ja die van mij zou zn schoen opvreten als het geslacht nog zou wisselen , nou ik heb m niks zien eten hij zegt wel, als het een meisje is hoop ik maar dat ze qua gedrag niet zo word als jij en bedankt vraag me af waarom ie dan bij me is als ik niet zo leuk ben
hahaha geweldig die mannen met hun opmerkingen Mijn vriend zegt elke keer als het een jongen is gaat ie mee de simpsons kijken (heb ik zelf een gruwelhekel aan en hij is verslaafd ) Ik zeg nouuuuuu is die toch voorlopig lekker te klein voor Ik zeg dan de kleine gaat mee paardrijden en winkelen op jou kosten!
hahah jaa vriend zei hier steeds, als we een zoontje krijgen gaat ie voetballen. Ik zo , oh? en als ons zoontje nou eens bij ballet wil ? ' ECHT NIET!! ' prachtig haha hoelaat ga je vanavond ? kom je nog ff melden wat t is
alle mannen zijn volgens mij hetzelfde hahaha. Neee morgen pas helaas niet vandaag! Ik twijfel of ik het hier wel moet wegzetten, wil het graag delen maar heb geen zin dat al te veel bekende het lezen aangezien ik het in de famlie wil houden, maar kan het denk niet geheim houden hier want je praat toch over vanalles Dilemma!!
nou alles was weer goed hoor bij de vk... alles was goed gegroeid zeiden ze, baarmoeder zit nu 3 vingers onder mn navel dat was erg goed.. en de kleine was ook meteen te horen toen ze de doptone erop zette.... waarom weet ik niet maar als ik daar ben en ze laten het hartje horen begin ik altijd te glunderen terwijl ik thuis ook gewoon kan luisteren haha zo gek ... ze vroeg ook of ik de kleine al kon voelen, dus ik vertelde van die plopjes die ik eens in de zoveel tijd voel, ze zei dat het nog vroeg is in termijn maar omdat het al zo mooi hoog zat is het wel echt de kleine zei ze... nog even geduld en je gaat het steeds vaker en beter voelen zei ze..
och vriendlief hier is al met de buurman aan het fantaseren over wanneer ze met de kleine ''man'' naar de kroeg kunnen.. en wat als het nou een meisje wordt.... nee dat kan niet volgens de heren..
ohh sab morgen , nou ook leuk! als je het niet neer gaat zetten moet je me maar even pb'en over het geslacht hoor ben erg nieuwschierig haha sheena, fijn dat alles goed is! ik hoop volgende week ook het hartje te horen. heb geen angelsound dus ik kijk er wel erg naar uit
jaa sab, als je het niet gaat plaatsen nmag je mij ook een pb sturen want ben wel erg nieuwschierig haha
Hier vrijdag geslachtsbepaling. Wacht waarschijnlijk ook op 20wk echo 2 nov op bevestiging en dan ga ik hopelijk gericht shoppen
Ik laat het jullie zeker weten meiden (als ze wat kunnenz ien ) Ik denk alleen dat ik me achteraf toch wel verspreek hier in het topic want je gaat het toch over jurkjes of stoere haartjes hebben automatisch Komt goed!!
@Sab1988 Mijn laatste echo was 4 weken geleden. Heb eigenlijk elke keer om de vier weken een echo gehad en om de vier weken het hartje geluisterd. Dus er zat elke keer twee weken tussen het horen of zien van ons kindje! (-: Wat spannend dat jij het vanavond te horen krijgt wat het is! Bij mij konden ze het helaas nog niet zien bij de echo met 16 weken. Ons kindje lag verkeerd helaas.
Nog 6 uurtjes Ik ben wel benieuwd hoor, maar door het nub topic neig ik naar een jongetje hahaha. Jullie nog iets bijzonders doen vandaag. Ik zit op het werk maar het is saai dus ben maar wat gaan schoonmaken hier Nu ff een break met Fristi wat erg goed smaakt de laatste tijd