goedemorgen dames.... robin.. nog gefeliciteerd met jullie dochter.. leuk hoor lekker meiden dingen shoppen.. ja vandaag de echo... ben erg benieuwd en hopelijk is het goed te zien haha... vind het wel een gek idee. zei vanochtend nog tegen mn ventje je weet straks niet alleen of het een jongen of meisje is maar je weet ook meteen wie het is.. wij hebben 4 jaar geleden al de namen voor een jongen en meisje bedacht en dat is al die jaren gewoon zo gebleven en nu wordt het opeens echt... ik mag om 13.40 uur maar daarna moet ik werken tot 21.00 dus het zal pas vanavond worden dat ik hier weer ben... fijne dag alvast allemaal
ahhh sheena dan laat je ons lang in spanning zeg!! hihi Veel plezier bij de pretecho hoor Oehh en zebra ook al lekker shoppen Heerlijk winterdingetjes
Net terug van de vk alles was goed. Hartje geluisterd en de baby groeit goed. Heb vanochtend ook nog even geshopt bij wibra en prenatal kon het niet laten en mocht het geslacht toch anders zijn bij de 20wk echo (hoop het niet) ik kan alles tot 4 wk ruilen )
hier ook weer een berichtje van mij. vandaag mijn eerste harde buik gehad. ik herkende het meteen door mijn vorige zwangerschap. verder veel last van urineverlies bah loop al weken met inlegkruisjes rond is niet echt fijn. Ons zoontje is vanmorgen meegenomen door opa en oma om naar het dolfinarium te gaan!! ze belde net dat ze op de terugweg zijn dus ik zie hem nog even voordat ik moet werken. ik hoop dat hij goed slaapt vannacht want morgen ochtend om 9 uur moeten we bij de vk zijn voor controle. oh ja en ook hier voel ik de kleine al goed schoppen!! en draaien en zwemmen ik voel alles. gisteravond wilde ik het hartje luisteren maar de kleine zwom iedere keer weg. nu moet ik gaan de buuf komt thee drinken.
@miss, dat idee heb ik ook, maar dacht dat harde buiken pas later in de zwangerschap kwamen. vanavond maar even aan de vk vragen als ik daar ben. vandaag thuis gekomen van mijn werk, gewoon niet lekker vandaag. moe, last van de buik, last van de rug.......
die kreeg ik inderdaad ook! verbaasde me er een beetje over..... dacht dat het hoorde bij het einde van de zwangerschap.....
aangezien ik niet weet of ik wel een harde buik heb gehad (vraag ik straks aan de vk) weet ik niet of het dat wel was..... rare zin maar je snapt m denk ik wel. maar als ik op mijn onderbuik drukte voelde het wat hard zeg maar. als een schil ofzo. en het rekte wat op wat zeer deed. denk dat het laatste een groeispurt was. maar ook dat vraag ik vanavond wel! de antwoorden zet ik uiteraard hier ff neer.
Vandaag 20 wk echo gehad wij moeten alleen terug omdat de kleine er niet goed voorlag en moeten ze het hartje en rug nog eens nakijken maar de rest zag er prima uit!mijn placenta ligt aan de voorkant daarom voel ik de kleine weinig. Wel iets anders met 15 weken geslachtsbepaling meisje. nu zagen ze weer een jongentje ik ben er helemaal van in de war! Heb gelijk een afspraak gemaakt bij een goed aangeschreven echobureau in westerhoven as zaterdag om 9 uur!! om de onzekerheid weg te nemen wat een gedoe allemaal maaaar belangrijkste alles zag er tot dus ver GOED uit gelukkig. Groetjes Chantal
fijn dat het (zover zichtbaar) allemaal goed is! Vind het wel grappig dat jij nu ook 2x een ander geslacht te horen hebt gekregen 15 weken is ook nog vroeg, dus ik dénk dat het bij jullie dan toch een jongetje is!
een harde buik is zoals het woord al zegt een harde buik, en gespannen. soms ook pijnlijk en voelt dan zwaar aan. het gevoel of je een bal in je buik hebt.
jeetje weer iemand waarbij het geslacht 'veranderd'' Ik krijg nu ook een beetje onzeker gevoel erover. en dat terwijl ik al wel een aantal spulletjes gekocht heb. Hier vandaag trouwens een moedeloze dag, hopellijk morgen weer wat beter!
Hoe groot is de kans dat het met 17 wk fout is de geslachtsbepaling. Ik weetdat je zoiezo geen 100% zekerheid hebt.
Dat vragen wij ons ook af alleen kon zij het ook nu niet met zekerheid zeggen dat was te onduidelijk dus helaas het kan! hopen op zaterdag dat die wel zekerheid bied.
kom net terug van de vk, alles was weer prima. nog gevraagd naar de harde buik, is een teken dat ik te druk ben geweest...... moet dus even beter op mezelf letten. de pijn van gister kan bandenpijn of een groeispurt zijn geweest. in ieder geval niets om me zorgen over te maken. nu dus even een pas op de plaats en dan komt het allemaal goed
nou dames... ben weer helemaal happy... de vrouw die onze pretecho heeft gedaan doet ook medische echo's als de 20 wkn echo etc.. ze heeft meteen alles een beetje globaal nagekeken zoals het hartje, de maag, blaas etc en alles zag er goed uit.. stelt me wel iets meer gerust voor mn 20 wkn echo... 3d is zoo gaaf om te zien haha en bij ons kun je niet om het geslacht heen hoor.. zeker niet in 3d.. hier kon je niets anders van maken... wij krijgen een ....Jongen!!!!
justme, wat fijn dat het allemaal goed was, nu wel even rustig aan doen inderdaad sheena, wat leuk een jongen! Los op blauw
justmee fijn dat alles goed was!! ja en idd die harde buiken ken ik ik had het gister ook al. (en weet dat ik te druk ben) maarja ik heb er nog 1 rondlopen hier he!! sheena wauwww een jongen!! proficiat!! lekker shoppen nu! ik mag zometeen om 9 uur voor de controle, blijft spannend! ons zoontje is gister met opa en oma en oom en tante naar dolfinarium geweest hij had het super leuk!! had hele verhalen toen hij thuis kwam, op zijn manier dan. hij is pas 2 en een half. hahaha maar zoo schattig!