klinkt goed sab... ik heb gister het eerste setje voor onze knul gekocht zoo leuk om te doen en het is zooo schattig haha... wij waren alleen naar de babydump gegaan omdat ik naar nog bonnen van had maar vond niet echt dat ze hele leuke kleding hadden hangen...ja alleen dat van mexx was leuk. nu dus alles van mexx gekocht maar dat is echt duur 50 euro voor een vestje... maarja wilde zo graag een setje kopen dus toch maar alles van mexx heb een blauw geruit overhemdje, met daarover een spencer en een hele stoere spijkerbroek. wat ik wel fijn vind aan die spijkerbroek is dat het egenlijk een soort joggingsbroek is met daarover spijkerstof dus het is echt een super zachte broek. heb maatje 62 genomen want als de kleine net geboren is dan krijgt hij alleen maar lekkere zachte warme pakjes aan haha vind het zo zielig om dan al een overhemdje enz aan te trekken. verder heb ik nog een grijs shirtje met stoere print die ook eventueel over het overhemdje kan en kerstman sokjes hihi super lief.
wat leuk sheena, ik doe ik maat 50 en 56 inderdaad ook alleen zachte pakjes. en 62 kan het wel wat leuker allemaal, maar doe zoiezo nog geen spijkerbroekjes. dat vind ik altijd zo zielig, heb dan het idee dat ze er niet fijn in liggen maar dat kan ook gewoon in mijn hoofd zitten haha
Hoi dames, Hier van morgen de geslachtsecho gehad dat ik 1e een meisje en eergisteren toch een jongen zou krijgen heb ik gelijk een afspraak gemaakt bij een goed aangeschreven bureau!. Het kindje lag er gelukkig goed voor gelijk naar alles gekeken en was prima ben volgens de echo 18 weken zwanger. EN WIJ KRIJGEN TOCH EEN......Meisje!! Gelukkig want ik had stiekem al een shirtje gekocht hihihi helemaal blij dus de meisjes gaan weer een beetje stijgen!! Fijn weekend Groetjes Chantal
ja klopt dat had ik ook, maar ik wilde er geen andere broek onder dat stond niet. maar de spijkerbroekjes van mexx zijn dus gewoon van die zachte broekjes met aan de voorkant een jeans stof.... dus het is gewoon een zacht broekje want op een stoere spijkerbroek lijkt. anders hadden wij hem ook niet meegenomen maar deze is echt heerlijk haha
wat een leuk nieuws allemaal meiden!! nu lekker roze en blauwe kleren kopen! @sheena, klinkt super stoer! hier een voedingskussen gekocht, kan ik daar mee onder de knieen slapen.
hey minnie wat leuk.. nog een jongen erbij haha... bij ons was het ook echt niet te missen... hebben er ok een 3d foto van haha daar was mn ventje zoo blij mee hij had er speciaal om gevraagd of hij die in 3d kon meekrijgen. dat vond ik trouwens wel fijn, want waar wij de pretecho hebben laten maken daar mag je zelf kiezen welke foto's je wilt hebben. ze maakt tijdens de echo gewoon heel wat foto's en na afloop laat ze ze allemaal zien op een groot scherm en dan kun je er 8 kiezen die je uitgeprint wilt hebben... en we hebben dan een cd meegenomen waar alle foto's op staan
Leuk Wij hebben ook nog een stukje 3D gezien. Was wel apart, maar ik vind het niet de moeite van 150 euro waard. Ik wil het kindje liever live 3D in the flesh
Jaaa vond ik ook al! Hebben we niks meer te melden over onze zwangerschap ? Kan me niet voorstellen dat niemand ongemakkelijke kwaaltjes heeft haha hier vind ik het zo lastig wachten op de 20 weken echo, tijd lijkt voorbij te kruipen ben gewoon zo zenuwachtig, ' is alles wel goed ' etc en ik wil gewoon los met shoppen dus hoop ook echt dat ze het geslacht gaan zien! en dan dit keer 100% goed! heb nu 2x meisje, 1x jongen gehoort dus als ze zeggen jongen dan word ik gek hoor haha dan geloof ik het dadelijk nog niet. of ik moet zijn sluf goed zien hangen
heeej meiden, ik heb wel vervelende kwaaltjes hoor. als ik lig op mijn zei gaat mijn bil pijn doen en snachts krijg ik dan ook krampen waardoor ik wakker word. in mijn bil maar ook mijn rechterhand die dan overdag heel veel pijn doet. verder gaat mijn buik nu aardig in de weg zitten en merk ik het nu goed met werken. moet echt een tandje lager doen en meer tussendoor pauzeren. verder zit ik te wachten tot het 11 november is!! ik wil het zoooo graag weten. gister van mijn nicht nog een heleboel kleine dingen gekregen zoals kruiken, en kruikzakken en dekentjes en lakentjes enzo. dat had ik allemaal neit meer. nu hoeven we alleen nog maar een kinderwagen en daar zijn we ook al over uit dat word een x adventure maar ik weet nog niet welk model want daar zit ook heeeel veel verschil in. maar ja we zien wel!!
Hm, tsja. Ik heb gewoon niet zoveel te melden op het moment . Zaterdag bij Zeeman wat leuke jongenskleren gescoord. Gisteren nog een aankleedkussen gekocht, en een kruik met een kruikenzak. En nog een blauw jasje. Oh en een slaapzakje. Meer niet . Het wachten is op 3 november.. duimen dat alles goed gaat met ons jochie. Ons kleine jommetje. Ons ventje. Whaa, echt leuk om dat te zeggen en te realiseren!
zo toch al veel gekocht! hebben jullie tussen al dat shoppen ergens saapzakjes gezien in de kleinste maat dus iets van 56 ?
De kleinste die ik heb gezien was bij Prenatal, 60cm. Volgens mij zijn er geen kleinere slaapzakjes. Of wel?
je baby hoeft niet meteen in een slaapzak hoor want in het begin draaien ze toch zelf niet dat moeten wij mama's doen! het gaat idd pas vanaf maat 60. als je kindje zelf kan draaien dan doe je een slaapzakje aan.
hier ook wel kwaaltjes hoor, de rug is niet zo super blij momenteel.... hopelijk helpt de fysio snel. verder vandaag een zak kleren gekregen van een collega, past prima! deze dame hoeft voor de winter niet zoveel meer te kopen!
ik heb eigenlijk niet zoveel te melden.. haha druk met het kamertje bezig. baal wel een beetje want we hebben dus dit weekend toch de meubeltjes in elkaar gezet en zo kwamen we erachter dat er op alle meubeltjes schade zit. dus stukjes verf eraf enz.... nu zit er standaard een flesje met verf bij maar dan denk ik een kamertje voor 1100 euro verwacht je niet dat er zoveel schade op zit.. en ik had zoiets ook al koop ik een kamer voor 500 euro dan nog verwacht ik hem zonder schade. dus vandaag meteen gebeld en nu afwachten want hier gaan we echt niet mee akkoord. kan dus helaas nog niets inruimen en mn handen jeuken zoo ik wil zoo graag aan de slag in die kamer haha
Hier ook een zware dagnop werk gehad, ik begin het echt zwaar te vinden heb een baan waar ik veel moet staan en heen en weer moet lopen en heb erg last van me rug. Even aankijken anders ga ik een afspraak bij de HA maken. Verder lijkt de tijd idd te kruipen moest 3 wk wachten op geslachtsbepaling dat ging super snel en dan 2,5 wk tot 20 wk echo en die gaat zo traag. Verder gisteren al het oude behang eraf gehaald in de babykamer, misschien dat ik daar gisteren te druk mee bezig ben geweest?