Is heel spannend!! Hoop alleen dat het al een beetje duidelijk is bij mij, ben natuurlijk nog niet zoooooover! Ze zeggen tussen de 15 en 17 weken het beste omdat het kindje dan helemaal in beeld kan. En dan erna voor details tussen de 26 en 28 geloof ik Eerst mailtje maar eens afwachten
wat hebben jullie vroeg een 3d/4d echo, dan zie je eigenlijk toch nog maar heel weinig ? natuurlijk wel vormen etc. maar niet echt duidelijk beeld. @sab, 8 nov al 20 weken echo wat vroeg! of ben je dan al 20 wken ?
Nee, dan ben ik 19 weken. Ze konden niet in de week van de 20 weken en anders was het met 21 weken. Yess echo is gepland voor a.s. woensdag 3d en 4d Spannnnnnnend, hopen dat ze kunnen zien wat het wordt! Ben er helemaal hyper van hahaha. Zebra, ik doe trouwens met 26 weken ofzo nog een 3d echo Het voordeel van 3d nu is dat ze het babytje helemaal in beeld krijgen nog en vind dat wel bijzonder om te hebben
jaaa Lommel, ik heb daar wel een erg goed gevoel bij En het leuke is dat ik ook een film meenaarhuis krijg
jaa inderdaad. wel een erg aardige vrouw hoor, enig minpuntje vond ik van haar dat ze de eerste keer zei dat ons kindje een week achterliep in groei. en bij de vk niets aan de hand bleek maargoed ze is ook niet ''medisch'' natuurlijk vind de beelden wel echt supper duidelijk daar! en wij hebben de afgelopen keer een dvd gekregen met bijna 40 fotos van onze beeb voor al het ''gedoe'' van 3x terugkomen
dat is wel netjes zebra... ik heb zelf voorbeelden gezien van 3d echo met 18 weken en ik vind het wel erg mooi, ik heb natuurlijk een ook pakket genomen dus ik ga met 26 weken nog een keer en dan zie je echt de details van het gezichtje.. maar nu past het kindje er nog helemaal op.. zo net even meteen de zwangerschapsfotoshoot geboekt... 12 dec gaan we dit doen, dan hebben we nog ruim een week de tijd om de foto's extra groot te laten afdrukken en in te pakken voor de kerst.. ze hadden nu een goede actie en dat hield in een zwangerschapsfotoshoot en een new born fotoshoot... dus als ik bevallen ben dan komt hij aan huis nog foto's van maken van de kleine en het gezinnetje en die foto's kunnen we dan gebruiken voor de kaart....
sheena waar laat je dat doen ? Ik wil ook graag een zwangerschaps shoot laten maken maar ik zie hier allemaal bedragen vanaf 250.- euro en dat heb ik er echt niet voor over
ohh zebra dat is wel erg netjes zeg!! 40 foto's amaai. En is daar nou nergens echt het geslacht goed op te zien dan?? Leuk zo een fotoshoot sheena, ik heb me er nog niet echt in verdiept. Ik ga niet zo graag op de foto al vind ik de resultaten altijd wel prachtig! Melovekane, spannend over een week 20 wk echo. Je bent al een heel eindje op weg zo bijna 20 weken!
nou op de fotos die het best zichtbaar zijn lijkt het een meisje, dus ik denk dat dat het toch wel word. Maarja door die 1x jongen wil ik het extra extra zeker weten hoor voordat ik vanalles ga kopen 2 nov 20 weken echo dus dan zullen ze het goed zien
zebra, ik ga het in zoetermeer laten doen... het is 110 euro voor een shoot maar ze hebben nu een actie, zwangerschapsfotoshoot en een newborn foto shoot voor 175
Sab, hoe is het eigenlijk met je eetgewoontes ? nog steeds zo ongezond ? Ik probeer echt gezond te eten maar is soms zo lastig en dat eet steeds moeizamer weg
Nog steed wel ongezond maar verplicht mezelf echt elke dag een stukje fruit te eten hihi. Ook probeer ik 3/4 keer per week gezond te eten. Klinkt weinig maarja kan er momenteel niet meer van maken En herken het moeizaam wegkrijgen. Vroeger kon ik zo een zak wortelen op eten nu amper 100 gram ofzo. Het smaakt ook gewoon niet! Moet wel zeggen nu ik me sinds een 1.5wk wat minder misselijk voel is er al verbetering. Al wordt ik met koken soms nog misselijk dus heb er dan ook geen zin meer in hahaha. En een frietje halen biljft makkelijker
jaa ik ken het, erg he hier gaat het door de weeks wel goed want dan is vriend aan het werk en kook ik wel gezond maar de weekenden komen we toch snel op friet halen of een pizza in de oven. echt heel slecht maar babys hebben vast ook vetten nodig haha nee maar probeer echt zo gezond mogelijk te eten maar sinds de zwangerschap heb ik echt meer trek in ongezond dat had ik voorheen echt zelden.
hier ook hoor door de week proberen we gezond te etenmaar in het weekend koken we zelden. kan geen kwaad hoor zolang je je vitamine enzo maar binnen krijgt aan fruit ook enzo. en goed drinken is ook heel belangrijk!
ja damens bereid jullie maar voor want nu begint het echt werk pas hoor!! het was tot nu toe rustig, nu ga je als het goed is groeien al moet ik zeggen dat ik bij de zwangerschap van mijn zoontje pas echt kon genieten na de 20 weken echo dan voel je je echt op en top zwanger de gevaren zijn weg, je hebt dan waarschijnlijk een buikje maar dan komen wel de angsten (teminste dat had ik) van shit hoe ga ik dat doen straks, oh jee die slapeloze nachten je gaat je vanalles inbeelden. maar dat is niet nodig hoor!! die nachten is wel heel zwaar maar dat gaat automatisch daar denk je niet bij na, ja na een tijdje denk je weleens van pppfftt is wel zwaar maar je doet het gewoon. en als je geluk hebt zoals wij hadden sliep ons kereltje gewoon door, maarja voeden moet toch snachts.dat vond ik moeilijk om hem wakker te moeten maken maar ja het moet. en dan krijg je verlof! maar dat is lekker zeg!! alleen als de beeb er eenmaal is gaat het heel snel en dan ineens moet je weer aan het werk. nu ik dit schrijf allemaal heb ik dr wel alweer heel veel zin in. zie alleen beetje op tegen bevallen. bij mijn zoontje eigenlijk een top bevalling gehad maar toch je weet nooit hoe het gaat.
ja drinken moet ik ook wat meer water, drink wel zo'n klein flesje per dag, en af en toe een glas tussendoor. maar overdag is het voornamelijk melk of sap en savonds een blikje 7up of sinas dus kom wel aan de 2 liter maar iets meer water kan geen kwaad. vind trouwens dat mijn buik maar klein blijft de laatste week. eerst zag ik het echt groeien en nu even niks. zie overal op fotos echt van die hele mooie bolletjes, die wil ik ook!
komt vanzelf zebra, de een heeft het snel en de ander pas op het eind. zelf dacht ik ook dat het stilstond maar dat was neit zo.
Tot nu toe zie ik niet op tegen de bevallen doet het pijn tja jammer dan, eruit moet het toch. Ik laat het maar gewoon gebeuren allemaal. Lees er wel veel over, horrorverhalen en ook snelle makkelijke bevallingen. dan weet je toch een beetje welke dingen er kunnen gebeuren. Gelukkig hoef ik niet aan het werk als de kleine er is, ben zo blij dat we de mogelijkheid hebben dat ik thuisblijf mama kan zijn, heerlijk Kijk ook echt uit naar de 20 weken echo! je wilt toch weten of alles goed is! nog 3 weekjes wachten