maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Leuk Sheena! Gefeliciteerd :D Succes met al het blauw.
    Wij weten het hopelijk zaterdag, als meneer of mevrouw er goed voor ligt. Ik ben erg benieuwd. Sowieso ben ik benieuwd of hij/zij goed is gegroeid en nog netjes op schema ligt.

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Sheena wat gaaf een boy :D
    Lekker shoppen!!

Leuk dat je zoontje het zo naar zijn zin heeft gehad in het Dolfinarium miss :)
    Succes bij de vk, maar alles zal wel goed zijn :)

Minnie,, spannend zaterdag!! Wat voor soort echo heb je een geslachtbepalende of niet?

Ik moet vandaag werken en wil erna misschien ff naar breda gaan kijken voor wat leuke kleding. Ben alleen altijd echt doodop savonds.
    Het is echt een ramp momenteel :( Ik wil graag leuke strakke truitjes met leuke vestjes waar wel je buik mooi in uit komt en dan zo een gevlochtte riempje voor boven je buik :) Zou ik het gaan vinden??? :p
    Ow en lekker warme leuke laarzen!!
    En leuke babykleding --> Het brand om naar de bijenkorf te gaan.:D
    En naar andere leuke winkels, bij ons in Roosendaal niks kunnen vinden :(

3. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Jep. Geslachtsbepalende echo inderdaad zaterdag.
    Je kunt in Breda bij Noppies kijken evt Sab, op de Grote Markt. Als je doorloopt in de Veemarktstraat kun je terecht bij Future Maman. :). En de Hennes heeft ook wel leuk spul.

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    miss, succes bij de vk!

wat baal ik ervan zeg dat ik nog niks voor de kleine kan kopen. Kan wel allemaal jurkjes halen maarja dan zul je net zien, blijkt over 2 weken ineens dat het toch een jongen word :p
    dus ik moet me nog even inhouden
    maar het is allemaal zo leuk!

5. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Lol, gewoon de winkels mijden. Dat is én goed voor je portemonnee én je wordt niet verleid door allerlei jurkjes.

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier koop ik ook bewust nog niets hoor, tot we weten wat het gaat worden!

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    zo ben weer terug, alles was goed!! ik had eigenlijk 20 weken echo in het ziekenhuis 15/11 maar die heb ik afgezegd en heb het nu gewoon bij de vk en nog eerder ook!! nu 11/11 nou daar kan ik nog wel op wachten. alleen kon ze me niet garanderen dat ze het geslacht zouden zien, dat was wel jammer.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    fijn dat alles goed was miss!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    miss waarom gaat die in het ziekenhuis niet door dan ?
    fijn dat alles goed was vandaag!

10. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik kwam in aanmerking voor een echo in het ziekenhuis waar ze extra goed kijken omdat ik zelf een aangeboren hartafwijking heb. maar in het ziekenhuis moet ik de echo betalen van mijn eigen risico en bij de vk niet. en ik voorzie geen problemen bij onze spruit duss vandaar.

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ahh op die manier :) nou dan moet ze maar extra goed kijken naar het geslacht haha, jullie wilde het ook graag weten toch?

pff ik zou moeten gaan poetsen maar kan me nergens toe zetten

12. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik zou vandaag eigenlijk de babykamer moeten doen.. omdat morgen de spullen komen maar mn ventje heeft gister toen ik op mn werk was de hele kamer gesopt...

echt super!

mag ook wel haha hij heeft er een enorme bende van gemaakt toen ze dat plafond erin gingen leggen.. alles zat onder het houtstof en overal lagen boren, spijkers, houten balken enz haha

zebra.. is het bij jullie nu een beetje af? ben wel erg benieuwd naar de foto's hoor..:D

ik heb trouwens wat 3d foto's van gister in mn album gedaan

13. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    jaa wij willen heel graag weten wat het word!!

14. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Bedankt voor de tips minnie hoop dat ik wat ga vinden.
    maar het hoeft voor mij niet persee positie te zijn.
    Ik vind noppies best duur, heb daar 2 truitjes van en kosten 40 euro per stuk. Passen wel supergoed maar hoef daar verder niks van.
    Ben benieuwd naar die futuremam en ook wel ff bij hm spieken.

Ik denk trouwens dat ik niet superdik ga worden, heb nog een erg bescheiden buikje :)

Miss fijn dat alles goed was!! EN op naar de 20 weken echo! Toch raar dat je die echo zelf moet betalen van je eigen risico, al vraag ik me af of je met de bezoekjes aan de vk niet al aan die eigen risico zit?? Of gaat dat niet via daar :p

Sheena wat leuk dat de babykamer morgen al komt, kun je lekker beginnen prullen!
    Hier pas januari waarschijnlijk :(
    Het is bij ons nu ook echt nog een rommelkamer :x

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    nee die krijg je gewoon zegt ze. trouwens ff een tip voor iedereen. ik vroeg net naar mijn zwangershcapsverklaring, het blijk dat je er hier om moet vragen voordat je die krijgt. dus als je die nog niet hebt, vraag er dan ff naar de volgende keer dat je bij de vk komt!!

16. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja heb ik afgelopen keer ook al gedaan.... dan printen ze hem zo voor je uit..

wist het trouwens ook niet hoor, was dat mn leidinggevende vroeg of ik dat bij de vk wilde aanvragen zodat ze het kon opsturen naar het uwv voor je zwangerschapsverlof

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    sheena, ons kamertje is zo goed als ''af''

natuurlijk nog geen accessoires wat dat is toch een beetje geslacht gebonden. maar alle meubels staan, muren/vloer/gordijnen etc alles is gedaan :)

nu nog leuk aankleden en dan kan de kleine zebra er in :D

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik vind zebra btw wel een onwijs gave nickname :D

19. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    haha ja, ben benieuwd hoe de kleine eruit komt..... donker haar met een wit plukje:p

ik heb wel al wat assecoires dan voor de kamer maar niet geslachtsgebonden..

wij hebben alles wit, zilver en lime groen.. dus lime groene mandjes, hangertjes etc....en dan een zilvere muziekmobiel voor het bedje, en een zilver grijze lamp zo hebben wij het een beetje...

ik ben niet zo van het roze en blauwe spul.. plus dat wij niet vertellen wat het wordt en de blauwe spullen in de kamer zouden het dan natuurlijk verraden.;)

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nee roze en blauw qua accessoires vind ik ook niet zo leuk, in kleding juist weer wel!
    maar voor het kametje vind ik voor een meisje dingetjes met een print, in bloemen of sierlijk wel heel leuk
    en dat kan dan weer niet voor een jongen

Deel Deze Pagina