Ik vind limegroen ook erg mooi! Maar ben er nog helemaal niet uit welke kleuren ik ga gebruiken Ik ben wel aan het rondkijken voor een mooie muursticker!! maar ook daar ben ik nog niet over uit
Bij ons wordt de babykamer tussen 2 en 16 november geleverd dus we gaan binnenkort ook aan de slag. Tot die tijd gaan de dozen op zolder. Wij gaan voor wit en grijs en assesoires in paars of blauw. Verder veel nijntje. Heb er al helemaal zin in om het kamertje te maken, ik zie het al helemaal voor me hoe het eruit gaat zien.
zo miss dat gaat goed dat buikje! de mijne lijkt stil te staan voor mijn gevoel nu, en vind het ook geen heel groot buikje voor ruim 18 weken. maar hopelijk komt dat nog. die van jou is in ieder geval zeker groot!
Onze babykamer komt begin januari. . Wat kleuren betreft is de basis wit, zwart, zilver. En dan nog een kleurtje erbij.. beetje geslachtsgebonden ook inderdaad. En ik las ergens Nijntje: goed dat jij dat allemaal koopt , wij gruwelen van Nijntje, dus dat komt er bij ons niet in.
hahaha minnie en wij hebben dat met winny the poe! ik houd ook niet van die typische babydingen. bij ons zoontje had ik lime groen en aqua blauw. nu nog trouwens. en bij de baby heb ik grenen meubels en de muren gewoon wit. en als het een meisje word dan doe ik spulletjes van lief en jongetje word weer lime met aqua blauw denk ik. of iets met rood en oranje.
ik vind pooh en nijntje allebei leuk misschien dat we van een van de twee ook nog een beetje een soort van thema maken in het kamertje met knuffels en schilderij ofzo maar moet nog even kijken. Ik hou namelijk erg van strak en netjes. en met ''frutsels'' heb je dat al snel niet meer
ja ik houd daar ook van niet van die baby achtige behangetjes enz... wij hebben alle van pooh en teigetje qua spullen zoals het bad en manicure setje, dekbed etc... maar ik wil juist weer geen schilderijtjes en pooh knuffeltjes enz in de kamer neerzetten veel te veel rommel voor mijn idee haha...en dan wordt het meteen echt kinderlijk allemaal. nee dat is niets voor mij
Het enige wat we wel hebben (maar dat is ook omdat ik zelf Mickey Mouse-fan ben) is een canvasdoek uit Disneyland. Verder hebben we nog geen decoratie eigenlijk.
jeetje mina..... onze spullen zijn net gebracht ik kan nog amper mn keuken in en ik kan niet maar aan de eettafel zitten zoveel dozen en spullen liggen er.... ik heb nu 23 grote dozen, 3 enorm grote zakken met assecoires en spullen, en wat lossen spullen zoals matras, bad enz staan...
@sheena, dan weet je wat je te doen staat dit weekend @miss, dat wordt al een hele buik! zal die van mij ook eens op de foto zetten, die is ook wel gegroeid maar nog niet zo... ik vind nijntje ook leuk, maar mijn lief vindt dat te zoet denk ik..... pooh is ook leuk en dikkie dik ook. keuzes...... wachten eerst het geslacht af voor we gaan kiezen voor posters/muurstickers/behang etc.
sheena dan weet je dus wat jullie gaan doen dit weekend, klussen! Maar dan ook echt als in klussen in huis dus leuk hoor babykamertje in elkaar zetten, had je nog een foto van het lege kamertje ? is altijd leuk , heb je een voor- en na foto
ja dat wordt zeker klussen haha... maar niet dit weekend helaas. mn ventje moet dit weekend nog werken en heeft dan vanaf maandag vakantie.. dus ik zal nog even in de troep moeten zitten.. ik maak zo even een foto van de lege kamer want daarna gaan alle dozen vast naar boven. ze zijn nu nog even de plintjes van het plafond aan het afmaken en het rolgordijn aan het ophangen dus het kan nu nog niet naar boven... strakjes gaan we even naar de winkels en dan gaan we kijken voor de eerste jongens kleertjes moet ze daarna wel in onze kast weghangen want anders zien onze ouders dat het een jongen wordt haha
Wat heb je allemaal gekocht sheena?? Het lijkt een heeeelleeeboel. jullie hebben in ieder geval iets te doen dit weekend Ik hou ook niet van teveel troep. Heb idd ook nijntje manicure set, ledikant laken, kruikzakken, doos voor billendoekjes en 1 knuffel en ga nog een muursticker bestellen maar verder niet het zijn echt de assesoires
Ik voel al de hele dag steeds iets in mijn buik, maar weet niet of het de baby is, denk het niet want voelt weer anders dan ik de afgelopen tijd voelde vreemd!
Ik zou het ook niet weten zebra?? Vandaag behang en verf gekocht voor de babykamer nu even kijken wanneer we ermee gaan beginnen.
Hoi Meiden! Even kort berichtje van mij, heb het gigadruk! Het is herfstvakantie dus superdruk bij ons in de winkel dus heel de dag rennen en vliegen. En s'avonds dan helemaal moe natuurlijk dus komt er ook niet veel van terecht Leuk dat jullie zo met de babykamers zijn, super!! Lijkt me leuk foto's te zien Ben benieuwdd!! Meiden Goed weekend, al spiek ik tussendoor wel ff hier hoor Ow en minnie nog bedankt voor je routebeschrijving door breda, anders had ik het winkeltje niet gevonden Futuremama heb ik niks gezien en noppies wel een shirtje en een hoge riem. Verder nog goed geslaagd bij HM en niet alleen op positieafdeling! En had ook nog 2 leuke kettingen van de Six dus was goed geslaagd shopavondje!!