maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Drinken heb ik nog het meeste moeite mee, niks is gewoon lekker ofzo.

Bevallen tja, ga ik me nu nog niet druk over maken hahaha maar vind het wel spannend en ben benieuwd hoe het me af gaat, maar dat heeft iedereen wel denk ik.

Is wel fijn Zebra dat je straks thuis bij de kleine kan blijven, werk je momenteel wel? (is me toch helemaal ontgaan???)
    Omdat wij een eigen winkel hebben die vooral druk is de laatste maanden van het jaar heb ik ook tijd genoeg straks.
    Momenteel werk ik 6/7 dagen per week, probeer af en toe een dagje time out te nemen maar moet dan vaak ook nog vanallles doen.
    Dit is zo tot 31 december en vanaf 1 januari zit ik lekker thuis.
    De drukkere dagen beginnen weer in September/Oktober en ben dan weer dageiljks op de zaak te vinden. Daarvoor misschien 2/3 dagen per week maar dan afgewisseld met anderen.
    Maar de kleine kan dan mee :D:D

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

oww hebben jullie trouwens ook last van je buik. Ik zo nu en dan toch wel bandenpjin denk ik. Krijg dan ook zo een zeurend gevoel ik me rug!
    Maar dat heb ik toch al snel.

3. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja dat heb ik ook, last van me rug heb ik al vanaf het begin maar nu idd ook onderin mijn buik maarja kan ook niet anders want de baarmoeder komt nu boven eht schaambod uit he! en dat word dan wel zwaar daar.

ik baal een beetje want mijn lieve collega gaat mij verlaten, krijg ik weer iemand anders die ik moet inwerken, nu is het zo dat mijn collega veel werk van mij overneemt omdat het te zwaar word maar ja de vraag is wil een ander dat ook. ik hoop het wel want ik wil niet naar een ander pand gezet worden want dan word ik meteen gekort in de uren.

zit er wel over na te denken om na de bevalling eens rond te gaan kijken voor wat anders.

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @sab, ik werk sinds 1,5 maand niet meer
    mijn contract was om, en ik kon alleen naar een functie met zoveel wisselende uren en avonddiensten, daar voelde ik niets voor. dus ben daar gestopt.
    en heb toen overwogen om bij een ander bedrijf te beginnen maar dat zou dan voor een half jaar zijn tot het verlof
    en wil me niet volop ergens in storten om na een paar maanden te moeten stoppen. + zie nog maar eens dat ze je ergens aannemen als ze weten dat je snel weg zal zijn
    dus hebben we besloten dat ik thuis blijf
    tot nu toe bevalt het me goed. maar ben ook nog niet zo lang thuis natuurlijk
    zal best nog eens kunnen gaan vervelen, maar zodra de kleine er dan weer is, handen vol!

bandenpijn heb ik niet meer echt eigenlijk

5. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hier wel steeds vaker last van bandenpijn, voornamelijk met opstaan auwww...

heb de laatste 3 nachten ook steeds last van mijn buik met omdraaien enz..

volgens mij eten wij hier wel gezond, ik ben altijd al wel van de gezonde dingen geweest en daar is gelukkig niet zo veel in veranderd eigenlijk... merk wel dat ik tussen door vaker trek heb in iets ongezonds. ik moet meer gaan eten want ik eet op dit moment echt te weinig, en daar heb ik wel moeite mee ookal ben ik al een paar weken helemaal niet meer misselijk:D

ik eet in de ochtend 3 crackers en dan kan ik het gerust uithouden tot het avond eten.. dan eet ik tussendoor wel een appel ofzo maar soms neem ik gewoon geen tijd om te eten omdat ik dan druk bezig ben...misschien ben ik daarom nog steeds zo erg moe ;)

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    sheena 3 crackers :$ daar hou ik het nog geen 3 uur mee vol laat staan een hele dag
    Ik eet op een middag wel 4 broodjes, een bakje yoghurt of bakje fruit, en dan tussendoor iets van een koek of plak krentenbrood ofzo
    en dan heb ik met avondeten echt gewoon weer honger :)

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    zo ik heb weer ff wat zwangerschapskleding geshopt op marktplaats.
    moet ook weer wat broeken erop zetten die pas ik niet meer helaas. jammer want zijn hele fijne en mooie.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik vind het zo lastig via MP, want alle merken vallen weer anders uit qua maat dus ik weet eigenlijk niet naar welke maat ik moet kijken
    van de H&M positiebroeken heb ik 38,
    en die van Prenatal zijn bij 36 zelf nog iets aan de ruime kant

9. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Kleding ga ik niet online kopen voor mezelf nu. Dan heb ik weer XS en dan een L. Ik snap er geen donder van :p.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja dat heb ik dus ook minnie
    Heb wel voor beeb een setje besteld op kleertjes.com
    (20% korting op alles:D)

11. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    neutraal of toch voor een meisje??:p

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    grijs / rood / wit dus kan voor beide :D

13. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    haha ja das waar...

lastig he.. dat je nog niet weet wat je nu moet kopen..
    jij hebt volgens mij de 20wkn echo 1 dag voor mij he??

14. sab1988

sab1988 Niet meer actief

oehh leuk zebra :D tot wanneer is het daar 20 procent :p
    Ik heb natuurlijk morgenavond e geslachtbepaling, als ik het dan tenmiste weet en geloof hahaha

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @sheena, ja klopt 2 nov :) spannend!

@sab, volgens mij nog de hele week
    echt leuk joh morgenavond. Hopelijk is het wel 200% duidelijk
    en zie je het zelf ook heel goed, dan is er vast geen twijfel
    Wij waren gewoon een uitzonderlijk geval zei ze :p

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

uitzonderlijk geval pfft, hoe kan dat toch he want je ziet toch normaal wel of het een jongen is of meisje ofzo :p is toch wel een verschil :p
    Vind het wel spannend maar weet ook dat ik er misschien niet al te veel op moet rekenen.
    Maar het is zowiezo leuk de kleine weer eens te zien spartelen en dit ook op film mee te krijgen :D
    Heb de verwensessie genomen :)

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja blijkbaar zie je nog geen duidelijk piemeltje en ballen hangen, is nog allemaal zo klein op dit termijn
    dus ik wacht maar tot de 20 weken echo.
    die 3 weken hou ik nog wel vol :p

verwensessie is wel heel leuk ja, is toch een half uur naar jullie beeb kijken!

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Inderdaad nog 3 weekjes geduld :) al lijkt me de kans toch wel 95 procent dat het een meisje is bij je hoor.

Jaa een half uurtje vind ik wel fijn, tis toch een stuk rijden dus dacht dan liever het wat uitgebreidere! :D

Heb vandaag trouwens heerlijke vreetbuien hahaha. Net 2 zakjes chips op en stuk chocola :) ach moet kunnen toch? Heb wat in te halen!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zit nu aan een bakje pepernoten :D

wat hoop je sab jongen/meisje ? en je vriend ?

20. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Lekker pepernoten, die heb ik hier ook nog liggen met chocola erom heen hahahaha.

Ik weet niet wat ik hoop haha. In mijn vriend zijn famlie zijn het allemaal jongens. Hij heeft 4 broers, de 2 kinderen van zijn broer zijn ook jongens dus eerst dacht ik een jongen.
    Mijn vriend denk een meisje en toen ging ik daar weer in mee hahaha.
    Maar sinds het NUB topic zegt een jongen denk ik ook weer ja een jongen.
    Ben dus erg beinvloedbaar hahaha

Maaar mij maakt het niet zoveel uit!! Lijkt me beide super maar allerbei anders leuk zegmaar :p
    Vriend is nog steeds overtuigd van meisje, we gaan het zien!! Ik denk nu gewoon een jongen!

Nu het zo dichtbij komt wordt ik wel ergggggg nieuwsgierig!
    HOop dat ze het kunnen zien. Ben dan net 15 wk. Ben dagje eerder gezet en liep ook nog es een dagje voor op groei bij laatste echo dus hoop hoop hoop :D

Ow en vriend zegt in de garage te gaan wonen als het een meid wordt!! :D:D Jaja :p

Deel Deze Pagina