hier ook donderdag de seo... echt mega peu nerveu haha... ook maar een beetje aan het inlezen enz en hopen dat alles goed blijkt met de kleine.... maar die zenuwen bah.... lijkt wel of ik examen moet doen ofzo voor school terwijl ik helemaal niet meer op school zit haha
erg he sheena, leuk sheena en minnie op dezelfde dag! dan zal ik jullie morgen even een verslagje doen van hoe het ging allemaal. Hier worden de zenuwen nu minder! ( vast omdat het richting einde van de dag loopt, en ik morgenochtend 9.00 al moet ) Als alles goed is gaan we smiddags meteen shoppen in den bosch voor meisjes kleertjes ( euhm of jongens ) haha
Ik wi ook 20 weken echooooo!!! Niks geen geduld hahaha. Komt allemaal goed met ons meiden. In maart hebben we allemaal lieve mini babytjes Ja zebra het is extra druk nu momenteel. Ik dacht het allemaal wel wat gemakkelijker aan te kunnen. Nu heb ik op woensdag een uitrustdag (die ik dus besteed aan huishouden en andere dingen die gedaan moeten worden) en ook wel om wat uit te slapen enzo hoor maar derest van de week werk ik elke dag nu. Kan eerlijk gezegt niet wachten tot het januari is! Heerlijk hele dagen thuis! Alleen jammer dat vriend dan weer bijna de hele maand weg is
ja sab dat is wel vervelend, een maand lang je vriend missen vooral als je al zover in de zwangerschap bent, is alle hulp en ook gezelligheid toch wel fijn! Hoe doen jullie dat eigenlijk na de bevalling, red je vriend het wel alleen in de zaak of zul jij redelijk snel toch weer aan de slag moeten ? Ik ben echt blij dat wij de mogelijkheid hebben dat ik thuisblijf mama kan zijn in ieder geval de eerste paar jaar hoop ik. want ja wie weet hoe het daarna is allemaal, tijden veranderen
Hallo meiden, ik kom even spieken hoe het met jullie gaat! ik heb 2 weken geleden de 20w echo gehad en het zag er allemaal goed uit.. en het was de 3de echo waarop ze zagen dat het een meisje is.. eindelijk ben ik ook overtuigd! Afgelopen week een heerlijk weekje met mijn man en zoontje van 18mnd in tenerife geweest... en mijn buikje is ondertussen al een echte buik! wat gaat het snel allemaal deze zwangerschap! Waar ik me alleen zorgen overmaak is dat ik ons meisje nog niet goed kan voelen.. ik heb nu wel een voorliggende placenta dat zou het kunnen verklaren.. maar ja mijn onzekerheid he.. bij mijn mannetje konden we hem samen al met 20w voelen en nu voel ik alleen nog maar vage plopjes.. hoe is dat bij jullie? Ik las dat er deze dagen veel 20w echo zijn.. meiden heel veel succes! het blijft spannend! maar probeer ook te genieten van spieken naar je kindje! wat is en blijft het toch een bijzonder wonder!! Ik zal ook even komen spiekem om te kijken hoe de echo's zijn geweest en wat het geslacht zal worden! Groetjes ele!
zebraaaaaaa youhoeeeeeeeeeeeeeeeeeee. en wie moest er nog meer een echo vandaag minnie? iemand moest ook om 11 uur toch of is dat morgen? oeee spannend!! ik moest net een setje uitzoeken voor een meisje ben naar wibra gegaan maar viel nog tegen. ik weet ok niet wat diegene leuk vind tuttig of niet? nou ja ik heb maar wat meegenomen maar voor baby's vind ik de jongenkleren leuker. daarnaast heb ik maar luierzakjes die ruiken meegenomen en een wikkeldoek (altijd handig vond ik zelf). en ik vond nog een kraamcado hier in de kast we zouden toen naar kennisen gaan kraamschudden maar ik kreeg ineens een rare mail van haar beschuldigde mij vanalles en nog wat en toen was ik dr klaar mee. manlief is nog gaan praten daar en toen zagen ze in dat ze fout waren maar ik heb zoiets van ja jullie vormen meteen een mening over mij zonder mij te kennen of de oorzaak te weten dus zoek het nou ook maar uit. we zijn dus niet gegaan maar ik had al wel een pakje gekocht.......nu wij zelf als het goe dis een jongen krijgen........houd ik het lekker zelf......want het was een leuk pakje!! hahaha
Zo net terug van de 20wk echo wij mochten om 11uur. Alles was zover ze kon zien goed!!! Rug en bovenlip mooi gesloten en alle organen waren de juiste maat! De echo is ook nog op dvd opgenomen. Ik mag wel met 32 wk terugkomen om te kijken of mijn placenta naar boven is geschoven die ligt nu aan de voorkant. Ook het geslacht is nogmaals bevestigd. We zijn helemaal blij en hebben lekker bij la place gelunched om het een soort te vieren. Ik ga nu verder met de baby kamer voor de 2de keer in de verf zetten. Zebra hke was het bij jullie??? Zeker druk met shoppen nu. Ik ben benieuwd
ben wel benieuwd naar zebra.... vanochtend 09.00 uur de echo en daarna zou ze waarschijnlijk gaan shoppen maar het is nu al bijna 18.30 uur???
hALLO ALLEMAAL VANMIDDAG DE 20 WEKEN ECHO GEHAD ALLES WAS GOED WAS WEL EVEN SPANNEND OMDAT HET HOOFDJE VER BOVEN HET GEMIDDELDE LAG. HEBBEN ER EEN GYN BIJ GEHAALD EN TOT DE CONCLUSIE GEKOMEN DAT IK EEN WEEK VERDER BEN. STA NU OFFICIEEL OP 23 MAART IPV 29 MAART GA MIJN BALKJE EVEN AANPASSEN, iK HOOP VOOR IEDEREEN DAT ALLES GOED WAS PS HET IS NOG STEEDS EEN MEID
Fijn dat alles ook bij jou goed was cvermeulen1979, ik was op de metingen ook 3/4 dagen verder, maar ze houden de uitgerekende datum aan.
Omdat het bijna een week is wilde zij het toch officieel veranderen want de metingen waar anders te scheef volgens het AMZ prima hoor haha
fijn dat je echo goed was cvermeulen.. ik mag morgen, hoop dat ik vanavond nog een beetje mn zinnen kan verzetten want ben nog steeds erg zenuwachtig..