Ik wacht met kopen tot de 12 weken. Ik kan me nu ook prima beheersen itt de vorige keer . Dat scheelt. Al die Woezel en Pip-dingetjes zijn wel supercute trouwens hoor. Maar duuuuur. Poeh. Ik ga er ookwel van uit dat kleine Smurf tzt een hoop van opa's en oma's gaan krijgen.
altijd handig opa's en oma's he. Ik heb ook zo'n zusje die het liefst de hele garderobe voor de baby al wil kopen Ik moet zeggen dat ik ook nog niet de drang heb om dingen te kopen. Mijn vriend had het liefste al alle babywinkels bezocht, maar hoeft van mij nog niet. Maar denk echt dat het om kan slaan na die eerste echo. Dan weet ik alles zeker.
wat bij mij sochtends vroeg wel naar binnen gaat , zo'n afbakbroodje met boter en suiker. dat dan weer wel , lekker ongezond ( na 10.00 hoor, voor die tijd krijg ik niets binnen ) voor vanavond maak ik verse groentensoep en een salade, aardappelen en pasta krijg ik ook zo slecht weg laatste dagen, jullie niet ?
Aardappelen gaan wel. Maar pasta moet ik niet aan denken. Heb ook zin om lekker sla te maken. Hebben jullie nog lekker receptje? Ik krijg trouwens ook geen zoetigheid weg. Geen koekjes if snoep of taart. Op zich wel goed voor de kilo's dat ik het niet eet natuurlijk
@linnie, ik ben niet zo van de salade recepten, doe gewoon verse salade, komkommer, dressing, gekookte eitje erdoor en door elkaar hulselen ben altijd heel erg van de vlees recepten en dingetjes proberen met kruiden maar zit er nu ook niet meer in chocolade gaat hier weer wel naar binnen, en vanillie vla. beide ook ongezond maarja af en toe wat lekkers. en worstenbroodjes doen het ook goed haha klinkt alsof ik de hele dag aan het snaaien ben en verder niet gezond eet valt reuze mee hoor
hier helaas geen echo gehad, de gyn vindt het nog te vroeg..... volgende week donderdag! was wel een beetje teleurgesteld maar snap zijn argument wel. als je nu nog geen hartje ziet maak je je zorgen terwijl dat onnodig kan zijn. dat risico wil hij niet lopen. nog een klein weekje wachten dus. gaan straks even de stad in, als het droog blijft.... ff kijken wat er aan positie kleding in de aanbieding is.
Oooh heb nu echt tek in salade. haha. Ga ik idd ook doen lekker alles door elkaar heen husselen. Haha vla. Had ik van de week ook zoo'n trek in. Een half kommetje en toen was het klaar. Staat nu nog een heel pak in de koelkast moet er niet meer aan denken. Nou lijkt idd alsof je alleen maar aan het snaaien bent Haha. Maar dat mag he als je zwanger bent. Wel altijd een lekker excuus.
Aardappels. Bah, alleen de gedachte al. Terwijl ik normaal echt een aardappel/groente/vlees mens ben. En de pasta was gisteren ook geen succes. Al voelde ik me al wel wat beter nadat ik het ook daadwerkelijk had opgegeten. Ik ben deze tijd vooral blij met crackers met smeerkaas. Heel licht verteerbaar enzo.
@justme: ooh jammer. Maar idd, beter volgende week als ze het hartje kunnen horen. Dan heb je echt wat meer zekerheid.
Oh en salade, dat eten we vanavond ook. Komkommertje, tomaatje erdoorheen. Paar olijfjes. Ik wilde ook feta meenemen, maar ik werd tijdens de boodschappen zo misselijk gisteren dat we meteen naar de kassa zijn gehold en naar huis zijn gereden. Manlief heeft nog gekeken of de feta wel mag eigenlijk, maar twijfelde. Dus hij heeft het uiteindelijk niet meegenomen.
Wat jammer justme! Maar het is wel beter om dan een weekje te wachten tot je een hartje kunt zien. Hopelijk gaat de week snel voorbij.
weet eigenlijk ook niet of je feta mag. En mozarella? Vind ik ook vaak wel lekker. Wel grappig om te horen dat iedereen ergens anders zin in heeft om te eten. Maar toch hebben volgens mij de meeste wel moeite met pasta. Is ook zo zwaar vind ik en machtig. Hoe gaat het trouwens met jullie darmen? Die van mij hebben zooo vast gezeten werd er gewoon niet lekker van. Nu sinds maandag kan ik wel weer naar de wc maar is het het andere uiterste . Maarrr ik kan iig weer naar de wc.
ik zie hier heerlijke suggesties voor het eten voorbij komen, jummie! wij eten boontjes uit eigen tuin, hopelijk lekker.
Mozzarella mag in ieder geval wel op de pizza. Want dan is 'ie goed verhit. Verder is het goed kijken naar de verpakking. Maar voglens mij verkoopt de gemiddelde supermarkt geen rauwmelkse kaas. Alleen in het buitenland en de speciaalzaakjes volgens mij.
Bah, boontjes . Hebben jullie al onderzoek gedaan naar kraamzorg in je regio trouwens? Ik lees her en der op de baby-informatie-sites dat het geen slecht idee is om het al aan te vragen. De vorige keer had ik het al geregeld geloof ik, maar ik wil nu wachten. Aan de andere kant, daalijk ben ik te laat?!
wat ik ook zo lekker vind salami, op een bruin broodje hmm heerlijk. maar mag dus ook alleen als het verhit is, op bij pizza vraag me trouwens af of snijworst dan ook niet mag ?
Volgens mij moet ik het voor de 15e week geregeld hebben. Dus dan heb je nog ff tijd toch. En is volgens mij ook zo geregeld.
ik heb van de vk info gekregen, die gaan we doornemen. eerst de echo's afwachten en dan gaan we dat wel regelen.
Ik ga kraamzorg aanvragen nadat ik bij de verloskundige geweest ben, dan weet ik hopelijk ook de uitgerekende datum. kan het nu zelf wel berekenen maar wacht toch ff op wat meer zekerheid ben dan 9 weken, dus neem aan dat het op tijd zal zijn