Hi meiden, Ik ga hem toch maar openen de nieuwe topic!! De Juli 2011 mama's. Spannend he! Heb gister positief testje in handen gehad en vanochtend nog een! Volgens berekeningen zou ik dan 2 juli uitgerekend zijn! Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat er veel meiden bij komen hier! Nina1982- zwanger van 2e kindje - uitgerekende datum 2 juli 2011
Nina, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik sluit me alvast heeeeeeel voorzichtig aan! Ik heb vandaag 2 testjes gedaan, en ze waren allebei licht positief (een van KV 2v5, en een van CB). Over 2 dagen zou ik pas m'n NOD hebben, maar ik kon het niet laten om eerder te testen, had ook wel klachtjes. Dus ik fluister heel zachtjes: ik ben zwanger! Leuk, want dan zou ik ook op 2 juli 2011 uitgerekend zijn!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben 26/27juni uitgerekend , kan dus net zo goed een juli baby worden. Mijn moeder heeft al haar 3 kinderen een week later gekregen en ook mijn zusje heeft haar kindje een week later gekregen. Dus wie weet houd ik die traditie wel in stand
Volgens de test vanmorgen mag ik me ook bij de club aansluiten. Durf het nog amper te geloven en wil het tegelijkertijd wel van de daken schreeuwen. JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is ons derde kindje. Ik durf bijna niet te geloven dat het weer zover is (en al helemaal niet dat het weer helemaal goed mag gaan allemaal).... Jullie ook gefeliciteerd! En o ja, zondag zit ik volgens m'n eigen berekeningen op 4 weken.
Allereerst alle meiden hier gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik mag me ook bij jullie aansluiten. Gisteren een positieve test van Kruidvat en vandaag een duidelijk plusje met Clearblue. Ben nog helemaal in shock... Kan het niet geloven... Zwanger van ons derde kindje! Ik ben uitgerekend op 10 juli.
Gefeliciteerd ook voor jullie. Ik kwam er trouwens net achter dat ik al een paar daagjes verder ben, voorbij de vier weken. Kijk, dat is altijd leuk .
Hey meiden. Allemaal gefeliciteerd en mag ik me ook aansluiten bij jullie? Ik weet het nog niet precies maar ik denk zelf dat ik ben uitgerekend op 1 juli.
Dames, in dit topic is het erg rustig, maar kijken jullie eens bij "bevallingslijst forums" en dan bij de juli 2011 mama's, daar wordt er flink op los gekletst Allemaal gefeliciteerd en hopelijk tot daar!
Daar ga ik dan ook even neuzen. Maar sluit me hier voorzichtig aan, vanmiddag een twijfeltestje. Maar dat ben ik ook gewend van mijn dochter (toen teste ik met 5 weken). Hoe zijn jullie ervaringen met clearblue dan ga ik die morgne nog even halen voor een test rondje. Ohwja vandaag is mijn Nod dus, zou 4 weken zijn. En uitgerekend op 10 juli 2011
Hoi allemaal, Allereerst gefeliciteerd, hopen dat het voor ons allemaal goed gaat en we in juli gezonde kinderen op de wereld gaan zetten Sluit me ook graag aan, ben vooralsnog op 5 juli uitgerekend. Vinden jullie juli trouwens niet ook zo'n leuke maand voor een kind? Net na de lente, begin/hartje zomer.. Kan niet wachten Groet! Emav
He patrieske wat naar. Voel met je mee. Emav ja wat een leuke tijd om een kindje te krijgen he. Vond ik ook al. Als hij dan later jarig is kan je zomerspeelgoed geven. Mijn zoontje is van 29 sept en die kreeg vorig jaar een fietsje maar daar had hij niet echt wat aan. Pas na een half jaar kwam dat ding weer uit de schuur. Heb op het andere topic gekeken maar daar is het zo druk. Daar worden echt ruim 6 pagiina's per dag geschreven en dan moet je echt zoveel terug lezen. Hoop dus dat het hier gewoon wat meer gaat lopen en we met een leuk groepje gaan kletsen.
Oja en ik belde net naar de vk en we mogen morgen al langs komen. Echt spannend. Zouden we al een hartje horen????
Gister naar de vk geweest en mogen morgen voor een echo. Dan weten we hoever we echt zijn. Maar even wat anders. Waar zijn jullie allemaal?
Ik sluit me ook graag bij jullie aan Vandaag clear blue digitaal gedaan en ja hoor ZWANGER!! Na bijna 2 jaar proberen en een miskraam + allerlei onderzoeken in mmm.. Kleintje houd je vast!! Volgens de calculator op de site ben ik 15 juli uitgerekend.. Ga morgen de gyn bellen
Nou meid super gefeliciteerd. Echt heel fijn na zoveel mmm om dan een een mooie test in handen te hebben. Hoop dat je snel voor een echo mag. Dan is het helemaal echt he. Nou is het hier niet meer zo heel erg druk, maar misschien wel gezellig om met een paar lekker te kletsen. Blijf dus vooral mee kletsen.