringen. En dan moet je rustig aan ook allemaal dingen gaan regelen. Dus denk dat ik dan ga inslaan. Heb eigenlijk zelfs maandag nog even een test gedaan. Moest weer even een bevestiging hebben Heb jij dat niet?, dat het zo onwerkelijk voelt
ja heel erg, bij mij is het dat ik het ene moment met een grote glimlach zit van ik ben zwanger en het andere moment moet ik mezelf even knijpen of het wel echt is. ik denk dat ik na maandag er wat meer in ga geloven, als ik weet dat het hartje klopt. ik heb nu ook steeds de drang om te testen maar dan denk ik nee nog een paar dagen en dan heb je een echo haha maar uit jou eerdere berichtje begrijp ik dat je het wel al hebt verteld?? hier weten alleen nog maar mijn ouders en schoonouders het. + de zusjes dan verder nog niemand. ik ben op mijn verjaardag precies 3 maanden zwanger en wilde het eigenlijk dan vertellen aan opa's en oma's doormiddel van een baby taart maar aangezien mijn oma's altijd vragen wat ik voor mijn verjaardag wil omdat ze geen geld willen geven ga ik het toch een weekje eerder vertellen. want ik wil kado bonnen voor de baby dump of baby spullen hahah
Wat leuk dat je dan precies 3 maanden bent. Ja handig als ze het dan eerder weten. Kadobonnen zijn altijd handig. Ja bij mij weten best veel mensen het al. Maar lang nog niet iedereen hoor, denk ik Kan het gewoon niet voor me houden. OP mijn werk weten sommige het ook, waaronder mijn baas. Maar ook omdat ze dan weten wat er is als ik me niet goed voel. en mijn directe collega's wisten ook dat we bezig waren dus die vroegen er dan ook wel om.
ja ik heb nog vakantie tot 18 aug en dan hoef ik pas weer te werken dus dat is wel fijn.... ik probeer het op mn werk wel tot na de 12 wkn voor me te houden... eens zien of dat lukt
Goedemorgen! mensen met leuke plannen vandaag? Hebben jullie ook wel es lichte krampjes in je onderbuik?
Goedemorgen, Hier ook wel wat krampen hoor.. hoort erbij denk ik? Geen bijzondere plannen vandaag, enkel een berg was strijken en het huis wat poetsen
Ik heb ook wel een krampen, meestal een minuut of 10 en dan is het ineens weer weg. het komt en gaat heel plotseling vannacht nauwlijks kunnen slapen. Ben wel 4x wakker geworden en dan duurt het een eeuwigheid voor ik weer in slaap val. Ik sliep vaak op mijn buik. maar nu dus niet meer, en is toch wel ff wennen hoor! als ik op mijn zij ga liggen draai ik automatisch verder zodat ik nog half op mijn buik lig en dat wil ik dus eigenlijk niet. kan er niet goed voor zijn. gelukkig vandaag weinig op de planning. Ik heb wel al een aantal dingetjes, 2 paar schoentjes maat 16 + 17 ( waren van 80 euro voor 15 ofzo dus kon ik echt niet laten staan! ) toen wisten we nog niet eens dat we voor een kindje gingen dus was er op tijd
Ik ga trouwens na de 2e echo en afspraak vk ( 17 aug ) wel los met kopen denk ik hoor haha liefst zou ik dan de babykamer al bestellen
Goedemorgen allemaal, Heerlijk vanaf vandaag weekje vrij. Lig nu wel al 2 uur op de bank, kon gewoon niet meer slapen en voelde dat ik wat moest eten. Ben net alleen wel heel ff in slaap gevallen maar ben weer niet lekker wakker geworden. Dat heb ik nu elke keer, als ik overdag in slaap val voel ik me echt beroerd erna. Had ik vroeger nooit. En kon ook altijd wel wat langer slapen dan 7 uur. Maar goed, ben nu dus wel weer heel licht misselijk. Hoop dat het snel overgaat. Verder weet ik nog niet wat ik ga doen, denk lekker relaxen. Ik heb niet heel veel last van krampen. Heel soms, maar heb ook veel last van mijn darmen. Weet soms niet of het mijn darmen zijn of mijn baarmoeder
Ik ben vandaag ook niet veel van plan. Sterker nog, net weer wakker . Alleen voel me nu wel stikberoerd. . Wij hebben nog niet veel. Deze zwangerschap hebben we uberhaupt nog niks gekocht. De vorige keer twee mutsjes, wat informatieve boeken (waaronder Kluun, hilarisch trouwens) en ik had al wat positiekleding omdat ik m'n eigen kleding niet meer aan kon.
oooh jij ook al beroerd. Ik ben al de hele ochtend nu bezig om misselijkheid onder controle te krijgen. Maar ben ook weer heel licht in mijn hoofd. Ben nu aan de zoute sticks. haha. Moet toch wat. En ben zooo moe dat wil slapen maar dan word ik nog beroerder wakker en daar heb ik geen zin in. Haha kluun is leuk he. Had het al jaren geleden gelezen maar heb het aan mijn vriend gegeven toen we wisten dat ik zwanger was. Hij vond het een heel leuk boek, is een soort handleiding geworden van hem. Elke keer kwam hij weer met een verhaal uit dat boek, haha. Je wacht nu met dingetjes kopen zeker tot die echo? Kan me voorstellen. Nou is er bij mij nog niets misgegaan, maar ook ik ga pas dingen kopen als de echo volgende week goed is.