Ja zo is dat, morgen ff bellen maar. Vandaag ff de stad in geweest met oma, vermoeiend hoor pfft. Maar was wel even leuk. Babykleertjes gegeken maar het punt is dat het allemaal voor de winter is momenteel dus kan beter nog ff wachten Positiemode was ook al niks Dus maar wat inkopen gedaan voor sinterklaas! Oma wil altijd veeel cadeautjes doen dus was sjouwen. Met jullie alles goed? Het is zoooo rustig hier!
sab, weinig leuke positie mode he! baal er ook van hier heel druk geweest vandaag. morgen gelukkig naar de vk, controle wil zo graag het hartje weer horen
Zie ook niet veel leuke positie mode, allemaal zo basic maar niet echt leuke truitjes of jurkjes. Hier a.s. woensdag weer naar de vk, idd weer lekker hartje luisteren
Ja volgens mij wel. Het zijn echt van die kleine plopjes, nu ik er bewust op let voelde ik ze vandaag ook s'middags, meestal was het alleen s'avonds. Bij de echo van afgelopen vrijdag vertelde de echoscopiste dat mijn placenta aan de voorkant ligt dus dat ik hierdoor waarschijnlijk minder voel. Heb jij al wat gevoeld?
Ik ook nog niet zo vaak hoor paar plopjes per dag, de baby reageert ook nog niet op mijn hand. Als ik druk zegmaar gebeurt er nog niks, dan krijg ik nog geen reactie terug helaas
Ik niet eens elke dag, echt heel jammer en mijn placenta ligt achter.zou willen dat ik meer voelde. heb dan meteen zoiets van ojee zou er iets mis zijn maar zo moet ik niet denken natuurlijk
nee zebra slecht gedachten!! NOg een beetje geduld denk ik. Ik voel nog helemaaaaal niks, mja donderdag 16wk dus moet nog meer geduld hebben
hey hallo ben ik weer nu weer op de laptop!! hij is weer gemaakt (voor zolang het duurt) morgen heb ik controle!!
Ow spannend Miss. . Mag je weer naar het hartje luisteren? Hier een beetje onzeker. Vannacht 1 x scherpe pijn gehadtoen ik me omdraaide. Kan natuurlijk bandenpijn zijn. Maar toch. Ik twijfel nog of ik de vk ga bellen in d'r telefonische spreekuur.
Miss, wat goed dat je laptop weer gemaakt is Minnie, ik denk ook bandenpijn hoor, maar je kan altijd ff voor de zekerheid bellen toch? Kunnen ze je gerustsellen! Ik heb momenteel veel buikpijn vooral snachts enzo. Heb gelezen op internet dat het het oprekken van de baarmoeder en banden is, maar maakt je toch onzeker he? echt zo van die zeurende buikpijn ala ongesteldheid. bah
Het zal er allemaal wel bij horen! Had jij nog naar de Vk gebeld? Hier net op het werk onderuit geschoven. Gelukkig op me kont. Sukkel dat ik ben
fijn dat alles goed was zebra... hier merk ik het ook hoor dat ik voormnamelijk snachts met omdraaien een zere zij heb... morgen eindelijk mn 3d echo en dan weet ik (hopelijk) wat het wordt.. pff kan echt niet meer wachten joh...ik word echt gek als ze het morgen niet kunnen zien hahaha vrijdag komen alle spulletjes... kinderkamer, kinderwagen etc etc.....spannend gister was echt #@*&&%:x ik kreeg gister avond rond half 8 opeens kramp in mijn hele buik en dit zakte gewoon niet weg, kon wel janken van de pijn maar ik was op mn werk. was om 9 uur klaar met werken maar wist gewoon niet hoe ik thuis moest komen (ik was met de auto en het is 20 min rijden naar huis) maar dacht echt dat ik dat niet ging redden. alles deed zeer gas geven, schakelen elk hobbeltje in de weg heb volgens mij ook niet harder dan 90 gereden op de snelweg... was om half 10 thuis en ben meteen op bed gaan liggen.. daarna zakte het langzaam weg... ik heb gewoon ruim 2 uur kramp gehad, maar dat ook echt alles verkrampt was... denk dat ik iets rustiger aan moet gaan doen, gelukkig hoef ik alleen vandaag en morgen nog te werken en dan heb ik vakantie... __________________
Fijn dat alles goed was Zebra!! Oei dat is wel vervelend sheena, misschien moet je idd wat rustiger aan doen.. Gelukkig zakte het toen je lag. En spannend morgen Ga je het gelijk iedereen vertellen als je het weet??