Sheena, dat is inderdaad niet prettig! Wij hadden ook op 1 plank een beschadeging, nu zat dat aan de binnenkant van het kledingkastje op een deurtje dus zo goed zichtbaar was het niet. maar had er toch even over gebeld. zouden ze het deurtje komen ophalen, en dan kreeg ik enige tijd ( een paar weken zei ze ) later een nieuw deurtje via de fabriek toegestuurd. Dat hebben wij maar gelaten. ga niet weken wachten op 1 deur. en aangezien je het toch niet ziet. en heb het nu zelf zo goed als weg kunnen werken. maar snap dat het als het op meer plaatsen is je er gewoon niet mee akkoord gaat!
ja klopt, wij hebben op alle meubeltjes wel schade. nu moest ik alle onderdelen doorgeven en deze komen zij dan opnieuwe monteren... heb er wel bijgezegd dat wij speciaal vakantie hebben genomen om het kamertje te doen dus dat ik wil dat het zo snel mogelijk opgelost wordt. want nu kunnen we niets doen aan het kamertje en dat vind ik echt zonde van mn vakantiedagen. we doen wel andere leuke dingen maar toch we hebben speciaal voor het kamertje allebij vakantie genomen..
Dat is idd minder sheena. Ik laat het kamertje monteren, als er dan wat mee is kunnen ze het gelijk fiksen! Je mag er uiteraard wel vanuit gaan dat het gewoon in orde is hoe duur of goedkoop die ook is.
Ik wil ook aan het kamertje beginnen!! helaas moet het eerst nog leeggehaald worden enzo Ach er is nog tijdgenoeg!! Hoe is het met jullie meiden? Hier vandaag lekker eindelijk een rustig dagje! Kan ik mooi het achterstallige huishouden inhalen en moet ook de boekhouding doen dat is dan weer wat minder hihi.
mwah hier redelijk. Ik ben zo nerveus voor de 20 weken echo, geen idee waarom. en moet nog een week wachten. had al gebelt of ik niet eerder kon maar ze doen het echt pas ná 20 wk. en 2 november ben ik 20 weken + 1 dag dus helaas nog lang wachten! verder voel ik de baby nog maar heel af en toe, en erg kort. opzich wel jammer had gehoopt op dit termijn toch al regelmatig een schopje te voelen haha
ja dat heb ik hier ook hoor... maar mijn placenta ligt ook aan de voorkant en de kleine ligt helemaal tegen de placenta aan zagen we op de echo... ik ben ook behoorlijk zenuwachtig voor de 20 wkn echo hoor zebra maar dat komt denk ik ook doordat wij nog op het andere topic zitten en de berichten van de laatste tijd.... zet je toch even met beide benen op de grond. vandaag gaan we verder met het kamertje, plankje ophangen en spulletjes inrichten enz...want wie weet hoelang ik nog moet wachten op de nieuwe meubels... en die worden toch door hun gedemonteerd en gemonteerd dus we gaan het gewoon afmaken..
leuke bezigheden sheena! Ja mijn placenta ligt dan aan de achterwand maarja , komt hopelijk snel. inderdaad al die berichten pfff dan moet je er niet aan denken dat je zelf ook zoiets te horen krijgt. echt vreselijk!!
Ik ben ook al wel zenuwachtig voor de 20 wk echo, heb hem toch maar laten staan op 8nov aangezien vriend week later weer weekje in china zit. Hopelijk komt alles goed hier met iedereen!! De kans is groot dat het gewoon goed zit toch?? Fijn Sheena dat je toch verder kan met het kamertje en dat het netjes opgelost is!
jaa ik moet ook nog 2 weken wachten!!! heb net van een vriendin wat kleertjes gekregen. meidekleertjes ohhh zoo schattig!! ik hoop zo dat het een meisje is. zo niet dan breng ik ze weer terug.
Sheena, is het gelukt met het kamertje , Ben je nu al zo goed als klaar ? ( foto?? ) Als wij woensdag een goede 20 weken echo gehad hebben gaan we smiddags shoppen voor kleertjes en frutsels voor de beeb! Heb er echt zin in dus maar hopen op een goede uitslag Ik durf nu eigenlijk ook niks meer te kopen, zit steeds zo van.. stel het is mis.. gelukkig hoef ik niet heel lang meer te wachten en hebben we een redelijk druk weekend! vanavond op verjaardag , morgenavond uit eten, zaterdag over dag weg. dus dan is het weekend zo weer om. op naar woensdag!
vandaag hebben we de muursticker geplakt.. wat een werkje haha maar het resultaat is echt wat ik gehoopt had... zo mooi.. kamertje is nog niet helemaal af moet nog wat dingetjes in ruimen en zit nog te wachten op wat spulletjes die besteld zijn bij sweetvillage... (die hebben zulke leuke dingen) maar zodra het af is komen er echt foto's..... van jou ook he zebra we hebben ook nog een naam sticker voor op de muur in de kamer en 1 voor op de deur maar die kunnen we pas plakken als de kleine geboren is dus ja... die kan ik natuurlijk niet laten zien haha
zo ik heb vandaag eens gesurft voor een geboortekaartje en heb toch een leuk iets gevonden!!! en mijn man vond het ook super leuk!!
super leuk om te doen he haha... ik had ook al voor kaartjes gekeken en gevonden wat we zochten... 1 voor een meisje en 2 voor een jongen. nu wordt het natuurlijk een jongen dus ik had van beide kaartjes een proefdruk laten sturen.. en nu hebben we ons kaartje al uitgekozen. het is overigens wel een zelfgemaakte kaart (via geboortekaartje.nl), en niet een uit een collectie.... heb je voor beide een kaartje gevonden???? vond het trouwens wel erg moeilijk hoor om het kaartje te vinden ben erg lang bezig geweest met zoeken
ik ben erg benieuwd naar de foto's van de kamertjes Leuk geboortekaartjes, ik heb eigenlijk helemaal nog niet rondgekeken. Wel zo eens iets leuks voorbij zien komen maar nog niet gezocht. Daarstraks weer ff bij de prenatal geweest. Nog een aantal leuke dingen gescoord. wat ik wel lastig vind is wat voor pakjes in welke maat te kopen. Zag nu dat ik 11 rompertjes in maat 50 had dus dat is wel genoeg En wat truitjes enzo maar nog amper broekjes ofzo, ik weet het niet meer hahahaha.
Ik heb ook al een geboortekaartje voor een meisje, jongen nog niet. Omdat ik toch denk ( hoop? ) dat het een meisje is. maar ik heb ze via kaartje2go dus ja het is afwachten of ze er in maart nog zijn want ik heb wel een kaartje uit het assortiment gekozen
ja het kaartje wat ik heb hebben ze voor jongen en meisje. ik liet het gisteravond aan mijn man zien en die vond het ook meteen super leuk!! het is niet een standaard kaartje. ik was ook niet echt op zoek ik was alleen een beetje prijzen an het bekijken toen ik em tegenkwam en de prijs was dus ook echt niet duur!! ik ga em nu ff maken voor de proefdruk.
Ik denk dat ik ook maar zo'n kaartje bestel als proefdruk. maar hoe doen jullie het dan na de geboorte, kijk als je bij een zaak gaat kun je van te voren veel doen en dan na de geboorte telefonisch doorgeven. maar zo'n internet kaartjes-site moet je toch alles nog zelf doen. Doen jullie dat meteen de dag van de geboorte zodat ze snel in huis zijn ?
als je het via internet doet dan vul je alvast de gegevens in die je weet zoals naam enzo en dan sla je em op maar dat wijst zich vanzelf op de website waar je je kaartje besteld en dan laat ik mijn man de rest invullen zodra de beeb geboren is. bij ons kaartje moet er een foto van de beeb op dus die moet hij dan ook er op zetten. en als ik thuis beval of meteen thuis ben dan doe ik het zelf wel. dan heb ik de volgende dag de kaarten in huis.
oh ik ga eens even kijken hoe het allemaal werkt en meteen een proefdruk aanvragen , is toch wel fijn om te weten hoe het kaartje eruit ziet, ook materiaal enz