oeeee ja inderdaad dan is het geen pretje! Ik heb hier nog geen nare ervaringen gehoort misschien speelt dat ook mee. allemaal soepele bevallingen of een knip maar verder alles prima. Ik hoop dat onze beeb er met 40 weken gewoon zo binnen 10 minuten uit valt
ja eerder mag natuurlijk ook weet alleen niet vanaf hoeveel weken je eigenlijk dan vanuit het ziekenhuis meteen naar huis mag als je kindje eerder geboren word. na 37wk zal dat niet meer zijn neem ik aan
heb even gekeken, wel zonder geluid...... ik is een beetje een mietje maar vond het wel meevallen. maar ik ga dat niet van mijn kleine filmen, dat weet ik wel!
hahah nee ik ga het ook niet filmen, ook geen fotos van het eruit komen zeg maar wil de beeb graag snel op foto maar dan wel zonder mijn onderkant erop
haha jaa zeker.. ik wil ook niemand erbij behalve mn ventje dan... geen pottekijkers houd ik niet van.. mijn vriendin is met 38+4 bevallen en heeft 1 nachtje in het zh gelegen omdat ze 's avonds beviel.. volgens mij mag je na 37 wkn gewoon meteen naar huis
volgens mij ook hoor, als alles goed is ben je alleen tijdens de bevalling en maar even daarna in het ziekenhuis. daar gaan we in ieder geval voor!
Leuk, bevallingen hahaha. Ik verdiep me daar nog niet teveel in (A) maar ben er niet echt bang voor! En ook geen foto van mijn onderkant
rustig hier vandaag vandaag voel ik beeb alweer niet, gister ook al niet best jammer want je vraagt je meteen af of er wat aan de hand is, en het is zo fijn om te kunnen voelen
Dat is wel jammer als je hem niet vOelt maar zal wel goed zijn hoor. In dit termijn toch, maar snap je wel!! Ik heb nog niks gevoelt.
EGO:Hier de kleine voor het 1e gevoel vanaf de buitenkant tegen mijn hand aan wat een heerlijk gevoel en geluk dat dit geeft!!
wat geweldig c. !! hoe ''doe'' je dit dan, gewoon als je wat voelt je hand erop leggen ? of echt de baby min of meer naar je toe ''roepen'' door met je hand over je buik te gaan ofzo?
Ik voel ook af en toe plopjes, ik denk dat het de baby is. Bij de echo vandaag vertelde ze dat mijn placenta aan de voorkant ligt de baby ligt helemaal naar me rug en vandaar dat ik ook weinig/minder voel, want de baby was heel druk.
hoever ben je nu ? je hebt geen banner zie ik was alles goed bij de echo ? ik mag dinsdag weer naar de vk, controle, hopelijk hartje luisteren
Idd las ik wat voel mij hand erop leggen en toen gebeurde het en zachtjes kloppen en praten en dan komt die ook heerlijk hoor
ga ik dat ook eens proberen! ik voel niet echt wat, heb het idee van wel maar denk dat dat een beetje verbeelding is...... gaat nu vast snel komen!
ja alles was goed bij de echo. Ik ben vandaag precies 17 wk. 2 november hebben we de 20wk. Zal proberen een banner te maken
Het is rustig hier vandaag meiden!! Ik heb weer dagje werken erop zitten. Heb denk ik wat teveel gedaan want in de middag kreeg ik best last van rug en buik, denk bandenpijn ofzo Dus maar ff rustig aan doen vanavond, kunnen we er morgen weer tegen. Hoe is het met iedereen hier??
Loveazra, dan hebben we op dezelfde dag de 20 weken echo. Sab, hier alles oke, alleen word denk ik verkouden, heb het zoooo koud de hele dag! en word gek van hoevaak ik moet plassen zeg, elk half uur wel een keer. heel vervelend!