maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Hé een jongen voor Zebra! Leuk! :)
    Al haal ik het er op de echofoto die je hebt gepost niet echt goed uit hoor :p.

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wat een mooie buiken kwamen voorbij dames! de mijne is nog aardig bescheiden, maar het knoopje kan niet meer van elke broek dicht..... verder pas ik alles nog gewoon.

@zebra, leuk dat je al zo vroeg weet dat het een jongen is! wij moeten nog 5 weken geduld hebben.....

3. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!!
    Hier alles rustig, maar wel druk met andere dingen haha.
    Vanavond komt vriend zijn petekindje voor 2 dagen logeren dus wordt drukke boel :D wel heel leuk!!

4. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    gezellig sab.. kun je even oefenen haha

wat een weer he vandaag blehhh...

mn ventje is nu met mn schoonvader alvast aan het verlaagde plafond begonnen in de babykamer.. zodat het plafond klaar is als de spulletjes komen...

vanmiddag nog even boodschappen doen en ik ga even kijken voor nog 2 positiebroeken en een bh want deze begint nu wel erg strak te zitten;)

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    sheena, herkenbaar, mijn bh's gaan nu ook wel allemaal te strak zitten dus denk dat ik binnenkort toch ook wat nieuwe moet gaan halen

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja ik merk het hier nu echt als ik m uit doe staat mn bh helemaal in mn lichaam.. ze zitten echt te strak.

als je mij op het eerste gezicht ziet dan lijkt het niet of ik een grote maat bh heb ofzo.. ik heb eigenlijk ook helemaal geen grote borsten gewoon normaal eigenlijk...

maar keek net even naar de maat die ik nu aan heb en die zo strak zit en schrok welhaha ik dacht help wat moet ik nu dalijk wel niet gaan kopen.. nouja we zien wel

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb normaal c/d cup en kan nu ook al naar de e!!

8. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nou ik heb normaal gesproken dus D en soms een E ligt aan de BH... maar als je mij ziet zou je op het eerste gezicht zeggen C... maar daar pas ik dus echt niet in...

de bh die ik nu aan heb is een 70 E.. dus vandaar dat ik straks maar even moet gaan kijken aangezien deze echt al te strak gaat zitten:$.... ik hoop echt niet dat ze heel veel zullen gaan groeien.. ben net zo blij met mn (.) (.) haha

9. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nou manlief vind het wel leuk hier....

hij is een echt billen man zegt hij altijd maar een maatje groter aan de voorkant is voor hem ook geen probleem.. pff mannen..

is dat bij jullie thuis ook???

hij zit er ook steeds aan... vanochtend zegtie nou ze worden echt harder/steviger zeg;)

vind wel dat hij verder echt heel lief is... las ergens op het forum dat er mannen waren die de zwangere buik van hun vrouw niet mooi vonden en er ook eigenlijk bijna geen aandacht aan schonken of de buik zelfs uit de weg gingen...

de mijne stapt elke avond in bed en aait dan altijd over mijn buik... hij komt altijd heel laat naar bed dus hij denkt dat ik dan slaap maar ik word altijd wakker als hij in bed komt.. dus ik voel dat natuurlijk altijd vind het zo lief.. haha en overdag dan komt hij ook wel vaak even een aai over mn buik geven ofzo...

10. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    mijn borsten vind hij geweldig mijn buik doet hij nog niks mee dat komt straks wel als hij of zij gaat schoppen hahaha

11. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    jaa daar ben ik ook zo benieuwd naar, wat hij doet als hij de kleine kan voelen...

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hier kijkt vriend ook nog niet om naar mijn buik hoor, hij noemt me wel voor de grap dikkie :D
    en vraagt wel is, voel je al iets ? maar dat was het ook. geen geaai over mijn buik. Komt vast zodra de kleine schopt

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier zijn de borsten ook favo hoor! ik mag alleen niet meer in mijn buik prikken....... heel lief! ben ook wel benieuwd hoe mijn lief gaat reageren op de dikker wordende buik, zeker als de kleine te voelen is!

14. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Mijn man zal ook wel vaker aan MM buik zitten als de kleine gaat schoppen :) morgen weer voor controle naar de vk. Toch wel spannend. Ik heb de afgelopen dagen behoorlijk lekker gegeten :p ik vraag me af of ik ook been ben aangekomen Sina de laatste keer.

Drinken jullie trouwens caffeïnevrije koffie? Dat kan gewoon toch? :)

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    volgens mij mag dat prima, lust zelf geen koffie dus heb er niet echt over nagedacht

16. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    zou het ook niet weten.. lust geen koffie

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    minnie, ik lust ook geen koffie dus heb ook geen idee.
    Ik drink wel af en toe een glaasje gewone cola, zit ook wel caffeine in, maar drink hooguit 2 glaasjes in de week dus vind dat wel kunnen.

dronk voor de zwangerschap elke avond een glas cola , heerlijk maar dat wil ik nu niet meer.

Leuk minnie controle VK! :) zul je vast weer het hartje te horen krijgen. Ik moet de 18e weer. gaat best snel vind ik zo die afspraken om de 4 weken

18. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Oja, cola. Dat drink ik dan weer niet decaf. :p.
    En wel iets vaker dan twee keer per week, maar soms ook een week niet.

19. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik drink wel koffie hoor 3 bakkies per dag ofzo. meer moet ik ook niet hoor, cola drink ik ook niet meer maar deed ik al neit meer sinds mei sinds mijn galblaas is verwijderd.

20. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Koffie lust ik ook niet maar cola drink ik nog wel hoor.
    Wel wat minder als voorheen maar dronk het altijd heeeel veel.
    En redbull enzo ok mee gestopt hihi.

Hier heeft de kleine loge lekker doorgeslapen vanacht, straks ffe douche en aankleden en dan richting de efteling.
    wel vermoeiend hoor zo een kleine hahahaha

Deel Deze Pagina