@zebra, ben heel benieuwd wat het oordeel nu is! hier helaas niet geslaagd voor een winterjas, ze hadden nog maar 1 soort..... die vind ik niet mooi. toch internet maar eens afzoeken voor een leuke.
Echt opzoek naar een positiewinterjas? Ik heb er ook nog geen gezien en twijfel of ik hem nodig ga hebben. Zebra, Enn??? Ben echt echt super benieuwd!
ja ik ook.... ben zo benieuwd... is het nu toch een Jongen of een meisje... of allebij ik heb ook een nieuwe winterjas gekocht, maar ik heb er een van mart visser.. (poncho model) dus die kan ik ook aan als ik op ontploffen sta.. erg handig en het is een gewone winterjas dus kan ik hem na mijn zwangerschap ook gewoon aan, alleen moet je er dan wel wat voor uit geven.. ik wilde geen positiejas vond het zonde van mn geld.
nou ze dácht inderdaad meisje, maar zag het niet 100% Wij wachten maar op de 20 weken echo met shoppen haha maar mijn gevoel van meisje is nu weer sterk hoor
ja dan zou ik ook maar wachten tot de 18 weken echo... tot die tijd voor de zekerheid maar niet teveel spulletjes kopen wat geslacht betreft... wel vervelend hoor zo op deze manier.. ik mag over 1,5 week en hoop toch echt dat ze het goed kunnen zien haha maar daar ga ik wel vanuit
Jeetje mina zeg! pfft Kon ze er nu geen jongetje meer van maken?? Jammer dat je het nu nogggg niet weet al is de kans natuurlijk wel groot op een jongetje
zebra wat vervelend!! nou wil mijn man dus geen geslachtsbepaling doen, hij zat mee te lezen! :x nou ja dan wacht ik wel tot de 20 weken echo de tijd vliegt toch heel hard. iemand had het over een positiejas, ik heb er 1 bij bon prix gehaald leuk en nie duur.
sorry miss!!! Heb ik nou je man er helemaal van weerhouden een geslachtsbepaling te laten doen, oeps! Tja wachten tot 20 weken wij nu ook.. vind het zooooo vervelend! wil gewoon shoppen en ook het gevoel van wat voor mensje er in je zit. Nu is het ''een baby'' maar met een geslacht word het toch wat anders
Ik heb het ook mijn vriend verteld en kreeg ook twijfels, maar wil het toch doen hoor, ga niet wachten tot 20 weken dat kan ik niet
nee snap ik hoor! Ik wil ook niet wachten maar heb zoiets van heeft nu geen zin meer om nog naar een ander buro te gaan, misschien is het gewoon nog te klein om te zien dus ik wacht af tot 20 weken al baal ik echt
Ja kan ik me voorstellen zeg. Volgens mij zit je al aan de 4 echo's om het geslacht proberen te bepalen, is nu ook niet echt bepaald wat je verwacht had. Toch raar hoe ze er zo naast kunnen zitten (waarschijnlijk die ene dan) als ze het 100 procent zeker wist enzo
Ja ik snap het ook niet hoor, klein piemeltje misschien? al was dat volgens vriend geen mogelijkheid of hij/zij ligt gewoon nét steeds anders met een beetje ervoor ofzo dat ze niks zien hangen. en anders hangt er gewoon echt niks en word het toch een mini meisje
nouja ik ga vol goede moed, ik heb natuurlijk ook een 3d echo dus dan zullen ze het toch wel moeten zien neem ik aan haha... en dan ben ik ook 18 weken dus wij gaan er hier vanuit dat we de 19e gewoon weten wat het wordt... fingers crossed haha
mee eens sheena! Ik ben gewoon zo'n appart geval haha komt echt weer niks op tv vanavond. morgen so you think weer, leuk!
Klopt elke dag is telang Ben programma aan het kijken over tienermoeders, echt vreselijke dingen komen daarbij voorbij. 1tje vermoord, andere baby dood in container.. pfft