@miss, leuk hoor, ga maar lekker los met blauw! hier helaas weer harde buik gehad, niet echt fijn.... even aan de vk hier gevraagd of het kwaad kan... ben benieuwd wat ze zegt.
zo vanmiddag een pompoen uitgesneden en het huis griezelig versierd hihi.. morgen hebben ze hier in de wijk een griezeltocht voor de kindjes, en als de kindjes bij je aan de deur mochten komen voor snoep dan moest je een flyer ophangen en het huis eventueel leuk versieren dus vandaag alles gereed gemaakt voor morgen... vind het wel erg leuk dat ze dit soort dingen organiseren voor de kindjes in de wijk (wordt trouwens door een groepje ouders uit de wijk geregeld allemaal activiteiten)... dus wij hebben ook zoiets van altijd meedoen met dit soort dingetjes want dan heeft onze kleine er straks ook plezier van... toch
Klinkt gezellig sheena leuk!! Justme,, wat ik gelezen heb van harde buiken is dat ze niet kwaad kunnen maar mogen niet te pijn doen ofzo??? even navragen kan nooit geen kwaad toch Het is hier trouwens rustig Iedereen lekker weekend aan het houden Ik ga weer naar me werk!!!
zo ik ben weer bijgekomen van de toch wel een beetje een schok van gister van de echo! het klinkt misschien stom maar ik had me zoo vastgepint op een meisje, dat ik toch wel een beetje teleurgesteld was. maar ja aan de ander kant denk ik we willen een BABY en was een kans van 50/50 dus ik moet niet zeuren!! ik ben hoe dan ook erg blij uiteraard maar toch...nou ik denk dat jullie of sommige me wel begrijpen toch. ik ben moe want de klok is verzet en ons zoontje was om kwart over 5 al wakker!!! tja, kan hij ook niks aan doen natuurlijk maar leuk is anders!! verder wacht ik de 20 weken echo nog ff af want de meneer van het echoburo wist het uiteraard ook niet helemaal zeker omdat de baby in een onmogelijk positie lag en zo bleef liggen hahaha. dus er is nog hoop! (al denk ik toch echt een piemeltje te hebben gezien) wij gaan als het goed is vandaag naar een buggaboo kinderwagen kijken. degene die wij eerst wilde de x adventure is niks is een heel gedoe met de wagenbak erop en eraf te halen en hij is te groot voor mij ik ben maar een klein meisje hihi. Dus heb ik op mp gekeken voor een buggaboo eens kijken hoe dat rijd. verder is het koopzondag hier dus denk dat ik vanmiddag misschien nog ff naar de stad ga. ik loop nu al mijn schoenen kapot!! ik zie dat dit een aardig lang bereicht is geworden maar ja gister was het zo kort zoals cvermeulen zei dus bijdeze!!!
sheena, wat leuk zo'n tocht in de wijk. dat hadden ze hier gisteravond. miss, ik snap je wel hoor. Bij ons is het nu 2x meisje / 1x jongen van de pretecho's, en ik moet zeggen ik heb in mijn hoofd ook al een meisje en zelfs al een jurkje gekocht. dus als het woensdag toch een jongen blijkt dan ben ik inderdaad ook wel ''teleurgesteld'' tuurlijk je wilt een kindje, en dat het gezond is maar stiekem heeft iedereen denk ik wel een voorkeur. wat niet wil zeggen dat als het een jongen is je er minder van zal houden. maar ik snap je gevoel heel goed Hier vandaag weinig doen. beetje moe van het drukke weekend. morgen naar de tandarts. zie er tegenop. normaal nooit geen problemen mee, heb eigenlijk ook nooit klachten of wat. maar nu heb ik gewoon geen zin in dat gefriemel aan me ( hormonen? )
ik snap je gevoel ook wel hoor miss, ik hoop ooit ook nog een meisje te krijgen Als ik zie wat voor band ik met mijn moeder heb, lijkt me heel speciaal! Maar ben toch ook heel blij met onze boy!!! Oehh zebra tandarts, ik ben er bang voor!! Sterkte morgen!
nou dan hoop ik mijn aandeel meisjes te kunnen geven haha ik wil het! , ik wil het! nog 2 daagjes wachten pfff. gelukkig mag ik sochtends om 9 uur al. dan zit ik niet de hele dag te stressen voor die 20weken echo. al doe nu dat nu al hahah
Volgens mij hoe dichter bij het komt hoe spannender he!! Het kan niet anders dan gewoon een meisje hoor Zebra!! wedden dat jij woensdagmiddag los kan gaan in de jurkjes OJaaaa en als het een jongen blijkt ga ik ook voor een nieuwe geslachtsbepaling Door dezelfde vastgesteld he
ja nog even zebra en dan hebben we de echo hihi... hier ook al zenuwachtig hoor pfff, gelukkig hoef ik ook niet lang te wachten ik mag om 10.00 uur dus dat valt nog te overzien.. mijn laatste weekje vakantie is vandaag ingegaan snik snik..... vandaag een lekker druk dagje en morgen komt er visite en dan woensdag even in zien te vullen zodat ik niet de hele dag aan die echo ga denken... donderdag de echo en als alles goed is met de kleine dan gaan we lekker uit eten, vrijdag naar de jongegezinnen beurs en zaterdag hebben we een informatiemiddag in het zh over bevallen in het zh en dan savonds lekker varen en eten op de pannenkoekenboot... zondag nog een dagje relaxen en dan vanaf maandag weer aan het werk.. nou zo ziet aankomende week er een beetje uit hihi
zebra, mooi zo dat het bij de tandarts goed was!! zoals je zegt op naar woensdag. en nog iemand op donderdag zag ik. weet zo ff niet meer wie. ik mag de 11 de weer!! ik hoop dat zij het dan ook kan zien. ik heb vandaag wel stiekum al een pakje gekocht ik zag een shirtje bij wibra hangen, met i am famous ofzoiets en achterop famous boy die hadden ze in het blauw en rood alleen de blauwe was stuk de drukknoopjes waren eraf, dus die kreeg ik voor 2 euro mee!! en ehb er nog een bijpassend joggingbroekje bij gekocht! en als het toch een meisje zou zijn dan geef ik het wel weg ofzo. hahaha. maar ik kon het niet laten! verder is mijn zoontje nog steeds van slag hij heeft nu vanmiddag 4 uur geslapen eigenlij kveel te lang maar ik kreeg hem niet wakker. en snachts loopt hij te spoken en is strond verkouden! arm kereltje. ook wel grappig is wat ik van het weekend gemerkt heb, als het weekend is en mijn man is ook thuis dan is ons zoontje best vervelend en druk maar als ik door de week alleen met hem ben is hij zoo super lief. (meestal). heel raar om te zien.
Spannend allemaal veel 20 wk echos deze week. Wij mogen ook woensdag om 11.00 ben niet echt zenuwachtig, maar hoop natuurlijk wel dat alles goed is denk erg wel vaak aan. Ik voel de kleine steeds vaker op de dag, drukke baby slaapt volgens mij weinig
wat gezellig zoveel echo's deze week! Ik ben wel echt HEEL zenuwachtig pfff niet normaal dus probeer me nu een beetje in te lezen dan weet ik een beetje wat me te wachten staat
Nog ff deze dag doorkomen zebra en morgen komt alles goed hoor!! Een lief gezond babymeisje!! Hier een beetje rotdag(en). Voel me niet zo lekker, heel de dag moe, slecht slapen en dan met buik/rugpijn wakker worden. BAH! EN dan nog de hormonen niet te vergeten!
ohh bah sab dat klinkt inderdaad niet fijn! proberen tussendoor ff wat leuks te doen, als je tijd hebt tussen het werken door, zeker nu extra drukke tijden bij jullie ?