maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Hier doet mijn vriend ook nog niks met mijn buik. Hij heeft alleen 1x gezegd, zo hij is wel gegroeid he.:D

Vroeger dronk ik ook heeeellll veeeellll cola maar daar ben ik nu zo goed als mee gestopt vind het niet zo lekker nu. Alleen af en toe als we naar de mac gaan ofzo. Koffie lust ik ook niet. Dus daar geen probleem.

Dronk ook vaak van die neppe redbull maar dat drink ik nu ook niet meer.

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    he sab wat leuk naar de efteling!! hopelijk blijft het redelijk droog vandaag hier plenst het al de hele ochtend
    Ik ga misschien straks nog even naar Prenatal, wil toch wel een jongens pakje kopen nu :D
    gevoel van zoontje begint steeds meer te komen

sab, heb je al een afspraak staan in lommel voor een geslachtsbepaling ?

3. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Zo, ik ben weer goedgekeurd. De baby ook. :). En de groei van m'n bm ook. Nice...!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    minnie wat fijn! heb je de baby nog kunnen horen ?

5. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Jep! Ging weer razendsnel :D.

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    fijn dat alles goed was minnie...

ik mag dinsdag weer naar de vk en dan is het nog maar een weekje wachten tot wij ook eindelijk weten wat het wordt (als de kleine goed ligt)

gister die box bij etos opgehaald, zitten wel wat leuke dingen in
    vond ik.. altijd leuk om te krijgen toch haha..
    verder nog even naar de hunkemoller geweest voor Bh's heb nu 2 zwangerschaps BH's meegenomen die ik ook na de bevalling nog kan gebruiken omdat ze clipjes hebben voor de borstvoeding... (wat een sexy dingen) haha.. zit totaal geen vorm in lijken wel van die kinder topjes die je vroeger droeg toen je nog geen bh aan kon haha... maarja het zit wel lekkerder dan mn eigen bh's

ook nog wel even een ''normale'' bh meegnomen maar met een grotere omvang waarin ik dan tijdens de zwangerschap nog wat kan groeien...

verder nog een positieshirtje bij hm gekocht erg leuk en een heerlijk warme poncho.... broeken nog niet voor geslaagd ga volgende week even naar prenatal om voor broeken te kijken...

we hadden gister trouwens nog een mazzeltje:D wij hebben al onze babyspullen bij de baby dump besteld en deze worden 21 oktober geleverd. maar toen we het bestelde zei die verkoper dat we alle aanbieding in de gaten moesten houden tot de tijd dat het geleverd was want als er iets dan in de aanbieding kwam dan kregen wij het alsnog voor die prijs dan waarvoor we het besteld hadden...

nou hebben ze eigenlijk altijd dezelfde soort aanbiedingen dus heb je er niet zo veel aan maar nu gingen we gister toevallig even langs de dump om naar onze kinderwagen te kijken of hij in mijn auto zou passen en toen zagen we dat je bij aankoop van een box een gratis muziekmobiel van woezel en pip of nijntje erbij kreeg.. dus wij vragen.... en omdat ons spul pas 21 oktober geleverd wordt hadden wij er ook recht op dus nu nog een leuke woezel en pip muziek mobiel voor aan de box erbij gekregen...

en ze hadden een nieuwe collectie luiertassen met 20% korting.. toen wij onze kinderwagen bestelde kreeg je er een gratis tas bij twv 40 euro maar dat ding is echt lelijk... dus ik zag gister een hele mooie leren van 90 euro... maar nu dus met 20% korting.. ik ging even vragen of ik die tas erbij kon krijgen ipv die gratis tas en dat kon... dus nu gaat die 40 euro van die gratis tas nog eens van deze tas af en hoefde ik nog maar 28 euro voor de nieuwe tas te betalen..:D wat een mazzel haha

zoo weer een heel verhaal... :p

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb net 5 babypakjes gekocht :D Prenatal heeft 25% korting op alle baby+positie mode in de winkels :D

8. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    gaaf;););)

9. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Leuk Zebra!! :)

10. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Heel leuk zebra die groene nijntje heb ik ook. Tot wanneer geld die actie, misschien ga ik dan toch daar een winterjas kopen.

Mag ik misschien vragen waar je dat behangetje hebt gekocht die grijze met stippen???

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Behang is van de kwantum.

De 25% is vandaag en morgen nog :)

12. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
  13. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wat een leuke pakjes Zebra, die grijze nijn heb ik ook en met dat groen in een andere vorm hahaha LEUK :D:D

Minnie fijn dat alles goed was!! Altijd goed om te horen !
    Ik mag maandagochtend, ben benieuwd.

Sheena, dat zijn pas leuke meevallers, die moet je hebben.

Hier lekker naar de efteling geweest. En we hebben de buien misgelopen dus lekker drooggehad. Op de heenweg en terugweg wel regen dus kwam goed uit!
    Was heel leuk maar wel erg vermoeiend met zo een kleine draak erbij hahaha, maar die ligt nu weer lekker te slapen en gaat morgenochtend weer naar huis!
    Gisteren trouwens ook kamertje en kinderwagen besteld :D

Zebra, morgen mag jij weer naar lommel zeker he?? Ik moet nog steeds afspraak maken haha, maar wil wel aankomende week eigenlijk dus moet er eens mee opschieten!

14. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Gelukkig de buien misgelopen sab1988.
    Welke wagen en kamer hebben jullie gekozen?

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @zebra, leuke pakjes!! ik ga vandaag denk ik ook nog ff langs de prenatal, kijken naar een winterjas.

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Net terug van echo.... een meisje!

Nou ik weet het niet meer hoor! :(
    Pff best vervelend zeg maar ..
    en ze wist het nu 100% zeker....tja.....

17. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    Nou zebra daar word je ook niets wijzer van zeg.
    Wat een gedoe..... Hoop dat het bij mij toch wel duidelijk
    Is strakjes haha.

Wel vervelend voor jullie zeg.

Bedankt voor de tip van prenatal, vanochtend voor mn werk
    Evenn gauw geweest en ben nu 3 broeken rijker....

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Omygod Zebra, wat nu? Nu weet je het helemaal niet meer.
    Heb je er zelf wat van kunnen maken?

19. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Oh mehn Zebra.. wat irritant. Als ik jou was zou ik nou gewoon wachten tot de 20-weken echo :p.

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik ga om 18.00 terug bij buro die zeiden jongen, had dr gesproken en ze vond zo raar als ze een fout gemaakt had
    dat ze me wilde terugzien om nog eens te kijken :D

Deel Deze Pagina