Balen Zebra, doe maar rustig aan en laat je verwennen En dat plassen heel irritant, ik heb het nog niet zo erg maar moet er tegewoordig wel standaard snachts uit terwijl eerst noooooit. Om vervolgens na een uur of wat terug in slaap te vallen.
ooo ja snachts ik ook zoiezo 1x, soms wel 2x ook zo lastig , vooral omdat het ijskoud is als je uit je bed stapt
zebra je hebt helemaal gelijk... het het de laatste dagen ook zo koud. dat wordt wat van de winter brrr ik ga hier trouwens ook steeds vaker plassen, voor ik zwanger was ging ik van mijzelf al veel maar nu wordt het wel heel erg. ik heb ook altijd het gevoel dat ik heel nodig moet en dat zo'n 100 keer per dag haha
Sheena nog 3 dagen zie ik tot geslachtsbepaling!! Spannend!! Verder nog iemand afspraken deze week? Vanavond lekker avondje bankhangen denk ik Kan ik wel gebruiken. Maar zo eerst nog effe bij mijn paardje kroelen
jaaaa nog 3 dagen... pfff kan echt niet meer wachten... niet alleen voor het geslacht maar ook gewoon om ff de kleine weer te zien.. het is toch al weer 6 weken geleden... maar ik wil natuurlijk wel ergggg graag weten wat het wordt haha
ik zou het echt niet weten.... als ik echt bewust ga nadenken over of het een jongen of meisje is dan weet ik het gewoon niet. ik heb ook niet het gevoel van het wordt een meisje of het wordt een jongen... maar als ik nadenk over het kaartje en over spulletjes dan denk ik vaak aan meisjes dingen.. dus of ik dan onbewust toch een meisje verwacht??? mn ventje zegt een jongen.. maarja dat is een man he! haha die heeft het er nu al met de buurman over dat ze dan gezellig met zn alle naar de kroeg kunnen
Hier dinsdag een afspraak bij de vk, controle ook wel weer spannend verder alleen de 20 weken echo verder nog geen plannen we moeten nog even een afspraak maken voor een 3D met 26 weken
ja dat is zeker vroeg zeg.. dan ben je pas 17 weken... hier doen ze dat niet hoor, ze hebben liever dat je met 21 weken komt dan bijvoorbeeld 19 weken omdat ze dan alles beter kunnen zien... ik heb hem 3 nov.. dan ben ik 20+1 waarom heb je hem zo vroeg al??
Ik inderdaad ook ''pas'' met 20+1 , voor ons kwam een week eerder beter uit, maar dan was ik 19+2 en vonden ze inderdaad ook te vroeg. Echt pas na de 20 weken ivm alles goed zichtbaar. 17 weken is echt heeeeel vroeg volgens mij
Ik roep het ook nog maar een keer. Da's veel te vroeg joh. Het heet niet voor niets de 20 weken echo.
Volgens mij stond haar banner stil ofzo? Mm, is dat echt te vroeg met 19 weken, bij mij hebben ze hem zo gepland?? Pfft zal ik hem verzetten? In de 20ste week kunnen ze niet dus heb hem nu met 18.5wk
sab ik zou echt verzetten als het lukt, desnoods met 20+5 ofzo want met 18+5 is het nog zo vroeg, misschien zien ze niet alles goed, en dan gaan ze twijfelen of het nou wel of niet goed is en zit je misschien onnodig in stress. Bij mij wilde ze om die reden niet eens een paar dagen eerder doen, dus 1,5 week lijkt me echt te vroeg hoor, maar weet niet wat je vk er over zei ?
met wie ik de afspraak maakte aan de balie (chagerijn) zei dat het niet uitmaakte want ik vroeg ook of het niet te vroeg was? Misschien toch maar even bellen!
Ja ik zou toch voor alle zekerheid even bellen, want waarom is het 20 weken echo als het niet uit maakt of het ook met 18,5 week kan denk ik dan Ik zou het dubbel dubbel checken, voor je eigen gemoedsrust niet dat ze daar zeggen van jaa.. misschien is dit wat.. maaaar kan ook niet zo zijn we zien het niet goed kom over 2 weken maar terug dan zit je 2 weken in de stress